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市場調査レポート
商品コード
1788495
会話型AIに対するオペレーターの戦略:ケーススタディと分析Operators' Strategies for Conversational AI: Case Studies and Analysis |
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会話型AIに対するオペレーターの戦略:ケーススタディと分析 |
出版日: 2025年08月12日
発行: Analysys Mason
ページ情報: 英文 27 Slides
納期: 即日から翌営業日
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"オペレーターは会話型AIを活用することで、顧客満足度を向上させ、従業員の生産性を高め、新たな収益機会を生み出すことができます。"
当レポートでは、10社の通信事業者が顧客エンゲージメント活動を支援するために、どのように様々なタイプの会話型AIソリューションを導入したかを検証しています。また、会話型AIツールの価値を最大化する方法を学びたい通信事業者の技術変革チームへの提言も行っています。
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"Operators can use conversational AI to improve customer satisfaction, increase employee productivity and generate new revenue opportunities."
This report examines how ten operators have deployed various types of conversational AI solutions to support their customer engagement activities. It also offers recommendations for technology transformation teams within telecoms operators that wish to learn how to maximise the value of conversational AI tools.
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