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市場調査レポート
商品コード
1669325

市場シェアと予測:広告テクノロジー(AdTech)プラットフォーム、2023~2028年、世界規模(2つのレポートのバンドル)

Market Share and Forecast: Advertising Technology (AdTech) Platforms, 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports)


出版日
発行
QKS Group
ページ情報
英文 110 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=145.12円
市場シェアと予測:広告テクノロジー(AdTech)プラットフォーム、2023~2028年、世界規模(2つのレポートのバンドル)
出版日: 2025年01月13日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

市場シェアの説明

QKSグループは、広告テクノロジー(AdTech)プラットフォーム市場が2028年までに10%のCAGRを記録すると予測することを明らかにしました。

広告テクノロジー(Advertising Technology、アドテク)とは、デジタル広告の取り組みを強化するために、組織や顧客のデータをターゲティング、配信、分析できるようにするツール、ソフトウェア、プログラムのセットです。アドテクプラットフォームは広告主とパブリッシャーの橋渡し役となり、広告枠の購入、価格設定、販売を容易にすると同時に、消費者とのインタラクションからデータ駆動型のインサイトを提供します。このプラットフォームは、高度なアルゴリズムとデータ主導の洞察を活用し、広告主が十分な情報に基づいた意思決定を行い、広告キャンペーンを最適化することで、広告費の効果とリターンを最大化します。アドテクプラットフォームの主な目標は、キャンペーンプロセスを合理化することであり、これには、より良い広告配置、ターゲットオーディエンスへの適切なコンテンツの配信、広告キャンペーンに費やされる時間とリソースの浪費を最小限に抑えることなどが含まれます。さらに、アドテクプラットフォームは、オーディエンスターゲティング、キャンペーン配信、フィードバック管理において重要な役割を果たし、これによって企業はオーディエンスをセグメント化し、複数のプラットフォームでマーケティングキャンペーンを実施し、貴重なインサイトを収集することができます。アドテク・プラットフォームの中核には、広告テクノロジー、データ管理ツール、高度な分析機能をシームレスに統合する堅牢なインフラがあります。これらのプラットフォームは、プログラマティック広告、オーディエンスターゲティング、リアルタイム入札(RTB)、広告在庫管理、包括的なキャンペーンパフォーマンスの追跡と最適化など、さまざまな機能を提供します。また、このプラットフォームは、供給側と需要側の双方にデジタル広告の中立的な環境を提供するオープンな広告マーケットプレースを促進します。

市場予測の説明

QKSグループは、広告テクノロジー(AdTech)プラットフォーム市場が2024年から2028年にかけてCAGR 10%を記録すると予測していることを明らかにしました。

広告テクノロジー(Advertising Technology、AdTech)とは、デジタル広告の取り組みを強化するために、組織や顧客のデータをターゲティング、配信、分析できるようにするツール、ソフトウェア、プログラムのセットです。アドテクプラットフォームは広告主とパブリッシャーの橋渡し役となり、広告スペースの購入、価格設定、販売を容易にすると同時に、消費者とのインタラクションからデータ駆動型のインサイトを提供します。このプラットフォームは、高度なアルゴリズムとデータ主導の洞察を活用し、広告主が十分な情報に基づいた意思決定を行い、広告キャンペーンを最適化することで、広告費の効果とリターンを最大化できるようにします。アドテクプラットフォームの主な目標は、キャンペーンプロセスを合理化することであり、これには、より良い広告配置、ターゲットオーディエンスへの適切なコンテンツの配信、広告キャンペーンに費やされる時間とリソースの無駄の最小化などが含まれます。さらに、アドテクプラットフォームは、オーディエンスターゲティング、キャンペーン配信、フィードバック管理において重要な役割を果たし、これによって企業はオーディエンスをセグメント化し、複数のプラットフォームでマーケティング・キャンペーンを実施し、貴重なインサイトを収集することができます。アドテクプラットフォームの中核には、広告テクノロジー、データ管理ツール、高度な分析機能をシームレスに統合する堅牢なインフラがあります。これらのプラットフォームは、プログラマティック広告、オーディエンスターゲティング、リアルタイム入札(RTB)、広告在庫管理、包括的なキャンペーンパフォーマンスの追跡と最適化など、さまざまな機能を提供します。また、このプラットフォームは、供給側と需要側の双方にデジタル広告の中立的な環境を提供するオープンな広告マーケットプレースを促進します。

