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市場調査レポート
商品コード
1640738

植物性ヨーグルト市場の成長・規模・動向分析 - 原料・フレーバー・流通チャネル別の予測・地域的展望・競合戦略 (~2033年)

Plant-based Yogurt Market Growth, Size, Trends Analysis - By Source, By Flavor, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033


出版日
ページ情報
英文 248 Pages
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即日から翌営業日
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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植物性ヨーグルト市場の成長・規模・動向分析 - 原料・フレーバー・流通チャネル別の予測・地域的展望・競合戦略 (~2033年)
出版日: 2025年01月02日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 248 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

世界の植物性ヨーグルトの市場規模は、CAGR 14.15%で推移し、2033年には115億7,000万の規模に成長すると予測されています。

植物性ヨーグルトは植物から作られ、ビーガンヨーグルトや非乳製品ヨーグルトとしても知られています。植物由来の物質から作られており、通常の乳製品ヨーグルトの代替品として使用されています。オーツミルク、アーモンドミルク、ココナッツミルク、ライスミルク、豆乳も含まれます。植物性ヨーグルトを作るには、植物性ミルクをプロバイオティクスで発酵させます。植物性ヨーグルトには酸味があります。この風味は発酵によって得られるもので、腸の健康に役立つ有益なバクテリアの増殖も促進します。さらに、植物性ヨーグルトには飽和脂肪酸が少なく、さまざまなフレーバーがあります。

植物性ヨーグルトの売上が最初に減少したのは、COVID-19による実店舗での販売規制の結果でした。国境を越えて顧客を獲得するため、大手企業は市場での地位を強化しようとeコマースやオンラインマーケティングに力を入れています。さらに、パンデミックによって、消費者は免疫力を高める製品や、健康上のメリットを提供するその他の強化製品を求めるようになっています。その結果、大手企業はオーガニック原料を加えることで、ヨーグルト製品の組成を改善しました。

当レポートでは、世界の植物性ヨーグルトの市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域/主要国別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因・抑制要因・機会・課題の分析
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場変数と見通し

  • SWOT分析
  • PESTEL分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 製造拠点の分布・販売エリア・製品タイプ
  • M&A・提携・製品発売・協力

第7章 世界の植物性ヨーグルト市場:原料別

  • 世界市場の規模・シェア・予測
  • アーモンド
  • オート麦
  • 大豆
  • ココナッツ
  • その他

第8章 世界の植物性ヨーグルト市場:フレーバー別

  • 世界市場の規模・シェア・予測
  • フレーバーあり
  • フレーバーなし

第9章 世界の植物性ヨーグルト市場:流通チャネル別

  • 世界市場の規模・シェア・予測
  • B2B
  • B2C
    • ハイパーマーケットとスーパーマーケット
    • 専門店
    • オンライン
    • その他

第10章 世界の植物性ヨーグルト市場の予測

  • 市場規模・市場シェア

第11章 世界の植物性ヨーグルト市場:地域別

  • 市場規模・市場シェアの推移・予測
  • アジア太平洋
    • オーストラリア
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • UAE
    • カタール
    • 南アフリカ
    • エジプト
    • モロッコ
    • ナイジェリア
    • その他
  • 北米
    • カナダ
    • メキシコ
    • 米国
  • ラテンアメリカ
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • その他

第12章 企業プロファイル

  • Danone
  • Hain Celestial
  • General Mills Inc
  • Stonyfield Farm, Inc
  • Kite Hill
  • Daiya Foods Inc
  • Chobani, LLC
  • Hudson River Foods
  • Good Karma Foods, Inc
  • その他

第13章 総論

第14章 略語一覧

第15章 参考リンク

目次
Product Code: FOOD2503

Plant-based Yogurt Market Introduction and Overview

According to SPER market research, 'Global Plant-based Yogurt Market Growth, Size, Trends Analysis - By Source, By Flavor, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Plant-based Yogurt Market is predicted to reach 11.57 billion by 2033 with a CAGR of 14.15%.

Plant-based yogurt is made from plants and is often known as vegan or nondairy yogurt. It is made from plant-based substances. They are used as an alternative to normal dairy yogurt. It also contains oat milk, almond milk, coconut milk, rice milk, and soy milk. The fermentation of plant milk with probiotics is used to make plant-based yogurt. The plant-based yogurt has an acidic flavor. The flavor is obtained through fermentation, which also promotes the growth of beneficial bacteria that can benefit intestinal health. Furthermore, plant-based yogurt contains less saturated fat and comes in a range of flavors.

Sales of plant-based yogurt first declined as a result of COVID-19 restrictions on physical retailers. To reach customers across geographic borders, big firms are concentrating on e-commerce and online marketing in an effort to strengthen their market position. In addition, the pandemic made consumers look for products that boost immunity and other fortified products that offer health benefits. As a result, major players improved the composition of their yogurt products by adding organic ingredients.

Scope of the report:

Report Metric Details

Market size available for years 2020-2033

Base year considered 2023

Forecast period 2024-2033

Segments covered By Source, By Flavor, By Distribution Channel

Regions covered

North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe

Companies Covered

Danone; Hain Celestial; General Mills Inc; Stonyfield Farm, Inc; Kite Hill; Daiya Foods Inc; Chobani, LLC; Hudson River Foods; Good Karma Foods, Inc.

