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市場調査レポート
商品コード
1715239
アジア太平洋のスナックペレット市場:2030年までの予測 - 地域別分析 - ソース別、タイプ別、形態別Asia Pacific Snack Pellets Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Source (Potato, Corn, Rice, Tapioca, Multigrain, and Others), Type (Plain and Flavored), and Form (Laminated, Die Face, Tri Dimensional, and Others) |
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アジア太平洋のスナックペレット市場:2030年までの予測 - 地域別分析 - ソース別、タイプ別、形態別 |
出版日: 2025年02月11日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 即納可能
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アジア太平洋のスナックペレット市場は、2022年に24億6,643万米ドルと評価され、2030年までには34億7,211万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは4.4%と推定されます。
クリーンラベル、持続可能、倫理的製品に対する需要の高まりがアジア太平洋のスナックペレット市場を牽引
ここ数年、消費者の持続可能性への関心は高まっています。よりクリーンで、倫理的に調達された、環境に優しい製品を好む傾向が劇的に強まっています。静的なライフスタイルと仕事に関連したストレスが、複数の健康問題を引き起こしています。そのため、消費者はクリーンな食生活に注目しています。また、パンデミックの影響で、消費者は持続可能な代替品を選ぶようになっています。このように、消費者の選好の変化も購買行動に影響を与えています。
スナックペレットメーカーは、クリーンで天然、オーガニック、遺伝子組み換え作物(GMO)フリーの原材料を倫理的に調達した革新的な製品の開発に注力しています。消費者はまた、サプライチェーン全体の農家や労働者の健康状態にも注目し、透明性のあるラベルの製品を好んでいます。そのため、スナックペレットメーカーは、フェアトレードのような機関によって認証された原材料の調達に力を入れています。フェアトレード認証原料は、農家と労働者に公正な報酬と治療が与えられることを保証します。このように、クリーンラベル、倫理的、持続可能なスナック製品に対する需要の高まりは、アジア太平洋のスナックペレット市場に今後数年間、潜在的なビジネスチャンスをもたらすと期待されています。
アジア太平洋のスナックペレット市場概要
その他アジア太平洋のスナックペレット市場は、シンガポール、インドネシア、タイ、マレーシア、ニュージーランドなどに区分されます。これらの国々の市場は、一人当たり所得の増加と人口の増加により、今後数年間で大きな成長が見込まれます。さらに、消費者の購買力向上によるコンビニエンスフード需要の高まりも、その他アジア太平洋の市場成長を後押しすると予測されます。
アジア太平洋のスナックペレット市場の収益と2030年までの予測(金額)
アジア太平洋のスナックペレット市場のセグメンテーション
アジア太平洋のスナックペレット市場は、ソース、タイプ、形態、国に分類されます。
ソース別では、アジア太平洋のスナックペレット市場はジャガイモ、トウモロコシ、米、タピオカ、マルチグレイン、その他に区分されます。2022年のアジア太平洋のスナックペレット市場シェアでは、ジャガイモセグメントが最大シェアを占めました。
タイプ別では、アジア太平洋のスナックペレット市場はプレーンとフレーバーに区分されます。2022年のアジア太平洋のスナックペレット市場シェアでは、プレーンセグメントが大きなシェアを占めました。
形態別では、アジア太平洋のスナックペレット市場はラミネート、ダイフェイス、三次元、その他に区分されます。ラミネートセグメントは2022年にアジア太平洋のスナックペレット市場シェアで最大のシェアを占めました。
国別に見ると、アジア太平洋のスナックペレット市場は中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、その他アジア太平洋に区分されます。その他アジア太平洋セグメントが2022年のアジア太平洋のスナックペレット市場で最大のシェアを占めました。
Bach Snacks SAL、LENG-D'OR SAU、Mafin SRL、Noble Agro Food Products Pvt Ltd、Societe Cooperative Agricole Limagrainは、アジア太平洋のスナックペレット市場で事業を展開している主要企業です。
The Asia Pacific snack pellets market was valued at US$ 2,466.43 million in 2022 and is expected to reach US$ 3,472.11 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 4.4% from 2022 to 2030.
Rising Demand for Clean-Label, Sustainable, and Ethical Products Drives Asia Pacific Snack Pellets Market
Over the past few years, consumers have been increasingly focusing on sustainability. The preference for cleaner, ethically sourced, and environmentally friendly products has grown dramatically. The static lifestyle and work-related stress have resulted in multiple health problems. Therefore, consumers are focusing on clean eating. Also, in the wake of the pandemic, consumers are choosing sustainable alternatives. Thus, the changing consumer preferences have also influenced their buying behavior.
Snack pellet manufacturers are focusing on developing innovative products with clean, all-natural, organic, and genetically modified organisms (GMO)-free ingredients that are ethically sourced. Consumers also focus on the wellness of the farmers and workers across the supply chain and favor products with transparent labels. Therefore, snack pellet manufacturers focus on procuring raw materials certified by agencies like Fairtrade. Fairtrade-certified raw materials ensure that farmers and workers are given fair compensation and treatment. Thus, the rising demand for clean-label, ethical, and sustainable snacking products is expected to open potential opportunities in the Asia Pacific snack pellets market over the coming years.
Asia Pacific Snack Pellets Market Overview
The Rest of Asia Pacific snack pellets market is segmented into Singapore, Indonesia, Thailand, Malaysia, and New Zealand, among others. The market in these countries is expected to demonstrate significant growth in the coming years owing to increasing per capita income and rising population. Moreover, rising demand for convenience food due to increasing consumer purchasing power is also projected to boost the market growth in the Rest of Asia Pacific.
Asia Pacific Snack Pellets Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
Asia Pacific Snack Pellets Market Segmentation
The Asia Pacific snack pellets market is categorized into source, type, form, and country.
By source, the Asia Pacific snack pellets market is segmented into potato, corn, rice, tapioca, multigrain, and others. The potato segment held the largest share of the Asia Pacific snack pellets market share in 2022.
In terms of type, the Asia Pacific snack pellets market is segmented into plain and flavored. The plain segment held a larger share of the Asia Pacific snack pellets market share in 2022.
Based on form, the Asia Pacific snack pellets market is segmented into laminated, die face, tri dimensional, and others. The laminated segment held the largest share of the Asia Pacific snack pellets market share in 2022.
Based on country, the Asia Pacific snack pellets market is segmented into China, Japan, India, Australia, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. The Rest of Asia Pacific segment held the largest share of Asia Pacific snack pellets market in 2022.
Bach Snacks SAL, LENG-D'OR SAU, Mafin SRL, Noble Agro Food Products Pvt Ltd, and Societe Cooperative Agricole Limagrain are some of the leading companies operating in the Asia Pacific snack pellets market.