目次

Market Share:

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • 主要予測
  • 主要動向
  • 市場概要

第2章 市場概要

  • 市場の定義と範囲
  • 市場に影響を与える主な要因
  • 促進要因と抑制要因

第3章 市場分析

  • 世界のアドテクプラットフォーム市場シェア分析

第4章 市場シェア分析

  • 市場シェア:地域別
  • 市場シェア:世界
  • 市場シェア:米国
  • 市場シェア:カナダ
  • 市場シェア:ラテンアメリカ
  • 市場シェア:西欧
  • 市場シェア:中東欧
  • 市場シェア:中東&アフリカ
  • 市場シェア:中国
  • 市場シェア:アジア太平洋地域(日本・中国除く)
  • 市場シェア:日本
  • 市場シェア:業界別
  • 市場シェア:メディア&エンターテイメント
  • 市場シェア:小売
  • 市場シェア:BFSI
  • 市場シェア:旅行・ホスピタリティ
  • 市場シェア:教育
  • 市場シェア:公共部門
  • 市場シェア:ヘルスケア・ライフサイエンス
  • 市場シェア:自動車
  • 市場シェア:飲食品
  • 市場シェア:展開タイプ別
  • 市場シェア:オンプレミス
  • 市場シェア:クラウド
  • 市場シェア:顧客タイプ別
  • 市場シェア:中小企業
  • 市場シェア:大企業
  • 市場シェア:エンタープライズ

第5章 企業プロファイル

  • 会社概要
  • アナリストの視点と分析

第6章 付録

  • 調査手法

Market Forecast:

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 主要調査結果
  • 主要予測
  • 主要動向
  • 市場概要

第2章 市場概要

  • 市場の定義と範囲
  • 市場に影響を与える主な要因
  • 促進要因と抑制要因

第3章 市場分析

  • 世界のアドテクプラットフォーム市場予測分析

第4章 市場予測分析

  • 市場予測:地域別
  • 市場予測:世界
  • 市場予測:米国
  • 市場予測:カナダ
  • 市場予測:ラテンアメリカ
  • 市場予測:西欧
  • 市場予測:中東欧
  • 市場予測:中東&アフリカ
  • 市場予測:中国
  • 市場予測:アジア太平洋地域(日本・中国除く)
  • 市場予測:日本
  • 市場予測:業界別
  • 市場予測:メディア&エンターテイメント
  • 市場予測:小売
  • 市場予測:BFSI
  • 市場予測:旅行&ホスピタリティ
  • 市場予測:教育
  • 市場予測:公共部門
  • 市場予測:ヘルスケア&ライフサイエンス
  • 市場予測:自動車
  • 市場予測:飲食品
  • 市場予測:展開タイプ別
  • 市場予測:オンプレミス
  • 市場予測:クラウド
  • 市場予測:顧客タイプ別
  • 市場予測:中小企業
  • 市場予測:大企業
  • 市場予測:エンタープライズ

第5章 企業プロファイル

  • 会社概要
  • アナリストの視点と分析

第6章 付録

  • 調査手法
図表

LIST OF FIGURES

Market Share:

  • Fig. 1 Market Share of AdTech Platform Worldwide, 2023
  • Fig. 2 Market Share of AdTech Platform USA, 2023
  • Fig. 3 Market Share of AdTech Platform Canada, 2023
  • Fig. 4 Market Share of AdTech Platform Latin America, 2023
  • Fig. 5 Market Share of AdTech Platform Western Europe, 2023
  • Fig. 6 Market Share of AdTech Platform Central & Eastern Europe, 2023
  • Fig. 7 Market Share of AdTech Platform Middle East & Africa, 2023
  • Fig. 8 Market Share of AdTech Platform Asia excluding Japan and China, 2023
  • Fig. 9 Market Share of AdTech Platform Japan, 2023
  • Fig. 10 Market Share of AdTech Platform China, 2023
  • Fig. 11 Market Share of AdTech Platform IT & Telecom Industry, 2023
  • Fig. 12 Market Share of AdTech Platform Banking & Financial Services Industry, 2023
  • Fig. 13 Market Share of AdTech Platform Insurance Industry, 2023
  • Fig. 14 Market Share of AdTech Platform Healthcare Industry, 2023
  • Fig. 15 Market Share of AdTech Platform Government & Public Sector, 2023
  • Fig. 16 Market Share of AdTech Platform Retail & eCommerce, 2023
  • Fig. 17 Market Share of AdTech Platform Manufacturing, 2023
  • Fig. 18 Market Share of AdTech Platform Hospitality, 2023
  • Fig. 19 Market Share of AdTech Platform On-premises Deployment, 2023
  • Fig. 20 Market Share of AdTech Platform Cloud Deployment, 2023
  • Fig. 21 Market Share of AdTech Platform SMB Customers, 2023
  • Fig. 22 Market Share of AdTech Platform Large Customers, 2023
  • Fig. 23 Market Share of AdTech Platform Enterprise Customers, 2023

