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市場調査レポート
商品コード
1673124
IDCピアスケープ新しいITサービスマネジメント導入のためのプラクティスIDC PeerScape: Practices for Implementing a New IT Service Management Installation |
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| IDCピアスケープ新しいITサービスマネジメント導入のためのプラクティス |
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出版日: 2025年03月06日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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- 概要
- 目次
このIDC PeerScapeでは、目標設定から実装、データ管理、スタッフ指導に至るまで、ITサービス管理ソフトウェアの新規導入やリプレースにおけるベストプラクティスを紹介しています。IDCITサービス管理担当調査マネージャー、スノー・テンペスト氏は次ように述べています。「製品の廃止や利用可能な新機能の登場が相次ぐ中、企業は新しいソリューションに移行する際に、サービス管理の更新を計画する機会があります。思慮深いアプローチは、スムーズな移行を可能にし、将来の機能強化のための基盤を整えることができます。」
IDC PeerScape図
エグゼクティブサマリー
ピア洞察
- 練習1:達成したいことを定義する
- チャレンジ
- 例
- ガイダンス
- 実践2:信頼できるベンダーを特定し、そのベストプラクティスを採用する
- チャレンジ
- 例
- ガイダンス
- 実践3:目標を達成するための長期的なデータ品質の実践を開発する
- チャレンジ
- 例
- ガイダンス
- 実践4:スタッフが変化に適応できるよう支援する
- チャレンジ
- 例
- ガイダンス
参考資料
- 関連調査
This IDC PeerScape presents best practices for a new or replacement IT service management software installation, from goal setting to implementation to data management to staff guidance."In a time of product discontinuations and new available features, organizations have the opportunity to plan updates to their service management as they move to a new solution," says Snow Tempest, research manager for IT service management at IDC. "A thoughtful approach can enable a smooth transition and set the groundwork for future enhancements."
IDC PeerScape Figure
Executive Summary
Peer Insights
- Practice 1: Define What You Want to Accomplish
- Challenge
- Examples
- Guidance
- Practice 2: Identify a Trusted Vendor, Then Adapt to Its Best Practices
- Challenge
- Examples
- Guidance
- Practice 3: Develop Long-Term Data Quality Practices to Enable Your Goals
- Challenge
- Examples
- Guidance
- Practice 4: Help Your Staff Adjust to Change
- Challenge
- Examples
- Guidance
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