市場調査レポート
商品コード
1481981

アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場予測(2030年):地域別分析 - 供給源、タイプ、性質、流通チャネル別

Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Source, Type, Nature, and Distribution Channel

表紙:アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場予測(2030年):地域別分析 - 供給源、タイプ、性質、流通チャネル別

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アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場予測(2030年):地域別分析 - 供給源、タイプ、性質、流通チャネル別
出版日: 2024年03月04日
発行: The Insight Partners
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

アジア太平洋の非乳製品ヨーグルトの市場規模は、2022年に5億7,600万米ドルに達し、2022年~2030年にCAGR13.2%で成長し、2030年には15億4,973万米ドルに達すると予測されています。

メーカーによる戦略的開発がアジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場を活性化

非乳製品ヨーグルトメーカーは、多くの消費者グループを惹きつけるため、製品のイノベーションに多額の投資を行っています。メーカー各社は、オーガニック、非遺伝子組み換え、グルテンフリー、クリーンラベル、アレルゲンフリーの認定製品を提供し、新たな顧客の要望に応えています。さらに、消費者の健康志向が高まるにつれ、低カロリー・低脂肪の製品が好まれるようになっています。そのため、植物性乳製品メーカーは無糖・低糖製品を提供しています。2021年2月、ハルサ・フーズは24オンスのファミリーサイズで糖質ゼロのオートミルクヨーグルトを発売しました。この製品は1食あたりわずか90キロカロリーで、砂糖を加えていません。また、2023年には、ヨーグルト・ブランドのCoyo Pty Ltdが、乳製品の代わりにココナッツをヨーグルトのベースに使い、本物のフルーツを使った植物由来のフローズン・ヨーグルトの新シリーズを発売しました。

さらに、メーカー各社もさまざまなフレーバーや機能性栄養素を取り入れた製品を発売しています。2020年12月、ダノンSAは子供向けに特別に調合した植物性ヨーグルト「シルク・キッズ・アーモンドミルク・ヨーグルト・オルタナティブ」を発売しました。この製品は、空豆プロテイン、アーモンドミルク、生きた活性培養液、オーガニックココナッツオイルで構成されています。ビタミンDとカルシウムを強化し、子供の栄養を満たしています。この代用ヨーグルトは、乳製品、乳糖、グルテン、ピーナッツを含みません。アップルシナモン、ストロベリー、ミックスベリーの3種類の味があります。製品革新戦略は、市場で事業を展開する企業に競合優位性を提供し、アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場の成長を促進する収益性を高めます。

アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場概要

アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他アジア太平洋に区分されます。この地域における非乳製品ヨーグルトの需要に貢献しているいくつかの要因は、新興国における健康志向の消費者の急増と、植物由来の乳製品を摂取する傾向の高まりです。非乳製品ヨーグルトには低脂肪、低カロリー、低コレステロールが含まれており、健康志向の顧客や乳糖不耐症の顧客にアピールしています。さらに、ヴィーガンも少数ながら存在し、「フレキシタリアン」な食事パターンを採用する人も増えています。従って、このような顧客の嗜好の変化が、非乳製品ヨーグルトのような乳製品代替品の需要を押し上げています。

近年、乳糖不耐症の人々の増加や、牛乳に多く含まれる抗生物質や成長ホルモンに対する健康上の懸念から、非乳製品ヨーグルトの消費量は着実に増加しています。楽天が2021年に実施した調査によると、中国の消費者の87%が植物性ミルクを試したことがあり、50%がその他の乳製品代替品を試したことがあり、42%が植物性肉を試したことがあり、32%がヴィーガン卵の代替品を試したことがあるといいます。さらに同調査では、回答者の3%が植物性食品のみを摂取していることがわかりました。

アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場は、消費者のライフスタイルの変化や、クリーンラベル製品、オーガニック製品、グルテンフリー製品の消費の増加により、著しく成長しています。また、この地域の市場は、都市化の進展、食生活の多様化、食品分野への外国直接投資の合法化により、著しい変貌を遂げています。そのため、メーカーは事業の発展と拡大のための戦略を採用しています。2020年、Invigorate Foodsは、インドでの豆乳製品製造に必要な工場、設備、その他の資本財に今後3年間で840万米ドル(6億ルピー)を投資する計画を発表しました。さらに2019年、ブルーダイヤモンドはアーモンドブリーズとアーモンドミルクヨーグルト代替品で非乳製品ヨーグルト代替品カテゴリーへの拡大を発表しました。同様に、食品卸・メーカーの国分食品は、2020年4月に日本初のアーモンドベースのヨーグルトを発売しました。メーカーによるこうした開発は、アジア太平洋における非乳製品ヨーグルトの需要を押し上げています。

アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場の収益と2030年までの予測

アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場セグメンテーション

アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場は、供給源、タイプ、性質、流通チャネルに基づいてセグメント化されます。

供給源別では、アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場はアーモンド、大豆、ココナッツ、オート麦、その他に区分されます。2022年にはココナッツセグメントが最大のシェアを占めています。

タイプ別では、アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場はフレーバーとプレーンに二分されます。フレーバーセグメントは2022年に大きなシェアを占めました。

性質別では、アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場はオーガニックと従来型に二分されます。2022年には従来型セグメントがより大きなシェアを占めています。

流通チャネル別では、アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に区分されます。スーパーマーケット&ハイパーマーケットセグメントが2022年に最大のシェアを占めました。

国別に見ると、アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場はオーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他アジア太平洋に分類されます。その他アジア太平洋は、2022年のアジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場を独占しました。

Hain Celestial Group Inc、Danone SA、COYO Pty Ltd、Valio Ltd、Oatly Group ABは、アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場で事業を展開している大手企業です。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 主要洞察
  • 市場の魅力

第3章 調査手法

  • 調査範囲
  • 2次調査
  • 1次調査

第4章 アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場情勢

  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • 代替品の脅威
  • エコシステム分析
    • 原材料サプライヤー
    • 製造プロセス
    • パッケージング
    • 流通チャネル

第5章 アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場:主要産業力学

  • 市場促進要因
    • 乳糖不耐症の増加
    • メーカーによる戦略的開発への取り組み
  • 市場抑制要因
    • 原材料価格の上昇
  • 市場機会
    • オーガニック製品の採用増加
  • 今後の動向
    • 環境問題への関心の高まりによるヴィーガニズムの動向の高まり
  • 促進要因と抑制要因の影響分析

第6章 非乳製品ヨーグルト市場:アジア太平洋市場分析

  • アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場収益:2022年~2030年
  • アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場の予測と分析

第7章 アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場分析:供給源

  • アーモンド
    • アーモンド市場の収益と2030年までの予測
  • 大豆
    • 大豆市場の収益と2030年までの予測
  • ココナッツ
    • ココナッツ市場の収益と2030年までの予測
  • オート麦
    • オート麦市場の収益と2030年までの予測
  • その他
    • その他市場の収益と2030年までの予測

第8章 アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場分析:タイプ

  • フレーバー
    • フレーバー市場の収益と2030年までの予測
  • プレーン
    • プレーン市場の収益と2030年までの予測

第9章 アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場分析:性質別

  • オーガニック
    • オーガニック市場の収益と2030年までの予測
  • 従来型
    • 従来型市場の収益と2030年までの予測

第10章 アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場分析:流通チャネル

  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
    • スーパーマーケットとハイパーマーケット市場の収益と2030年までの予測
  • コンビニエンスストア
    • コンビニエンスストア市場の収益と2030年までの予測
  • オンライン小売
    • オンライン小売市場の収益と2030年までの予測
  • その他
    • その他市場の収益と2030年予測

第11章 非乳製品ヨーグルト市場:アジア太平洋の国別分析

    • アジア太平洋
      • オーストラリア
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • 韓国
      • その他アジア太平洋

第12章 業界情勢

  • 新製品開発
  • パートナーシップ

第13章 企業プロファイル

  • The Hain Celestial Group Inc
  • Danone SA
  • COYO Pty Ltd
  • Valio Ltd
  • Oatly Group AB