Market Forecast:

  • Fig. 1 Market Forecast of AdTech Platform Worldwide, 2024-2028
  • Fig. 2 Market Forecast of AdTech Platform USA, 2024-2028
  • Fig. 3 Market Forecast of AdTech Platform Canada, 2024-2028
  • Fig. 4 Market Forecast of AdTech Platform Latin America, 2024-2028
  • Fig. 5 Market Forecast of AdTech Platform Western Europe, 2024-2028
  • Fig. 6 Market Forecast of AdTech Platform Central & Eastern Europe, 2024-2028
  • Fig. 7 Market Forecast of AdTech Platform Middle East & Africa, 2024-2028
  • Fig. 8 Market Forecast of AdTech Platform Asia excluding Japan and China, 2024-2028
  • Fig. 9 Market Forecast of AdTech Platform Japan, 2024-2028
  • Fig. 10 Market Forecast of AdTech Platform China, 2024-2028
  • Fig. 11 Market Forecast of AdTech Platform IT & Telecom Industry, 2024-2028
  • Fig. 12 Market Forecast of AdTech Platform Banking & Financial Services Industry, 2024-2028
  • Fig. 13 Market Forecast of AdTech Platform Insurance Industry, 2024-2028
  • Fig. 14 Market Forecast of AdTech Platform Healthcare Industry, 2024-2028
  • Fig. 15 Market Forecast of AdTech Platform Government & Public Sector, 2024-2028
  • Fig. 16 Market Forecast of AdTech Platform Retail & eCommerce, 2024-2028
  • Fig. 17 Market Forecast of AdTech Platform Manufacturing, 2024-2028
  • Fig. 18 Market Forecast of AdTech Platform Hospitality, 2024-2028
  • Fig. 19 Market Forecast of AdTech Platform On-premises Deployment, 2024-2028
  • Fig. 20 Market Forecast of AdTech Platform Cloud Deployment, 2024-2028
  • Fig. 21 Market Forecast of AdTech Platform SMB Customers, 2024-2028
  • Fig. 22 Market Forecast of AdTech Platform Large Customers, 2024-2028
  • Fig. 23 Market Forecast of AdTech Platform Enterprise Customers, 2024-2028
目次
Product Code: QKS-02378

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

Market Share Description:

QKS Group Reveals that Advertising Technology (AdTech) Platforms Market is Projected to Register a CAGR of 10% by 2028.

Advertising Technology or AdTech is a set of tools, software, & programs that allow organizations to target, deliver, & analyze organizational & customer' data for strengthening their digital advertising efforts. AdTech platforms serve as a bridge between advertisers and publishers, facilitating the purchase, pricing, and selling of advertising spaces while delivering data-driven insights from consumer interactions. The platform leverages sophisticated algorithms and data-driven insights, empowering advertisers to make informed decisions and optimize their ad campaigns to maximize impact and return on ad spend. The primary goal of an AdTech platform is streamlining the campaign process, which includes better ad placement, delivering the right content to the target audience, and minimize the wastage of time & resources spent on ad campaigns. Additionally, AdTech platforms play a crucial role in audience targeting, campaign delivery, and feedback management, which enables organizations to segment audiences, execute marketing campaigns across multiple platforms, and collect valuable insights. At the core of AdTech platforms lies a robust infrastructure that seamlessly integrates advertising technologies, data management tools, and advanced analytics capabilities. These platforms offer various features, such as programmatic advertising, audience targeting, Real-Time Bidding (RTB), ad inventory management, and comprehensive campaign performance tracking and optimization. The platform also facilitates an open advertising marketplace that provides a neutral environment of digital advertising to both the supply and demand sides.