Plant-based Yogurt Market Segmentation:

By Source: Based on the Source, Global Plant-based Yogurt Market is segmented as;

By Technology: Based on the Technology, Global Lithography Equipment Market is segmented as; ArF Scanners, KrF Steppers, i-line Steppers, ArF Immersion, Mask Aligners, and Others.

By Application: Based on the Application, Global Lithography Equipment Market is segmented as; Advanced Packaging, LED, MEMs, and Power Devices.

By Packaging Platforms: Based on the Packaging Platforms, Global Lithography Equipment Market is segmented as; 3D IC, 2.5D Interposer, Wafer Level Chip Scale Packaging, FO WLP Wafer, 3D WLP, and Others.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the Global Plant-based Yogurt Market.

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Plant-based Yogurt Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Plant-based Yogurt Market

7. Global Plant-based Yogurt Market, By Source (USD Million) 2020-2033

  • 7.1. Global Plant-based Yogurt Market Size, Share and Forecast, By Source, 2020-2026
  • 7.2. Global Plant-based Yogurt Market Size, Share and Forecast, By Source, 2027-2033
  • 7.3. Almond
  • 7.4. Oat
  • 7.5. Soy
  • 7.6. Coconut
  • 7.7. Others

8. Global Plant-based Yogurt Market, By Flavor (USD Million) 2020-2033

  • 8.1. Global Plant-based Yogurt Market Size, Share and Forecast, By Flavor, 2020-2026
  • 8.2. Global Plant-based Yogurt Market Size, Share and Forecast, By Flavor, 2027-2033
  • 8.3. Flavored Yogurt
  • 8.4. Non-Flavored Yogurt

9. Global Plant-based Yogurt Market, By Distribution Channel (USD Million) 2020-2033

  • 9.1. Global Plant-based Yogurt Market Size, Share and Forecast, By Distribution Channel, 2020-2026
  • 9.2. Global Plant-based Yogurt Market Size, Share and Forecast, By Distribution Channel, 2027-2033
  • 9.3. B2B
  • 9.4. B2C
    • 9.4.1. Hypermarkets & Supermarkets
    • 9.4.2. Specialty Stores
    • 9.4.3. Online
    • 9.4.4. Others

10. Global Plant-based Yogurt Market Forecast, 2020-2033 (USD Million)

  • 10.1. Global Plant-based Yogurt Market Size and Market Share

11. Global Plant-based Yogurt Market, By Region, 2020-2033 (USD Million)

  • 11.1. Global Plant-based Yogurt Market Size and Market Share By Region (2020-2026)
  • 11.2. Global Plant-based Yogurt Market Size and Market Share By Region (2027-2033)
  • 11.3. Asia-Pacific
    • 11.3.1. Australia
    • 11.3.2. China
    • 11.3.3. India
    • 11.3.4. Japan
    • 11.3.5. South Korea
    • 11.3.6. Rest of Asia-Pacific
  • 11.4. Europe
    • 11.4.1. France
    • 11.4.2. Germany
    • 11.4.3. Italy
    • 11.4.4. Spain
    • 11.4.5. United Kingdom
    • 11.4.6. Rest of Europe
  • 11.5. Middle East and Africa
    • 11.5.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 11.5.2. United Arab Emirates
    • 11.5.3. Qatar
    • 11.5.4. South Africa
    • 11.5.5. Egypt
    • 11.5.6. Morocco
    • 11.5.7. Nigeria
    • 11.5.8. Rest of Middle-East and Africa
  • 11.6. North America
    • 11.6.1. Canada
    • 11.6.2. Mexico
    • 11.6.3. United States
  • 11.7. Latin America
    • 11.7.1. Argentina
    • 11.7.2. Brazil
    • 11.7.3. Rest of Latin America

12. Company Profile

  • 12.1. Danone
    • 12.1.1. Company details
    • 12.1.2. Financial outlook
    • 12.1.3. Product summary
    • 12.1.4. Recent developments
  • 12.2. Hain Celestial
    • 12.2.1. Company details
    • 12.2.2. Financial outlook
    • 12.2.3. Product summary
    • 12.2.4. Recent developments
  • 12.3. General Mills Inc
    • 12.3.1. Company details
    • 12.3.2. Financial outlook
    • 12.3.3. Product summary
    • 12.3.4. Recent developments
  • 12.4. Stonyfield Farm, Inc
    • 12.4.1. Company details
    • 12.4.2. Financial outlook
    • 12.4.3. Product summary
    • 12.4.4. Recent developments
  • 12.5. Kite Hill
    • 12.5.1. Company details
    • 12.5.2. Financial outlook
    • 12.5.3. Product summary
    • 12.5.4. Recent developments
  • 12.6. Daiya Foods Inc
    • 12.6.1. Company details
    • 12.6.2. Financial outlook
    • 12.6.3. Product summary
    • 12.6.4. Recent developments
  • 12.7. Chobani, LLC
    • 12.7.1. Company details
    • 12.7.2. Financial outlook
    • 12.7.3. Product summary
    • 12.7.4. Recent developments
  • 12.8. Hudson River Foods
    • 12.8.1. Company details
    • 12.8.2. Financial outlook
    • 12.8.3. Product summary
    • 12.8.4. Recent developments
  • 12.9. Good Karma Foods, Inc
    • 12.9.1. Company details
    • 12.9.2. Financial outlook
    • 12.9.3. Product summary
    • 12.9.4. Recent developments
  • 12.10. Others

13. Conclusion

14. List of Abbreviations

15. Reference Links