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市場調査レポート
商品コード
1640738
植物性ヨーグルト市場の成長・規模・動向分析 - 原料・フレーバー・流通チャネル別の予測・地域的展望・競合戦略 (~2033年)Plant-based Yogurt Market Growth, Size, Trends Analysis - By Source, By Flavor, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033 |
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植物性ヨーグルト市場の成長・規模・動向分析 - 原料・フレーバー・流通チャネル別の予測・地域的展望・競合戦略 (~2033年) |
出版日: 2025年01月02日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 248 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界の植物性ヨーグルトの市場規模は、CAGR 14.15%で推移し、2033年には115億7,000万の規模に成長すると予測されています。
植物性ヨーグルトは植物から作られ、ビーガンヨーグルトや非乳製品ヨーグルトとしても知られています。植物由来の物質から作られており、通常の乳製品ヨーグルトの代替品として使用されています。オーツミルク、アーモンドミルク、ココナッツミルク、ライスミルク、豆乳も含まれます。植物性ヨーグルトを作るには、植物性ミルクをプロバイオティクスで発酵させます。植物性ヨーグルトには酸味があります。この風味は発酵によって得られるもので、腸の健康に役立つ有益なバクテリアの増殖も促進します。さらに、植物性ヨーグルトには飽和脂肪酸が少なく、さまざまなフレーバーがあります。
植物性ヨーグルトの売上が最初に減少したのは、COVID-19による実店舗での販売規制の結果でした。国境を越えて顧客を獲得するため、大手企業は市場での地位を強化しようとeコマースやオンラインマーケティングに力を入れています。さらに、パンデミックによって、消費者は免疫力を高める製品や、健康上のメリットを提供するその他の強化製品を求めるようになっています。その結果、大手企業はオーガニック原料を加えることで、ヨーグルト製品の組成を改善しました。
当レポートでは、世界の植物性ヨーグルトの市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域/主要国別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。
Plant-based Yogurt Market Introduction and Overview
According to SPER market research, 'Global Plant-based Yogurt Market Growth, Size, Trends Analysis - By Source, By Flavor, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Plant-based Yogurt Market is predicted to reach 11.57 billion by 2033 with a CAGR of 14.15%.
Plant-based yogurt is made from plants and is often known as vegan or nondairy yogurt. It is made from plant-based substances. They are used as an alternative to normal dairy yogurt. It also contains oat milk, almond milk, coconut milk, rice milk, and soy milk. The fermentation of plant milk with probiotics is used to make plant-based yogurt. The plant-based yogurt has an acidic flavor. The flavor is obtained through fermentation, which also promotes the growth of beneficial bacteria that can benefit intestinal health. Furthermore, plant-based yogurt contains less saturated fat and comes in a range of flavors.
Sales of plant-based yogurt first declined as a result of COVID-19 restrictions on physical retailers. To reach customers across geographic borders, big firms are concentrating on e-commerce and online marketing in an effort to strengthen their market position. In addition, the pandemic made consumers look for products that boost immunity and other fortified products that offer health benefits. As a result, major players improved the composition of their yogurt products by adding organic ingredients.
Scope of the report:
Report Metric Details
Market size available for years 2020-2033
Base year considered 2023
Forecast period 2024-2033
Segments covered By Source, By Flavor, By Distribution Channel
Regions covered
North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe
Companies Covered
Danone; Hain Celestial; General Mills Inc; Stonyfield Farm, Inc; Kite Hill; Daiya Foods Inc; Chobani, LLC; Hudson River Foods; Good Karma Foods, Inc.
Plant-based Yogurt Market Segmentation:
By Source: Based on the Source, Global Plant-based Yogurt Market is segmented as;
By Technology: Based on the Technology, Global Lithography Equipment Market is segmented as; ArF Scanners, KrF Steppers, i-line Steppers, ArF Immersion, Mask Aligners, and Others.
By Application: Based on the Application, Global Lithography Equipment Market is segmented as; Advanced Packaging, LED, MEMs, and Power Devices.
By Packaging Platforms: Based on the Packaging Platforms, Global Lithography Equipment Market is segmented as; 3D IC, 2.5D Interposer, Wafer Level Chip Scale Packaging, FO WLP Wafer, 3D WLP, and Others.