According to Quadrant Knowledge Solutions, advertising technology (AdTech) refers to a set of software tools and technologies for planning, executing, automating, and managing digital advertisements across digital channels, including search, social, display, OTT, mobile, and video, to optimize ad campaign performance. AdTech often includes a variety of analytics tools that enable publishers to increase their advertising revenue and advertisers to optimize ROI through effective campaigns for reaching the target audience and gathering customer insights. AdTech platforms combine the entire advertising ecosystem, which involves buying, selling, tracking, analyzing, and optimizing digital ads and campaign performance.

Market Forecast Description:

QKS Group Reveals that Advertising Technology (AdTech) Platforms Market is Projected to Register a CAGR of 10% by 2024-2028.

Advertising Technology or AdTech is a set of tools, software, & programs that allow organizations to target, deliver, & analyze organizational & customer' data for strengthening their digital advertising efforts. AdTech platforms serve as a bridge between advertisers and publishers, facilitating the purchase, pricing, and selling of advertising spaces while delivering data-driven insights from consumer interactions. The platform leverages sophisticated algorithms and data-driven insights, empowering advertisers to make informed decisions and optimize their ad campaigns to maximize impact and return on ad spend. The primary goal of an AdTech platform is streamlining the campaign process, which includes better ad placement, delivering the right content to the target audience, and minimize the wastage of time & resources spent on ad campaigns. Additionally, AdTech platforms play a crucial role in audience targeting, campaign delivery, and feedback management, which enables organizations to segment audiences, execute marketing campaigns across multiple platforms, and collect valuable insights. At the core of AdTech platforms lies a robust infrastructure that seamlessly integrates advertising technologies, data management tools, and advanced analytics capabilities. These platforms offer various features, such as programmatic advertising, audience targeting, Real-Time Bidding (RTB), ad inventory management, and comprehensive campaign performance tracking and optimization. The platform also facilitates an open advertising marketplace that provides a neutral environment of digital advertising to both the supply and demand sides.

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Analysis

  • Global AdTech Platform Market Share Analysis

Chapter 04: Market Share Analysis

  • Market Share by Region
  • Market Share Worldwide
  • Market Share USA
  • Market Share Canada
  • Market Share Latin America
  • Market Share Western Europe
  • Market Share Central & Eastern Europe
  • Market Share Middle East & Africa
  • Market Share China
  • Market Share APAC Ex Japan & China
  • Market Share Japan
  • Market Share by Industry Verticals
  • Market Share by Media & Entertainment
  • Market Share by Retail
  • Market Share by BFSI
  • Market Share by Travel & Hospitality
  • Market Share by Education
  • Market Share by Public Sector
  • Market Share by Healthcare & Life Science
  • Market Share by Automotive
  • Market Share by Food & Beverage
  • Market Share by Deployment Type
  • Market Share by Deployment Type: On prem
  • Market Share by Deployment Type: Cloud
  • Market Share by Customer Type
  • Market Share by SMB
  • Market Share by Large
  • Market Share by Enterprise

Chapter 05: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 06: Appendix

  • Research Methodologies

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Analysis

  • Global AdTech Platform Market Forecast Analysis

Chapter 04: Market Forecast Analysis

  • Market Forecast by Region
  • Market Forecast Global
  • Market Forecast USA
  • Market Forecast Canada
  • Market Forecast Latin America
  • Market Forecast Western Europe
  • Market Forecast Central & Eastern Europe
  • Market Forecast Middle East & Africa
  • Market Forecast China
  • Market Forecast APAC Ex Japan & China
  • Market Forecast Japan
  • Market Forecast by Industry Verticals
  • Market Forecast by Media & Entertainment
  • Market Forecast by Retail
  • Market Forecast by BFSI
  • Market Forecast by Travel & Hospitality
  • Market Forecast by Education
  • Market Forecast by Public Sector
  • Market Forecast by Healthcare & Life Science
  • Market Forecast by Automotive
  • Market Forecast by Food & Beverage
  • Market Forecast by Deployment Type
  • Market Forecast by Deployment Type: On prem
  • Market Forecast Deployment Type: Cloud
  • Market Forecast by Customer Type
  • Market Forecast by SMB
  • Market Forecast by Large
  • Market Forecast by Enterprise

Chapter 05: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 06: Appendix

  • Research Methodologies