第14章 付録

図表

List Of Tables

  • Table 1. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Segmentation
  • Table 2. Nutrients in 8 oz of Whole Milk and Soymilk
  • Table 3. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Table 4. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Source
  • Table 5. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Type
  • Table 6. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Nature
  • Table 7. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Distribution Channel
  • Table 8. Australia Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Source
  • Table 9. Australia Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Type
  • Table 10. Australia Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Nature
  • Table 11. Australia Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Distribution Channel
  • Table 12. China Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Source
  • Table 13. China Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Type
  • Table 14. China Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Nature
  • Table 15. China Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Distribution Channel
  • Table 16. India Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Source
  • Table 17. India Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Type
  • Table 18. India Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Nature
  • Table 19. India Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Distribution Channel
  • Table 20. Japan Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Source
  • Table 21. Japan Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Type
  • Table 22. Japan Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Nature
  • Table 23. Japan Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Distribution Channel
  • Table 24. South Korea Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Source
  • Table 25. South Korea Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Type
  • Table 26. South Korea Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Nature
  • Table 27. South Korea Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Distribution Channel
  • Table 28. Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Source
  • Table 29. Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Type
  • Table 30. Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Nature
  • Table 31. Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million) - Distribution Channel

List Of Figures

  • Figure 1. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Segmentation, By Country
  • Figure 2. Porter's Five Forces Analysis: Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market
  • Figure 3. Ecosystem: Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market
  • Figure 4. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market - Key Industry Dynamics
  • Figure 5. Registrations for Veganuary Campaign from 2016 to 2022
  • Figure 6. Annual Greenhouse Gas Emissions (GHG) Per Kilogram of Food Products
  • Figure 7. Asia Pacific non-dairy yogurt market: Impact Analysis of Drivers and Restraints
  • Figure 8. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
  • Figure 9. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Share (%) - Source, 2022 and 2030
  • Figure 10. Almond Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 11. Soy Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 12. Coconut Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 13. Oat Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 14. Others Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 15. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Share (%) - Type, 2022 and 2030
  • Figure 16. Flavored Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 17. Plain Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 18. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Share (%) -Nature, 2022 and 2030
  • Figure 19. Organic Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 20. Conventional Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 21. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Share (%) -Distribution Channel, 2022 and 2030
  • Figure 22. Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 23. Convenience Stores Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 24. Online Retail Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 25. Others Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 26. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown By Key Countries, 2022 And 2030 (%)
  • Figure 27. Australia Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 28. China Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 29. India Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 30. Japan Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 31. South Korea Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
  • Figure 32. Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
目次
Product Code: BMIRE00029764

The Asia Pacific non-dairy yogurt market was valued at US$ 576.00 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,549.73 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 13.2% from 2022 to 2030.

Strategic Development Initiatives by Manufacturers Fuels the Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market

Non-dairy yogurt manufacturers are making significant investments in product innovations to attract a large group of consumers. The manufacturers offer certified organic, non-GMO, gluten-free, clean-label, and allergen-free products to cater to emerging customer requirements. Moreover, as consumers have become health-conscious, they prefer low-calorie and low-fat products. Therefore, manufacturers of plant-based dairy offer unsweetened and low-sugar products. In February 2021, Halsa Foods launched zero-sugar oat milk yogurt in a 24 oz family size. The product contains only 90 calories per serving and has no added sugar. Also, in 2023, Yoghurt brand Coyo Pty Ltd has launched a new range of plant-based frozen yoghurt made with real fruit, and using coconut as its yoghurt base, in place of dairy.

Further, manufacturers are also launching products by incorporating different flavors and functional nutrients. In December 2020, Danone SA launched the Silk Kids Almond Milk Yogurt Alternative plant-based yogurts, specially formulated for kids. The product comprises fava beans protein, almond milk, live & active culture, and organic coconut oil. It is fortified with vitamin D and calcium to satisfy the children's nutrition. The yogurt substitute is dairy-free, lactose-free, gluten-free, and peanut-free. It is available in three flavors-apple cinnamon, strawberry, and mixed berry. Product innovation strategy offers a competitive edge to the players operating in the market and boosts their profitability, which propels the Asia Pacific non-dairy yogurt market growth.

Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Overview

The non-dairy yogurt market in the Asia Pacific is segmented into Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. A few factors contributing to the demand for non-dairy yogurt in the region are a surge in health-conscious consumers in emerging countries and the rising trend of consuming plant-based dairy products. Non-dairy yogurts contain low-fat, low-calorie, and low-cholesterol content, appealing to health-conscious and lactose-intolerant customers. Moreover, a few people are vegan, while an increasing number of people are adopting "flexitarian" dietary patterns. Thus, this shift in customer preferences boosts the demand for dairy alternatives such as non-dairy yogurt.

In recent years, the consumption of non-dairy yogurt has steadily increased due to the growing number of lactose-intolerant people and health concerns regarding antibiotics and growth hormones often found in cows milk. The research conducted by Rakuten in 2021 showed that 87% of consumers in China had tried plant-based milk, 50% had tried other dairy substitutes, 42% had tried plant-based meat, and 32% had tried vegan egg replacements. Furthermore, the same research found that 3% of respondents only consume plant-based foods.

The non-dairy yogurt market in the Asia Pacific is significantly growing due to changing lifestyles of consumers and an increase in the consumption of clean-label products, organic, and gluten-free products. The market in the region is also undergoing a remarkable transformation due to increased urbanization, diet diversification, and the legalization of foreign direct investment in the food sector. Hence, manufacturers are adopting strategies for the development and expansion of their businesses. In 2020 Invigorate Foods announced its plan to invest US$ 8.4 million (INR 60 crores) in the next three years in plant, equipment, and other capital goods required for manufacturing soymilk products in India. Further, in 2019, The Blue Diamond announced its expansion into the non-dairy yogurt alternative category with almond breeze and almond milk yogurt alternatives. Similarly, food wholesaler and manufacturer Kokubu Food launched Japan's first almond-based yogurt in April 2020. Such developments by manufacturers boost the demand for non-dairy yogurt in Asia Pacific.

Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Segmentation

The Asia Pacific non-dairy yogurt market is segmented based on source, type, nature, and distribution channel.

Based on source, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is segmented into almond, soy, coconut, oat, and others. The coconut segment held the largest share in 2022.

Based on type, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is bifurcated into flavored and plain. The flavored segment held a larger share in 2022.

Based on nature, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is bifurcated into organic and conventional. The conventional segment held a larger share in 2022.

Based on distribution channel, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is segmented into supermarkets & hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The supermarkets & hypermarkets segment held the largest share in 2022.

Based on country, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is categorized into Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. The Rest of Asia Pacific dominated the Asia Pacific non-dairy yogurt market in 2022.

The Hain Celestial Group Inc, Danone SA, COYO Pty Ltd, Valio Ltd, and Oatly Group AB are some of the leading companies operating in the Asia Pacific non-dairy yogurt market.

Table Of Contents

1. Introduction

  • 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
  • 1.2 Market Segmentation

2. Executive Summary

  • 2.1 Key Insights
  • 2.2 Market Attractiveness

3. Research Methodology

  • 3.1 Coverage
  • 3.2 Secondary Research
  • 3.3 Primary Research

4. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Landscape

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Competitive Rivalry
    • 4.2.5 Threat of Substitutes
  • 4.3 Ecosystem Analysis
    • 4.3.1 Raw Material Suppliers
    • 4.3.2 Manufacturing Process
    • 4.3.3 Packaging
    • 4.3.4 Distribution Channel

5. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market - Key Industry Dynamics

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Increasing Prevalence of Lactose Intolerance
    • 5.1.2 Strategic Development Initiatives by Manufacturers
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Higher Prices of Raw Material
  • 5.3 Market Opportunities
    • 5.3.1 Rising Adoption of Organic Products
  • 5.4 Future Trends
    • 5.4.1 Growing Trend of Veganism Due to Rising Environmental Concern
  • 5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints

6. Non-Dairy Yogurt Market - Asia Pacific Market Analysis

  • 6.1 Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue (US$ Million), 2022 - 2030
  • 6.2 Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Forecast and Analysis

7. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Analysis - Source

  • 7.1 Almond
    • 7.1.1 Overview
    • 7.1.2 Almond Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.2 Soy
    • 7.2.1 Overview
    • 7.2.2 Soy Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.3 Coconut
    • 7.3.1 Overview
    • 7.3.2 Coconut Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.4 Oat
    • 7.4.1 Overview
    • 7.4.2 Oat Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.5 Others
    • 7.5.1 Overview
    • 7.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

8. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Analysis - Type

  • 8.1 Flavored
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Flavored Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 8.2 Plain
    • 8.2.1 Overview
    • 8.2.2 Plain Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

9. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Analysis - Nature

  • 9.1 Organic
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Organic Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 9.2 Conventional
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Conventional Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)

10. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Analysis - Distribution Channel

  • 10.1 Supermarkets and Hypermarkets
    • 10.1.1 Overview
    • 10.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.2 Convenience Stores
    • 10.2.1 Overview
    • 10.2.2 Convenience Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.3 Online Retail
    • 10.3.1 Overview
    • 10.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
    • 10.3.3 Others
    • 10.3.4 Overview
    • 10.3.5 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)

11. Non-Dairy Yogurt Market - Asia Pacific Country Analysis

  • 11.1 Non-Dairy Yogurt Market - Asia Pacific Country Analysis
    • 11.1.1 Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Country
      • 11.1.1.1 Australia Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
        • 11.1.1.1.1 Australia Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
        • 11.1.1.1.2 Australia Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
        • 11.1.1.1.3 Australia Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
        • 11.1.1.1.4 Australia Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
      • 11.1.1.2 China Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
        • 11.1.1.2.1 China Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
        • 11.1.1.2.2 China Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
        • 11.1.1.2.3 China Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
        • 11.1.1.2.4 China Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
      • 11.1.1.3 India Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
        • 11.1.1.3.1 India Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
        • 11.1.1.3.2 India Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
        • 11.1.1.3.3 India Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
        • 11.1.1.3.4 India Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
      • 11.1.1.4 Japan Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
        • 11.1.1.4.1 Japan Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
        • 11.1.1.4.2 Japan Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
        • 11.1.1.4.3 Japan Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
        • 11.1.1.4.4 Japan Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
      • 11.1.1.5 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
        • 11.1.1.5.1 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
        • 11.1.1.5.2 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
        • 11.1.1.5.3 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
        • 11.1.1.5.4 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
      • 11.1.1.6 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
        • 11.1.1.6.1 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
        • 11.1.1.6.2 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
        • 11.1.1.6.3 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
        • 11.1.1.6.4 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel

12. Industry Landscape

  • 12.1 Overview
  • 12.2 New Product Development
  • 12.3 Partnerships

13. Company Profiles

  • 13.1 The Hain Celestial Group Inc
    • 13.1.1 Key Facts
    • 13.1.2 Business Description
    • 13.1.3 Products and Services
    • 13.1.4 Financial Overview
    • 13.1.5 SWOT Analysis
    • 13.1.6 Key Developments
  • 13.2 Danone SA
    • 13.2.1 Key Facts
    • 13.2.2 Business Description
    • 13.2.3 Products and Services
    • 13.2.4 Financial Overview
    • 13.2.5 SWOT Analysis
    • 13.2.6 Key Developments
  • 13.3 COYO Pty Ltd
    • 13.3.1 Key Facts
    • 13.3.2 Business Description
    • 13.3.3 Products and Services
    • 13.3.4 Financial Overview
    • 13.3.5 SWOT Analysis
    • 13.3.6 Key Developments
  • 13.4 Valio Ltd
    • 13.4.1 Key Facts
    • 13.4.2 Business Description
    • 13.4.3 Products and Services
    • 13.4.4 Financial Overview
    • 13.4.5 SWOT Analysis
    • 13.4.6 Key Developments
  • 13.5 Oatly Group AB
    • 13.5.1 Key Facts
    • 13.5.2 Business Description
    • 13.5.3 Products and Services
    • 13.5.4 Financial Overview
    • 13.5.5 SWOT Analysis
    • 13.5.6 Key Developments

14. Appendix