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市場調査レポート
商品コード
1737083

フードサービスにおける食品B2Bの市場規模:タイプ別、用途別、地域別、範囲および予測

B2B For Food In Foodservice Market Size By Type, By Application, By Geographic Scope And Forecast


出版日
ページ情報
英文 202 Pages
納期
2~3営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.76円
フードサービスにおける食品B2Bの市場規模:タイプ別、用途別、地域別、範囲および予測
出版日: 2025年05月08日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
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概要

フードサービスにおける食品B2B市場規模と予測

フードサービスにおける食品B2Bの市場規模は、ここ数年大幅な成長率で急成長しており、2026年から2032年までの市場推計・予測期間において、市場は大きく成長すると予測されています。

この調査レポートは、世界のフードサービスにおける食品B2B市場を総体的に評価したものです。本レポートは、様々なセグメントと、市場で重要な役割を果たしている動向や要因の分析で構成されています。世界の外食向けB2B市場に関する調査レポートは、予測期間を通じて、収益面での市場開拓の見通しを提供します。

フードサービスにおける食品B2B食品とは何ですか?

流通やソフトウェアなどのB2B食品産業における一連の市場は、フードサービスにおける食品B2B市場と呼ばれています。レストランやホテルは、この業界にとって最も重要であり、食品・飲料のB2B業界において重要な役割を果たしています。その結果、特に生鮮野菜、乾燥野菜、保存野菜の仕入れと販売に関しては極めて重要な役割を担っています。

フードサービスにおける食品B2Bの世界市場展望

本レポートでは、市場展望のセクションで、主に市場が直面する促進要因・抑制要因・機会・課題を含む市場の基本的な力学を網羅しています。

顧客による常に新鮮な商品への需要の高まりと、食品のかなりの部分が非常に生鮮であることが、フードサービス市場におけるB2B食品の世界の成長につながっています。迅速な配送に役立つだけでなく、顧客満足度も確保できます。この業界の成長の主な原動力のひとつは、顧客のニーズに応じてパーソナライズされた体験を提供し、注文をより効率的に処理することです。

しかし、個人的なタッチや存在感の欠如、技術的な不具合による品質の問題が、この市場の課題となっています。さらに、B2Bビジネスのため、他のビジネスへの関与や依存も、世界のフードサービスにおける食品B2B市場の成長に制限を加えています。

Verified Market Research社は、一次情報を使用して利用可能なデータを絞り込み、データを検証し、本格的な市場調査研究のコンパイルに使用しています。この調査レポートは、顧客の関心を引く市場要素の量的および質的推定を含んでいます。B2Bの世界市場」は主にサブセグメントに二分され、市場の最新動向に関する分類データを提供することができます。

フードサービスにおける食品B2Bの世界市場競合情勢

フードサービスにおける食品B2Bの世界市場」調査レポートは、Jimmy John's、Pizza Hut、Food Panda、Just Eat、Zomato、Papa John's International、Deliveroo、Grub Hub、Domino's、Takeaway.comなどの主要企業を含む世界市場に重点を置いた貴重な洞察を提供します。

当社の市場分析では、このような大手企業専用のセクションも設けており、アナリストが製品のベンチマークやSWOT分析とともに、すべての大手企業の財務諸表に対する洞察を提供しています。競合情勢のセクションには、上記の世界プレイヤーの主な発展戦略、市場シェア、市場ランキング分析も含まれています。

目次

外食産業向け食品B2B世界市場イントロダクション

  • 市場概要
  • 調査範囲
  • 前提条件

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 VERIFIED MARKET RESEARCHの調査手法

  • データマイニング
  • バリデーション
  • 一次資料
  • データソース一覧

第4章 フードサービスにおける食品B2Bの世界市場展望

  • 概要
  • 市場力学
  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会

第5章 フードサービスにおける食品B2Bの世界市場:タイプ別

  • 概要
  • 生鮮食品
  • 加工食品

第6章 フードサービスにおける食品B2Bの世界市場:用途別

  • 概要
  • レストラン
  • ホテル
  • その他

第7章 フードサービスにおける食品B2Bの世界市場:地域別

  • 概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他アジア太平洋地域
  • 世界のその他の地域

第8章 フードサービスにおける食品B2Bの世界市場:競合情勢

  • 概要
  • 各社の市場ランキング
  • 主な発展戦略

第9章 企業プロファイル

  • Jimmy John's
  • Pizza Hut
  • Food Panda
  • Just Eat
  • Zomato
  • Papa John's International
  • Deliveroo
  • Grub Hub
  • Domino's
  • Takeaway.com

第10章 付録

  • 関連調査
目次
Product Code: 50141

B2B For Food In Foodservice Market Size And Forecast

B2B For Food In Foodservice Market size is growing at a faster pace with substantial growth rates over the last few years and is estimated that the market will grow significantly in the forecasted period i.e. 2026 to 2032.

