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市場調査レポート
商品コード
1420235
中南米のミートスナック市場、2028年までの予測 - 地域別分析:タイプ別、由来別、カテゴリー別、流通チャネル別South & Central America Meat Snacks Market Forecast to 2028 -Regional Analysis - by Type, Source, Category, and Distribution Channel |
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中南米のミートスナック市場、2028年までの予測 - 地域別分析:タイプ別、由来別、カテゴリー別、流通チャネル別 |
出版日: 2023年12月15日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 105 Pages
納期: 即納可能
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中南米のミートスナック市場は、2022年の10億2,687万米ドルから2028年には15億95万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは6.5%と推定されます。
クリーンラベルとオーガニックのミートスナックの人気上昇が中南米のミートスナック市場を後押し
人々は消費する食品に高い関心を持つようになり、製品ラベルや加工食品に使用される原材料により注意を払うようになっています。オーガニック製品は、その健康上の利点から人気が高まっています。オーガニック食品には農薬、化学肥料、遺伝子組み換え作物(GMO)が使われていないため、その魅力は増し、消費者はより高い金額を支払うよう説得されます。保存料、風味調味料、着色料などの合成添加物や化学添加物の使用に対する懸念が高まるにつれ、クリーンラベルの製品が好まれるようになっています。そのため、ミートスナックの生産者は、天然材料や加工度の低い材料を使用した製品を開発しています。
クリーンラベルの動向は食肉業界全体で人気を集めています。消費者は、高い栄養価を提供する天然材料や加工度の低い食肉製品を好むようになっています。オーガニックやクリーンラベルのミートスナックは、オーガニックに飼育された牛肉、鶏肉、豚肉を原料としています。これらのスナックには、着色料、固化防止剤、安定剤、保存料などの合成添加物は使用されていません。クリーンラベルやオーガニックのミートスナックに対する需要の高まりは、予測期間中、中南米のミートスナック市場に有利な成長機会をもたらすと期待されています。
中南米のミートスナック市場概要
中南米のミートスナック市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米に区分されます。中南米、特にブラジルの市場成長を牽引している主な要因は、肉系製品の高い消費量と消費者のライフスタイルや食事パターンの変化です。ブラジル産牛肉の生産量は、輸出の盛んに伴って増加しています。農業園芸開発局(AHDB)によると、2022年6月、ブラジルは最大の牛肉輸出国となり、2022年第1四半期に生鮮・冷凍牛肉を46万9,000トン輸出し、2021年第1四半期から37%(~12万6,000トン)増加しました。さらに、米国農務省の予測によると、ブラジルの牛肉輸出量は2028年までに290万トンに達し、世界の牛肉輸出総量の23%を占める可能性が高いです。牛肉から作られるジャーキー、ソーセージ、ミートストリップ・スティックなどのミートスナック製品は、その味と栄養価の高さから、人々の食生活の主要部分を占めています。これらの製品には、ビタミン、タンパク質、鉄分などの重要な微量栄養素が豊富に含まれています。さらに、Conagra Brands, Inc.、Organic Valley、Bridgford Food Corporation、Tyson Foods Inc.などの有力企業が同地域で積極的に事業を展開しており、中南米のミートスナック市場の活性化につながると期待されています。
中南米のミートスナック市場の収益と2028年までの予測(金額)
中南米のミートスナック市場セグメンテーション
中南米のミートスナック市場は、タイプ、由来、カテゴリー、流通チャネル、国に区分されます。
タイプ別では、中南米のミートスナック市場はジャーキー、ミートスティック、ソーセージ、その他に区分されます。ジャーキーセグメントは2022年に中南米のミートスナック市場で最大のシェアを記録しました。
由来別に見ると、中南米のミートスナック市場は牛肉、鶏肉、豚肉、その他に区分されます。牛肉セグメントは2022年に中南米のミートスナック市場で最大のシェアを占めました。
カテゴリー別に見ると、中南米のミートスナック市場はプレーンとフレーバーに区分されます。フレーバーセグメントが2022年の中南米のミートスナック市場シェアを大きく占めました。
流通チャネル別に見ると、中南米のミートスナック市場はスーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に区分されます。スーパーマーケット・ハイパーマーケットセグメントが2022年の中南米ミートスナック市場シェアで最大を占めます。
国別に見ると、中南米のミートスナック市場は南アフリカ、サウジアラビア、UAE、その他中南米に分類されます。その他中南米が2022年の中南米のミートスナック市場を独占しました。
General Mills Inc、Hormel Foods Corporation、Link Snacks Inc、Tyson Foods Incは、この地域のミートスナック市場で事業を展開している大手企業です。
The South & Central America meat snacks market is expected to grow from US$ 1,026.87 million in 2022 to US$ 1,500.95 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 6.5% from 2022 to 2028.
