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市場調査レポート
商品コード
1669325
市場シェアと予測:広告テクノロジー(AdTech)プラットフォーム、2023~2028年、世界規模(2つのレポートのバンドル)Market Share and Forecast: Advertising Technology (AdTech) Platforms, 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports) |
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市場シェアと予測:広告テクノロジー(AdTech)プラットフォーム、2023~2028年、世界規模(2つのレポートのバンドル) |
出版日: 2025年01月13日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 即日から翌営業日
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QKSグループは、広告テクノロジー(AdTech)プラットフォーム市場が2028年までに10%のCAGRを記録すると予測することを明らかにしました。
広告テクノロジー(Advertising Technology、アドテク)とは、デジタル広告の取り組みを強化するために、組織や顧客のデータをターゲティング、配信、分析できるようにするツール、ソフトウェア、プログラムのセットです。アドテクプラットフォームは広告主とパブリッシャーの橋渡し役となり、広告枠の購入、価格設定、販売を容易にすると同時に、消費者とのインタラクションからデータ駆動型のインサイトを提供します。このプラットフォームは、高度なアルゴリズムとデータ主導の洞察を活用し、広告主が十分な情報に基づいた意思決定を行い、広告キャンペーンを最適化することで、広告費の効果とリターンを最大化します。アドテクプラットフォームの主な目標は、キャンペーンプロセスを合理化することであり、これには、より良い広告配置、ターゲットオーディエンスへの適切なコンテンツの配信、広告キャンペーンに費やされる時間とリソースの浪費を最小限に抑えることなどが含まれます。さらに、アドテクプラットフォームは、オーディエンスターゲティング、キャンペーン配信、フィードバック管理において重要な役割を果たし、これによって企業はオーディエンスをセグメント化し、複数のプラットフォームでマーケティングキャンペーンを実施し、貴重なインサイトを収集することができます。アドテク・プラットフォームの中核には、広告テクノロジー、データ管理ツール、高度な分析機能をシームレスに統合する堅牢なインフラがあります。これらのプラットフォームは、プログラマティック広告、オーディエンスターゲティング、リアルタイム入札(RTB)、広告在庫管理、包括的なキャンペーンパフォーマンスの追跡と最適化など、さまざまな機能を提供します。また、このプラットフォームは、供給側と需要側の双方にデジタル広告の中立的な環境を提供するオープンな広告マーケットプレースを促進します。
QKSグループは、広告テクノロジー(AdTech)プラットフォーム市場が2024年から2028年にかけてCAGR 10%を記録すると予測していることを明らかにしました。
広告テクノロジー(Advertising Technology、AdTech)とは、デジタル広告の取り組みを強化するために、組織や顧客のデータをターゲティング、配信、分析できるようにするツール、ソフトウェア、プログラムのセットです。アドテクプラットフォームは広告主とパブリッシャーの橋渡し役となり、広告スペースの購入、価格設定、販売を容易にすると同時に、消費者とのインタラクションからデータ駆動型のインサイトを提供します。このプラットフォームは、高度なアルゴリズムとデータ主導の洞察を活用し、広告主が十分な情報に基づいた意思決定を行い、広告キャンペーンを最適化することで、広告費の効果とリターンを最大化できるようにします。アドテクプラットフォームの主な目標は、キャンペーンプロセスを合理化することであり、これには、より良い広告配置、ターゲットオーディエンスへの適切なコンテンツの配信、広告キャンペーンに費やされる時間とリソースの無駄の最小化などが含まれます。さらに、アドテクプラットフォームは、オーディエンスターゲティング、キャンペーン配信、フィードバック管理において重要な役割を果たし、これによって企業はオーディエンスをセグメント化し、複数のプラットフォームでマーケティング・キャンペーンを実施し、貴重なインサイトを収集することができます。アドテクプラットフォームの中核には、広告テクノロジー、データ管理ツール、高度な分析機能をシームレスに統合する堅牢なインフラがあります。これらのプラットフォームは、プログラマティック広告、オーディエンスターゲティング、リアルタイム入札(RTB)、広告在庫管理、包括的なキャンペーンパフォーマンスの追跡と最適化など、さまざまな機能を提供します。また、このプラットフォームは、供給側と需要側の双方にデジタル広告の中立的な環境を提供するオープンな広告マーケットプレースを促進します。
This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.
QKS Group Reveals that Advertising Technology (AdTech) Platforms Market is Projected to Register a CAGR of 10% by 2028.
Advertising Technology or AdTech is a set of tools, software, & programs that allow organizations to target, deliver, & analyze organizational & customer' data for strengthening their digital advertising efforts. AdTech platforms serve as a bridge between advertisers and publishers, facilitating the purchase, pricing, and selling of advertising spaces while delivering data-driven insights from consumer interactions. The platform leverages sophisticated algorithms and data-driven insights, empowering advertisers to make informed decisions and optimize their ad campaigns to maximize impact and return on ad spend. The primary goal of an AdTech platform is streamlining the campaign process, which includes better ad placement, delivering the right content to the target audience, and minimize the wastage of time & resources spent on ad campaigns. Additionally, AdTech platforms play a crucial role in audience targeting, campaign delivery, and feedback management, which enables organizations to segment audiences, execute marketing campaigns across multiple platforms, and collect valuable insights. At the core of AdTech platforms lies a robust infrastructure that seamlessly integrates advertising technologies, data management tools, and advanced analytics capabilities. These platforms offer various features, such as programmatic advertising, audience targeting, Real-Time Bidding (RTB), ad inventory management, and comprehensive campaign performance tracking and optimization. The platform also facilitates an open advertising marketplace that provides a neutral environment of digital advertising to both the supply and demand sides.
According to Quadrant Knowledge Solutions, advertising technology (AdTech) refers to a set of software tools and technologies for planning, executing, automating, and managing digital advertisements across digital channels, including search, social, display, OTT, mobile, and video, to optimize ad campaign performance. AdTech often includes a variety of analytics tools that enable publishers to increase their advertising revenue and advertisers to optimize ROI through effective campaigns for reaching the target audience and gathering customer insights. AdTech platforms combine the entire advertising ecosystem, which involves buying, selling, tracking, analyzing, and optimizing digital ads and campaign performance.
QKS Group Reveals that Advertising Technology (AdTech) Platforms Market is Projected to Register a CAGR of 10% by 2024-2028.
Advertising Technology or AdTech is a set of tools, software, & programs that allow organizations to target, deliver, & analyze organizational & customer' data for strengthening their digital advertising efforts. AdTech platforms serve as a bridge between advertisers and publishers, facilitating the purchase, pricing, and selling of advertising spaces while delivering data-driven insights from consumer interactions. The platform leverages sophisticated algorithms and data-driven insights, empowering advertisers to make informed decisions and optimize their ad campaigns to maximize impact and return on ad spend. The primary goal of an AdTech platform is streamlining the campaign process, which includes better ad placement, delivering the right content to the target audience, and minimize the wastage of time & resources spent on ad campaigns. Additionally, AdTech platforms play a crucial role in audience targeting, campaign delivery, and feedback management, which enables organizations to segment audiences, execute marketing campaigns across multiple platforms, and collect valuable insights. At the core of AdTech platforms lies a robust infrastructure that seamlessly integrates advertising technologies, data management tools, and advanced analytics capabilities. These platforms offer various features, such as programmatic advertising, audience targeting, Real-Time Bidding (RTB), ad inventory management, and comprehensive campaign performance tracking and optimization. The platform also facilitates an open advertising marketplace that provides a neutral environment of digital advertising to both the supply and demand sides.