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				 市場調査レポート 
					商品コード 
						1664211 
					植物性バターの市場規模:原料・性質・フレーバー・流通チャネル・地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年)Plant-Based Butter Market Size- By Source, By Nature, By Flavor, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034 | 
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| 植物性バターの市場規模:原料・性質・フレーバー・流通チャネル・地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年) | 
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						 出版日: 2025年02月06日 
						発行: SPER Market Research Pvt. Ltd. 
						ページ情報: 英文 252 Pages 
						納期: 即日から翌営業日 
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全表示
- 概要
 - 目次
 
世界の植物性バターの市場規模は、CAGR 11.01%で推移し、2034年には25億6,000万の規模に成長すると予測されています。
植物性バターは、植物油、ナッツ、種子から調製される乳製品を含まない代替品であり、従来のバターの食感や風味に似せることを目的としています。ビーガン、ラクトースフリー、アレルギー対応製品へのニーズの高まりに対応しています。ココナッツオイル、アーモンドバター、アボカド、カシューナッツなどが一般的な原料で、クリーミーなテクスチャーと豊かな風味に貢献しています。
当レポートでは、世界の植物性バターの市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域/主要国別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。
目次
第1章 イントロダクション
第2章 調査手法
第3章 エグゼクティブサマリー
第4章 市場力学
- 促進要因、制約、機会、課題の分析
 
第5章 市場変数と見通し
- SWOT分析
 - PESTEL分析
 - ポーターのファイブフォース分析
 - ヒートマップ分析
 
第6章 競合情勢
- 製造拠点の分布・販売エリア・製品タイプ
 - M&A・提携・製品発売・協力
 
第7章 世界の植物性バター市場:原料別
- アーモンド
 - オート麦
 - 大豆
 - ココナッツ
 
第8章 植物性バターの世界市場:性質別
- 有機品
 - 従来品
 
第9章 世界の植物性バター市場:フレーバー別
- フレーバーバター
 - ノンフレーバーバター
 
第10章 世界の植物性バター市場:流通チャネル別
- B2B
 - B2C
- ハイパーマーケットとスーパーマーケット
 - 専門店
 - オンライン
 
 
第11章 世界の植物性バター市場
- 世界の植物性バターの市場規模と市場シェア
 
第12章 世界の植物性バター市場:地域別
- アジア太平洋
- オーストラリア
 - 中国
 - インド
 - 日本
 - 韓国
 - その他
 
 - 欧州
- フランス
 - ドイツ
 - イタリア
 - スペイン
 - 英国
 - その他
 
 - 中東・アフリカ
- サウジアラビア
 - UAE
 - カタール
 - 南アフリカ
 - エジプト
 - モロッコ
 - ナイジェリア
 - その他
 
 - 北米
- カナダ
 - メキシコ
 - 米国
 
 - ラテンアメリカ
- アルゼンチン
 - ブラジル
 - その他
 
 
第13章 企業プロファイル
- Califia Farms, LLC
 - Conagra, Inc
 - Elmhurst Buttered Direct, LLC
 - Fora Foods
 - Kite Hill
 - Milkadamia
 - Miyokos Creamery
 - Naturli Foods A/S
 - Ripple Foods, PBC
 - Upfield
 - その他
 
第14章 総論
第15章 略語一覧
第16章 参考リンク
Plant-Based Butter Market Introduction and Overview
According to SPER market research, 'Global Plant-Based Butter Market Size- By Source, By Nature, By Flavor, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034' state that the Global Plant-Based Butter Market is predicted to reach 2.56 billion by 2034 with a CAGR of 11.01%.
Plant-based butter is a dairy-free replacement prepared from plant oils, nuts, or seeds that is intended to resemble the texture and flavor of traditional butter. It meets the growing need for vegan, lactose-free, and allergy-friendly products. Coconut oil, almond butter, avocado, and cashews are common ingredients that contribute to a creamy texture and rich flavor.
Restraints: One key difficulty is that plant-based options are more expensive than typical dairy butter, making them less accessible to price-sensitive consumers. Limited availability in specific locations, as well as lesser distribution networks, further limit market penetration, especially in developing countries. Furthermore, while plant-based butter meets an increasing need for dairy-free goods, some consumers continue to prefer the taste and texture of classic butter.
Scope of the Report:
Report Metric Details
Market size available for years 2021-2034
Base year considered 2024
Forecast period 2025-2034
Segments covered By Source, By Nature, By Flavor, By Distribution Channel.
Regions covered
North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe.
Companies Covered
Califia Farms, LLC, Conagra, Inc, Elmhurst Buttered Direct, LLC, Fora Foods, Kite Hill, Milkadamia, Miyokos Creamery, Naturli' Foods A/S, Ripple Foods, PBC, Upfield.
Plant-Based Butter Market Segmentation:
By Source: Based on the Source, Global Plant-Based Butter Market is segmented as; Almond, Oat, Soy, Coconut.
By Nature: Based on the Nature, Global Plant-Based Butter Market is segmented as; Organic, Conventional.
By Flavor: Based on the Flavor, Global Plant-Based Butter Market is segmented as; Flavored Butter, Non-Flavored Butter.
By Distribution Channel: Based on the Distribution Channel, Global Plant-Based Butter Market is segmented as; B2B, B2C.
By Region: This research also includes data for North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe.
Table of Contents
1. Introduction
- 1.1. Scope of the report
 - 1.2. Market segment analysis
 