Rising Popularity of Clean-Label and Organic Meat Snacks Fuels South & Central America Meat Snacks Market
People are getting highly concerned about the food they consume, paying more attention to product labels and ingredients used in processed food products. Organic products are becoming increasingly popular due to their perceived health benefits. They are free of pesticides, chemical fertilizers, and genetically modified organisms (GMOs) that increase their appeal and convince consumers to pay more. The rising concern over the use of synthetic or chemical additives, such as preservatives, flavor enhancers, and colors, increases the preference of clean-labeled products. Therefore, meat snacks producers are developing products with all natural and minimally processed ingredients.
Clean-label trend is gaining popularity across the meat industry. Consumers are preferring all-natural and less-processed meat products that offer high nutritional benefits. Organic and clean-label meat snacks are made from organically raised beef, chicken, or pork. These snacks are free of synthetic additives, such as colors, anti-caking agents, stabilizers, and preservatives. The rising demand for clean-label and organic meat snacks is expected to provide lucrative growth opportunities in the South & Central America meat snacks market during the forecast period.
South & Central America Meat Snacks Market Overview
The South & Central America meat snacks market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. High consumption of meat-based products and a shift in consumer lifestyle and dietary patterns are the major factors driving the market growth in South & Central America, especially in Brazil. The production of Brazilian beef is increasing with the flourishment of exports. According to Agriculture and Horticulture Development Board (AHDB), in June 2022, Brazil became the largest beef exporter and exported 469,000 tons of fresh and frozen beef in 1st quarter of 2022, an increase of 37% (~126,000 tons) from 1st quarter of 2021. Moreover, as per projections by the US Department of Agriculture, Brazil is likely to reach 2.9 million metric tons of beef exports by 2028, accounting for 23% of the total beef exports worldwide. Meat snack products such as jerky, sausages, and meat strips & sticks sourced from beef are a major part of people's diets due to the taste and nutritional content of such products. These products are enriched with vital micronutrients such as vitamins, protein, and iron. Moreover, the presence of prominent players such as Conagra Brands, Inc.; Organic Valley; Bridgford Food Corporation; and Tyson Foods Inc. are actively operating across the region, which is anticipated to fuel the meat snacks market across South & Central America.
South & Central America Meat Snacks Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
South & Central America Meat Snacks Market Segmentation
The South & Central America meat snacks market is segmented into type, source, category, distribution channel, and country.
Based on type, the South & Central America meat snacks market is segmented into jerky, meat sticks, sausages, and others. The jerky segment registered the largest South & Central America meat snacks market share in 2022.
Based on source, the South & Central America meat snacks market is segmented into beef, chicken, pork, and others. The beef segment held the largest South & Central America meat snacks market share in 2022.
Based on category, the South & Central America meat snacks market is segmented into plain and flavored. The flavored segment held a larger South & Central America meat snacks market share in 2022.
Based on distribution channel, the South & Central America meat snacks market is segmented into supermarkets and hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The supermarkets and hyper markets segment held the largest South & Central America meat snacks market share in 2022.
Based on country, the South & Central America meat snacks market has been categorized into South Africa, Saudi Arabia, the UAE, and the Rest of South & Central America. The Rest of South & Central America dominated the South & Central America meat snacks market in 2022.
General Mills Inc, Hormel Foods Corporation, Link Snacks Inc, and Tyson Foods Inc are some of the leading companies operating in the meat snacks market in the region.