表紙
市場調査レポート

オンラインランジェリーの世界市場 (2016〜2020年)

Global Online Lingerie Market 2016-2020

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 321461
出版日 ページ情報 英文 57 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.85円で換算しております。
Back to Top
オンラインランジェリーの世界市場 (2016〜2020年) Global Online Lingerie Market 2016-2020
出版日: 2016年04月04日 ページ情報: 英文 57 Pages
概要

「ランジェリー」 (Lingerie) という用語は、フランス語の「linge」 (リネン) から発生したもので、フランス語では男性・女性用肌着の双方を意味しますが、英語では女性用下着のみを意味します。ランジェリーはナイロン・サテン・シルク・ポリエステル・レースなどの様々な生地で作られています。ファッションの動向や着心地の良さの追求などを受けて、今では世界各地でランジェリー需要が拡大しています。ランジェリー用のオンライン店舗が開設され、様々なブランド (プライベートブランドを含む) が単一のプラットフォームで提供可能となったことが、ランジェリー業界の成長率引き上げにつながっています。世界のオンラインランジェリー市場は2016年から2020年の期間中、17.25%のCAGR (複合年間成長率) で成長すると予測されています。

当レポートでは世界のオンラインランジェリー市場について調査分析を行い、市場概要、地域・主要国別の市場、市場動向、市場影響因子、および競合情勢などの分析をまとめ、主要企業のプロファイルと共にお届けいたします。

第1章 エグゼクティブ・サマリー

  • 分析結果の概略

第2章 分析範囲

  • 分析概要
  • 大手ベンダーの主要製品

第3章 市場分析の手法

  • 分析手法
  • 経済指標

第4章 イントロダクション

  • 市場動向の概略

第5章 市場環境

  • 市場概要
  • 世界のオンラインランジェリー市場

第6章 製品別の市場区分

  • 世界のオンラインランジェリー市場:製品種類別の内訳

第7章 地域区分

  • 世界のオンラインランジェリー市場:地域別の詳細動向 (2015〜2020年)

第8章 主要国市場

第9章 市場促進要因

  • スマートフォンの普及率の上昇
  • eコマース業界の発展
  • 価格引き下げ・タイムサービス
  • 消費者の選好の変化

第10章 促進要因の影響力

第11章 市場の課題

  • 製品選択の難しさ
  • 技術的課題
  • 配送・包装に関する課題
  • 利益率の縮小

第12章 促進要因・課題の影響力

第13章 市場の動向

  • トップブランドのオンラインでの購入可能性
  • 位置情報ベース技術の活用
  • 採寸アプリ・関連Webサイトの利用可能性

第14章 ベンダー環境

  • 競争シナリオ
  • ベンダー分析
  • PVH
  • Maison Lejaby
  • Lise Charmel
  • L Brands
  • Wolf Lingerie
  • その他の有力ベンダー

第15章 Technavioについて

図表一覧

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: IRTNTR8185

About Online Lingerie Market

The term lingerie originated from the French word 'linge' for linen. In French, the term is used for both male and female undergarments, whereas in English it refers solely to women's innerwear. Lingerie is made of fabrics like nylon, satin, silk, polyester, and lace. The evolving fashion landscape and the rising focus on comfort have resulted in increased demand for lingerie across regions. The opening of online lingerie stores has improved the growth prospects of the lingerie industry, as they offer a wide range of international and private labels through one platform.

Technavio's analysts forecast the global online lingerie market to grow at a CAGR of 17.25% during the period 2016-2020.

Covered in this report

The report covers the present scenario and the growth prospects of the global online lingerie market for 2016-2020. To calculate the market size, the report considers revenue generated from the online retail sales of the following lingerie products:

  • Bras
  • Daywear
  • Loungewear
  • Panties
  • Shapewear
  • Sleepwear

The market is divided into the following segments based on geography:

  • APAC
  • Europe
  • North America
  • ROW

Technavio's report, Global Online Lingerie Market 2016-2020, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key vendors

  • L Brands
  • Maison Lejaby
  • Lise Charmel
  • PVH
  • Wolf Lingerie

Other Prominent Vendors

  • Baci Lingerie
  • Chantelle
  • Etam
  • Hanes Brands
  • Jockey
  • Lindex
  • Triumph
  • Wacoal
  • Wolford

Market driver

  • Increased smartphone penetration
  • For a full, detailed list, view our report

Market challenge

  • Difficulty in choosing products
  • For a full, detailed list, view our report

Market trend

  • Availability of top brands online
  • For a full, detailed list, view our report

Key questions answered in this report

  • What will the market size be in 2020 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

PART 01: Executive summary

  • Highlights

PART 02: Scope of the report

  • Market overview
  • Top-vendor offerings

PART 03: Market research methodology

  • Research methodology
  • Economic indicators

PART 04: Introduction

  • Key market highlights

PART 05: Market landscape

  • Market overview
  • Global online lingerie market

PART 06: Market segmentation by product

  • Segmentation of global online lingerie market by product type

PART 07: Geographical segmentation

  • Global online lingerie market by geography 2015-2020

PART 08: Key leading countries

PART 09: Market drivers

  • Increased smartphone penetration
  • Growing e-commerce industry
  • Price discounts and special offers
  • Changing consumer preferences

PART 10: Impact of drivers

PART 11: Market challenges

  • Difficulty in choosing products
  • Technical issues
  • Delivery and packaging issues
  • Reduced profit margins

PART 12: Impact of drivers and challenges

PART 13: Market trends

  • Availability of top brands online
  • Use of location-based technology
  • Availability of measurement apps and related websites

PART 14: Vendor landscape

  • Competitive scenario
  • Vendor analysis
  • PVH
  • Maison Lejaby
  • Lise Charmel
  • L Brands
  • Wolf Lingerie
  • Other prominent vendors

PART 15: Explore Technavio

List of Exhibits

  • Exhibit 01: Product offerings
  • Exhibit 02: Global B2C e-commerce industry
  • Exhibit 03: Global Internet penetration rates 2015
  • Exhibit 04: Global mobile phone penetration 2013
  • Exhibit 05: Share of global online lingerie market in global B2C e-commerce market by revenue 2015
  • Exhibit 06: Global online lingerie market 2015-2020 ($ billions)
  • Exhibit 07: Five forces analysis
  • Exhibit 08: Global online lingerie market by product type
  • Exhibit 09: Global online lingerie market by product type 2015
  • Exhibit 10: Global online lingerie market by geography 2015 and 2020
  • Exhibit 11: Global online lingerie market by geography 2015-2020 ($ billions)
  • Exhibit 12: Online lingerie market in Europe ($ billions)
  • Exhibit 13: Online lingerie market in North America ($ billions)
  • Exhibit 14: Online lingerie market in APAC ($ billions)
  • Exhibit 15: Online lingerie market in ROW ($ billions)
  • Exhibit 16: Key leading countries 2015
  • Exhibit 17: Key leading countries by revenue share 2015
  • Exhibit 18: Impact of drivers
  • Exhibit 19: Impact of drivers and challenges
  • Exhibit 20: Business segmentation by revenue 2014
  • Exhibit 21: Maison Lejaby: Product segmentation 2014
  • Exhibit 22: Lise Charmel: Brands
  • Exhibit 23: L Brands: Business segmentation by revenue 2015
  • Exhibit 24: L Brands: Business/product segmentation by revenue 2014 and 2015
  • Exhibit 25: Wolf Lingerie: Brands
Back to Top