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市場調査レポート
商品コード
1715238
北米のスナックペレット市場:2030年までの予測 - 地域別分析 - ソース別、タイプ別、形態別North America Snack Pellets Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Source (Potato, Corn, Rice, Tapioca, Multigrain, and Others), Type (Plain and Flavored), and Form (Laminated, Die Face, Tri Dimensional, and Others) |
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北米のスナックペレット市場:2030年までの予測 - 地域別分析 - ソース別、タイプ別、形態別 |
出版日: 2025年02月11日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 65 Pages
納期: 即納可能
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北米のスナックペレット市場は2022年に21億3,608万米ドルと評価され、2030年までには28億488万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは3.5%と推定されます。
人々の中でRTEスナック人気の高まりが北米のスナックペレット市場を後押し
ライフスタイルの変化による高品質のコンビニエンスフードの消費急増は、食品業界における最大の動向のひとつです。多忙なライフスタイルと労働時間の延長は、消費者が調理の時間と手間を省きたいと考えることから、すぐに食べられる食品への需要を促進しています。さらに、先進国および新興諸国における共働き世帯の増加も、包装食品需要の増加に寄与しています。すぐに食べられる(RTE)スナックも、企業における間食傾向の高まりにより、特に社会人の間で大規模な需要を目の当たりにしています。仕事のストレスを解消するためのちょっとしたコーヒーやスナック休憩が、RTEスナックの需要を押し上げています。ポップコーン、チップス、パフなどの軽食は、若年層や子供に人気があります。
RTEスナックの需要の高まりが北米のスナックペレット市場を牽引しています。スナックメーカーは、多くの消費者を惹きつけるために、革新的な形状や食感のスナックを提供することに注力しています。例えば、2022年6月、GEA Groupは「シンデレラのスリッパ」と呼ばれる新しいスナックフォーマットを開発しました。この新フォーマットは、指を汚すことなくスナックをソースに浸すという課題に応えるために開発されました。シンデレラのスリッパには3つのバージョンがあります:クラシック、穴あき、リブの3種類があります。このように、消費者の間でRTEスナックの人気が高まっており、技術革新が北米のスナック・ペレット市場を牽引しています。
北米のスナックペレット市場概要
米国のスナック消費量の多さは、外出先でのスナック需要の高まりと相まって、スナックペレット市場の成長を大きく後押ししています。米国人は夏場、屋内、屋外、移動中にかかわらず、より多くのスナックを食べます。ドライブ旅行の士気を高めたり、野外でのポットラックに花を添えたりするためです。米国の消費者は、低脂肪、低加工、高繊維質といった栄養価の高いスナック菓子を好む傾向にあります。そのため、動脈硬化、糖尿病、脳卒中、肥満など様々な生活習慣病の蔓延に伴い、スナックペレットの需要が増加しています。米国国勢調査データとシモンズ全国消費者調査(NHCS)が発表したデータによると、2020年には2,410万人の米国人が10包以上の栄養スナックを利用しています。このように、健康的な食品消費の動向は、同国におけるスナックペレットの需要を押し上げています。
北米のスナックペレット市場の収益と2030年までの予測(金額)
北米のスナックペレット市場のセグメンテーション
北米のスナックペレット市場は、ソース、タイプ、形態、国に分類されます。
ソース別では、北米のスナックペレット市場はジャガイモ、トウモロコシ、米、タピオカ、マルチグレイン、その他に区分されます。2022年の北米のスナックペレット市場シェアでは、ポテトセグメントが最大シェアを占めました。
タイプ別では、北米のスナックペレット市場はプレーンとフレーバーに区分されます。2022年の北米のスナックペレット市場はプレーンセグメントが大きなシェアを占めました。
形態別では、北米のスナックペレット市場はラミネート、ダイフェイス、三次元、その他に区分されます。2022年の北米のスナックペレット市場シェアでは、ラミネートセグメントが最大シェアを占めました。
国別では、北米のスナックペレット市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。米国セグメントが2022年の北米のスナックペレット市場で最大のシェアを占めました。
Balance Foods Inc、JR Short Milling Co、Le Caselle SpA、LENG-D'OR SAU、Mafin SRL、Societe Cooperative Agricole Limagrainは北米のスナックペレット市場で事業を展開する主要企業です。
The North America snack pellets market was valued at US$ 2,136.08 million in 2022 and is expected to reach US$ 2,804.88 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 3.5% from 2022 to 2030.
Rising Popularity of RTE Snacks Among Population Fuels North America Snack Pellets Market
The surge in the consumption of high-quality convenience food owing to changing lifestyles is one of the biggest trends in the food industry. A hectic lifestyle and extended working hours drive the demand for ready-to-eat food as consumers want to save cooking time and effort. Moreover, the rising number of dual-income households in developed and developing countries also contributes to the rising demand for packaged food. Ready-to-eat (RTE) snacks are also witnessing massive demand, especially among working professionals, due to the rising snacking trend in corporations. Small coffee and snack breaks to relieve work stress drive the demand for RTE snacks. Light snacks such as popcorn, chips, and puffs are popular among the younger population and children.
The rising demand for RTE snacks is driving the North America snack pellets market . Snack manufacturers are focusing on offering snacks with innovative shapes and textures to attract a large number of consumers. For instance, in June 2022, GEA Group developed a new snack format called "Cinderella's Slippers," a snack pellet shaped like a slipper. The new format is developed to meet the challenge of dipping the snacks in the sauce without getting the fingers coated. The Cinderella Slippers snack pellet is available in three versions: Classic, Perforated, and Ribbed. Thus, the rising popularity of RTE snacks among consumers and growing innovations drive the North America snack pellets market.
North America Snack Pellets Market Overview
The high snack consumption in the US, coupled with the rising demand for on-the-go snack options, is majorly propelling snack pellets market growth. Americans snack more in the summer, whether they're inside, outdoors, or on the move. From boosting road trip morale to complementing an outdoor potluck. Consumers in the US are inclined toward snack products that offer nutritional benefits such as low fat, minimally processed, and high fiber content. Thus, the demand for snack pellets is increasing with the growing prevalence of various lifestyle disorders such as atherosclerosis, diabetes, stroke, and obesity. According to data published by the U.S. Census data and Simmons National Consumer Survey (NHCS), in 2020, 24.1 million Americans used ten or more packages of nutritional snacks. Thus, the strongly growing healthy food consumption trend boosts the demand for snack pallets in the country.
North America Snack Pellets Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
North America Snack Pellets Market Segmentation
The North America snack pellets market is categorized into source, type, form, and country.
By source, the North America snack pellets market is segmented into potato, corn, rice, tapioca, multigrain, and others. The potato segment held the largest share of the North America snack pellets market share in 2022.
In terms of type, the North America snack pellets market is segmented into plain and flavored. The plain segment held a larger share of the North America snack pellets market share in 2022.
Based on form, the North America snack pellets market is segmented into laminated, die face, tri dimensional, and others. The laminated segment held the largest share of the North America snack pellets market share in 2022.
Based on country, the North America snack pellets market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US segment held the largest share of North America snack pellets market in 2022.
Balance Foods Inc, JR Short Milling Co, Le Caselle SpA, LENG-D'OR SAU, Mafin SRL, and Societe Cooperative Agricole Limagrain are some of the leading companies operating in the North America snack pellets market.