2. Research Methodology
- 2.1. Research data source
- 2.1.1. Secondary Data
 - 2.1.2. Primary Data
 - 2.1.3. SPERs internal database
 - 2.1.4. Premium insight from KOLs
 
 - 2.2. Market size estimation
- 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
 
 - 2.3. Data triangulation
 
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
- 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
- 4.1.1. Drivers
 - 4.1.2. Restraints
 - 4.1.3. Opportunities
 - 4.1.4. Challenges
 
 
5. Market variable and outlook
- 5.1. SWOT Analysis
- 5.1.1. Strengths
 - 5.1.2. Weaknesses
 - 5.1.3. Opportunities
 - 5.1.4. Threats
 
 - 5.2. PESTEL Analysis
- 5.2.1. Political Landscape
 - 5.2.2. Economic Landscape
 - 5.2.3. Social Landscape
 - 5.2.4. Technological Landscape
 - 5.2.5. Environmental Landscape
 - 5.2.6. Legal Landscape
 
 - 5.3. PORTERs Five Forces
- 5.3.1. Bargaining power of suppliers
 - 5.3.2. Bargaining power of buyers
 - 5.3.3. Threat of Substitute
 - 5.3.4. Threat of new entrant
 - 5.3.5. Competitive rivalry
 
 - 5.4. Heat Map Analysis
 
6. Competitive Landscape
- 6.1. Global Plant-Based Butter Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
 - 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Plant-Based Butter Market
 
7. Global Plant-Based Butter Market, By Source (USD Million) 2021-2034
- 7.1. Almond
 - 7.2. Oat
 - 7.3. Soy
 - 7.4. Coconut
 
8. Global Plant-Based Butter Market, By Nature (USD Million) 2021-2034
- 8.1. Organic
 - 8.2. Conventional
 
9. Global Plant-Based Butter Market, By Flavor (USD Million) 2021-2034
- 9.1. Flavored Butter
 - 9.2. Non Flavored Butter
 
10. Global Plant-Based Butter Market, By Distribution Channel (USD Million) 2021-2034
- 10.1. B2B
 - 10.2. B2C
- 10.2.1. Hypermarkets & Supermarkets
 - 10.2.2. Specialty Stores
 - 10.2.3. Online
 
 
11. Global Plant-Based Butter Market, (USD Million) 2021-2034
- 11.1. Global Plant-Based Butter Market Size and Market Share
 
12. Global Plant-Based Butter Market, By Region, (USD Million) 2021-2034
- 12.1. Asia-Pacific
- 12.1.1. Australia
 - 12.1.2. China
 - 12.1.3. India
 - 12.1.4. Japan
 - 12.1.5. South Korea
 - 12.1.6. Rest of Asia-Pacific
 
 - 12.2. Europe
- 12.2.1. France
 - 12.2.2. Germany
 - 12.2.3. Italy
 - 12.2.4. Spain
 - 12.2.5. United Kingdom
 - 12.2.6. Rest of Europe
 
 - 12.3. Middle East and Africa
- 12.3.1. Kingdom of Saudi Arabia
 - 12.3.2. United Arab Emirates
 - 12.3.3. Qatar
 - 12.3.4. South Africa
 - 12.3.5. Egypt
 - 12.3.6. Morocco
 - 12.3.7. Nigeria
 - 12.3.8. Rest of Middle-East and Africa
 
 - 12.4. North America
- 12.4.1. Canada
 - 12.4.2. Mexico
 - 12.4.3. United States
 
 - 12.5. Latin America
- 12.5.1. Argentina
 - 12.5.2. Brazil
 - 12.5.3. Rest of Latin America
 
 
13. Company Profile
- 13.1. Califia Farms, LLC
- 13.1.1. Company details
 - 13.1.2. Financial outlook
 - 13.1.3. Product summary
 - 13.1.4. Recent developments
 
 - 13.2. Conagra, Inc
- 13.2.1. Company details
 - 13.2.2. Financial outlook
 - 13.2.3. Product summary
 - 13.2.4. Recent developments
 
 - 13.3. Elmhurst Buttered Direct, LLC
- 13.3.1. Company details
 - 13.3.2. Financial outlook
 - 13.3.3. Product summary
 - 13.3.4. Recent developments
 
 - 13.4. Fora Foods
- 13.4.1. Company details
 - 13.4.2. Financial outlook
 - 13.4.3. Product summary
 - 13.4.4. Recent developments
 
 - 13.5. Kite Hill
- 13.5.1. Company details
 - 13.5.2. Financial outlook
 - 13.5.3. Product summary
 - 13.5.4. Recent developments
 
 - 13.6. Milkadamia
- 13.6.1. Company details
 - 13.6.2. Financial outlook
 - 13.6.3. Product summary
 - 13.6.4. Recent developments
 
 - 13.7. Miyokos Creamery
- 13.7.1. Company details
 - 13.7.2. Financial outlook
 - 13.7.3. Product summary
 - 13.7.4. Recent developments
 
 - 13.8. Naturli Foods A/S
- 13.8.1. Company details
 - 13.8.2. Financial outlook
 - 13.8.3. Product summary
 - 13.8.4. Recent developments
 
 - 13.9. Ripple Foods, PBC
- 13.9.1. Company details
 - 13.9.2. Financial outlook
 - 13.9.3. Product summary
 - 13.9.4. Recent developments
 
 - 13.10. Upfield
- 13.10.1. Company details
 - 13.10.2. Financial outlook
 - 13.10.3. Product summary
 - 13.10.4. Recent developments
 
 - 13.11. Others
 
			

