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市場調査レポート
商品コード
1684164
デジタル広告市場のレビュー、2025年Digital Advertising Market Review, 2025 |
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デジタル広告市場のレビュー、2025年 |
出版日: 2025年03月18日
発行: IDC
ページ情報: 英文 16 Pages
納期: 即納可能
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デジタル広告市場に関するこのIDC Perspectiveでは、デジタル広告費の包括的な分析を行っています。モバイルアプリ内広告、コネクテッドテレビ(CTV)、デジタルアウト・オブ・ホーム(DOOH)広告の急成長、AIなどの技術的進歩に牽引されていることを強調しています。IDCのカスタムソリューションチームは、お客様の予算制約の中で特定の要件モデルを開発することができます。「AIとジェネレーティブAIはデジタル広告に革命をもたらし、効率化、パーソナライゼーション、プラットフォーム間のイノベーションを促進しています。モバイルアプリ内デジタル広告、特にモバイルビデオ、CTV、デジタル・アウト・オブ・ホームは、最も急速に成長しているセグメントであり、メディア企業、ストリーミングプロバイダー、テクノロジーベンダーにとって最大のビジネスチャンスである」とIDCのWorldwide Media and Entertainment Digital Strategies調査ディレクターのAlex Holtzは述べています。「テレビ、ラジオ、ビルボード、印刷物を含む従来の広告費は、2029年までの予測期間を通じてデジタルフォーマットにシェアを譲り続けており、そのほとんどがモバイルビデオ、CTV、DOOHに移行します。」
This IDC Perspective on the digital advertising market provides a comprehensive analysis of digital advertising spend. It highlights the rapid growth of mobile in-app, connected television (CTV), and digital out-of-home (DOOH) advertising, driven by technological advancements like AI. IDC's custom solutions team can develop a specific requirements model within your budgetary constraints. "AI and generative AI are revolutionizing digital advertising, driving efficiency, personalization, and innovation across platforms. Mobile in-app digital advertising, in particular mobile video, CTV, and digital out of home, are the segments that are growing the fastest and offer the biggest opportunities for media companies, streaming providers, and technology vendors," said Alex Holtz, research director, Worldwide Media and Entertainment Digital Strategies, IDC. "Traditional advertising spend including television, radio, billboards, and print continues to give up share to digital formats throughout the forecast period through 2029 almost all of which will transfer into mobile video, CTV, and DOOH."