The Global B2B For Food In Foodservice Market report provides a holistic evaluation of the market. The report comprises various segments as well as an analysis of the trends and factors that are playing a substantial role in the market. These factors; the market dynamics, involves the drivers, restraints, opportunities, and challenges through which the impact of these factors in the market is outlined. The drivers and restraints are intrinsic factors whereas opportunities and challenges are extrinsic factors of the market. The Global B2B For Food In Foodservice Market study provides an outlook on the development of the market in terms of revenue throughout the prognosis period.

What is B2B For Food In Foodservice?

A series of markets in the B2B food industry such as distribution and software are termed as B2B market for food in foodservice. Restaurants and hotels are the most important for this industry and play a vital role in the B2B industry of food and beverages because traders, wholesalers, and beverage and food manufacturers prefer these restaurants and hotels to sell their food. As a result of which, they are pivotal when it comes to the purchase and sale of items, especially of fresh, dried, and preserved vegetables.

Global B2B For Food In Foodservice Market Outlook

In the report, the market outlook section mainly encompasses fundamental dynamics of the market which include drivers, restraints, opportunities and challenges faced by the industry. Drivers and Restraints are intrinsic factors whereas opportunities and challenges are extrinsic factors of the market.

The increasing demand for fresh items all the time by customers and a good portion of food being highly perishable has led to the growth of global B2B food in the food service market. Not only it helps with quick deliveries but also ensures customer satisfaction. One of the major drivers for the growth of this industry is the personalized experience according to the customer's needs and more efficient processing of the orders.

However, quality issues due to lack of personal touch or presence and technical glitches are challenging this market. Additionally, involvement and dependency on other businesses because of B2B business also puts limitations in the growth of the global B2B for food in the food service market.

Verified Market Research narrows down the available data using primary sources to validate the data and use it in compiling a full-fledged market research study. The report contains a quantitative and qualitative estimation of market elements which interests the client. The "Global B2B For Food In Food service Market" is mainly bifurcated into sub-segments which can provide a classified data regarding latest trends in the market.

Global B2B For Food In Foodservice Market Competitive Landscape

The "Global B2B For Food In Food service Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on global market including some of the major players such as Jimmy John's, Pizza Hut, Food Panda, Just Eat, Zomato, Papa John's International, Deliveroo, Grub Hub, Domino's, and Takeaway.com.

Our market analysis also entails a section solely dedicated for such major players wherein our analysts provide an insight to the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

Global B2B For Food In Foodservice Market Segmentation Analysis

B2B For Food In Food service Market is segmented into Type, Application, And Geography.

B2B For Food In Foodservice Market, By Type

  • Freosh Food
  • Processed fod

B2B For Food In Foodservice Market, By Application

  • Restaurant
  • Hotel
  • Other

B2B For Food In Foodservice Market, By Geography

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Mexico
  • Europe
  • Germany
  • UK
  • France
  • Rest of Europe
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Rest of Asia Pacific
  • Rest of the World

Key Players

The "Global B2B For Food In Foodservice Market" study report will provide valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as Jimmy John's, Pizza Hut, Food Panda, Just Eat, Zomato, Papa John's International, Deliveroo, Grub Hub, Domino's, Takeaway.com .

  • The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

TABLE OF CONTENTS

INTRODUCTION OF GLOBAL B2B FOR FOOD IN FOOD SERVICE MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL B2B FOR FOOD IN FOODSERVICE MARKETOUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
  • 4.3 Drivers
  • 4.4 Restraints
  • 4.5 Opportunities

5 GLOBAL B2B FOR FOOD IN FOODSERVICE MARKET, BY TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Fresh Food
  • 5.3 Processed food

6 GLOBAL B2B FOR FOOD IN FOODSERVICE MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Restaurant
  • 6.3 Hotel
  • 6.4 Other

7 GLOBAL B2B FOR FOOD IN FOODSERVICE MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World

8 GLOBAL B2B FOR FOOD IN FOODSERVICE MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 Jimmy John's
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 Pizza Hut
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 Food Panda
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 Just Eat
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 Zomato
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 Papa John's International
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 Deliveroo
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 Grub Hub
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 Domino's
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 Takeaway.com
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 APPENDIX

  • 10.1 Related Research