表紙:音声分析市場の2030年までの予測- コンポーネント別、ビジネス機能別、組織規模別、導入形態別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
市場調査レポート
商品コード
1340010

音声分析市場の2030年までの予測- コンポーネント別、ビジネス機能別、組織規模別、導入形態別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Speech Analytics Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Component, Business Function, Organization Size, Deployment Mode, Application, End User and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

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音声分析市場の2030年までの予測- コンポーネント別、ビジネス機能別、組織規模別、導入形態別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2023年08月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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概要

Stratistics MRCによると、世界の音声分析市場は2023年に27億4,000万米ドルを占め、予測期間中のCAGRは19.3%で成長し、2030年には94億4,000万米ドルに達すると予測されています。

音声分析は、人工知能と自然言語処理(NLP)を使用して、リアルタイムまたは録音された音声データから消費者の会話を解釈・分析するシステムです。コンタクトセンターの管理者は一般に、音声分析を活用して顧客との対話中に頻繁に使用される単語を特定し、上位のコンタクト 促進要因を特定して理解します。組織の運営上の懸念事項や戦略に関連する情報は、このデータを使って決定されます。音声分析ソフトウェアを利用することで、企業は自社の業務や製品に関する重要な詳細を知ることができ、消費者の満足度を高め、出荷を増加させることができます。

市場力学:

促進要因:

  • 電気通信分野での利用の増加。
  • 音声分析の利用により、電気通信業界の収益性が高まると予想されます。さらに、クラウドベースの音声分析は、リアルタイムでカスタマージャーニーを追跡し、消費者のパターン、行動、動向を判断するために、通信会社のコンタクトセンターで利用されています。音声分析を使えば、多くの通話録音を簡単かつ低コストで調査・評価できます。音声分析には、カスタマー・エクスペリエンス(CX)、顧客獲得、顧客維持を改善するその他の特典があります。これらの利点には、不正行為の減少、サービスの向上、顧客満足度の向上、リスクの低減、収益性の向上などがあります。

抑制要因

  • 既存システムとの統合が必要。
  • 最も効果的な音声分析ソフトウェアを決めるのは難しいかもしれないです。音声学、トランスクリプション、ユーザーが話した重要な用語のマッチングなどは、データから洞察を引き出す方法のほんの一部に過ぎないです。企業のニーズに最適な戦略を選択するのは難しいかもしれません。同程度のサービスを提供するプロバイダーが数多く存在するため、最適な音声分析ソリューションを選択することはより困難になっています。そのため、音声分析の普及を阻む主な要因の1つは、音声分析を現在のCRMシステムと統合してデータインサイト(洞察)を得る必要があり、そのための方法を決めなければならないことです。

機会

  • タイムリーで実用的な消費者インサイトを可能にするAIとML技術の活用。
  • 現代の企業は、AIやNLP技術を活用して企業業務を補完し、運用コストを削減しています。リアルタイムの顧客インサイトは、AIを搭載した音声分析ツールによって提供されます。このツールは、コンタクトセンターのエージェントが発信者に集中し、顧客の感情をモニターし、書き起こされたデータを使用して対応を提案し、解決策を提案するのをサポートします。例えば、銀行業界のコンタクトセンターの大半は、消費者からの電話に圧倒され、最善の顧客ケアを提供することが不可能になっています。そのため、銀行業界では、音声分析とNLPテクノロジーを組み合わせることで、人間の担当者が消費者をよりよく理解し、彼らの要求を予見することもできるようになります。

脅威

  • 音声分析と他のアナリティクスの統合。
  • 予測分析は顧客の行動を正確に予測する方法です。行動のカスタマイズを提供するために、顧客の声や会話のパターンを分析し、通常の行動パターンと結びつける。予測分析技術は、行動動向を理解することで、消費生活、労働文化、社会習慣、エンターテインメント、ヘルスケアにおける将来の行動を予測することができます。音声分析では、強調、スピード、イントネーションなどの韻律的な発話パターンに注目します。現在、音声分析は基本的な音声認識ツールやソフトウェアの形で頻繁に使用されています。

COVID-19の影響:

  • COVID-19が流行している間に、潜在的なエンドユーザー産業が最先端技術に対応した音声分析ソリューションを採用したため、市場の成長が高まっています。コールセンターは以前から主要なフロンティアであったが、COVID-19の流行は職場自動化の一般的な発展を早めました。さらに、AIと機械学習は、企業が音声分析を使用して、会話の内容を理解するためにコミュニケーションを適切なグループに分類する速度を劇的に向上させました。
  • 予測期間中、テレコム&IT分野が最大になる見込み
  • 予測期間中、テレコム&IT分野が最大のシェアを占めました。音声分析は、コネクテッドワールドのコンセプトの導入により膨大な数のデータが生成された結果、通信業界でますます支持を集めています。音声分析ツールは通信サービスプロバイダーで一般的に使用されています。利益の増加、不正行為の減少、リスクの低減、サービスの向上、顧客の満足度向上など、数多くのメリットが、ビジネス市場の成長に伴い、より多くの顧客の獲得と維持に役立っています。
  • 予測期間中、ソリューション分野のCAGRが最も高くなる見込み
  • ソリューション分野は、予測期間中に有利な成長を遂げると推定されます。アナリティクス、NLP、AIなど複数の技術を組み合わせることで、音声分析システムは音声コミュニケーションをさらに深く分析し、ビジネスに役立つ洞察を提供することができます。大半の企業が音声分析ツールを使用して、生成された会話データを理解し、業務効率の改善に活用しています。BFSI、小売・eコマース、テレコム、製造、旅行・ホスピタリティ、ヘルスケア・ライフサイエンス、メディア・エンターテインメントなどの業種のニーズを満たすため、音声分析ソリューションプロバイダーはエンドツーエンドのソリューションを提供しています。

最大のシェアを占める地域

北米が支配期間を通じて最大のシェアを占めました。米国の音声分析業界は、デジタルマーケティング支出の増加、政府によるテクノロジーへの投資拡大、同地域における精神疾患の治療重視の高まりなど、多くの要因によって牽引されています。さらに、CIAのような組織は、テロリストや外国の諜報員の居場所を特定するのに役立つ可能性のあるコンセプトを積極的に支援しています。シリコンバレーの新興企業が、最先端の魅力的なソリューションを生み出すために、既存の音声分析技術を積極的に設計・革新する機会も、これによって大きく増えています。

CAGRが最も高い地域:

コネクテッドTV、PC、タブレット、自動車、ウェアラブルなど、さまざまなプラットフォームで音声コントロールを利用する人が増えているため、北米は予測期間中に収益性の高い成長を遂げると予測されます。さらに、この地域の企業は通常、顧客サービス向上のためにこうしたソリューションを利用しています。米国最大の保険会社の1つであるメットライフ生命は、消費者の感情的なニーズや要求に自発的に対応するため、AIシステムを導入しました。さらに、このテクノロジーは、同社のスタッフが会話を通じて顧客の感情を追跡・監視し、カスタマー・サポートの質を向上させることを目的として開発されました。

無料のカスタマイズサービス:

本レポートをご購読のお客様には、以下のいずれかの無料カスタマイズオプションをご提供いたします:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • アプリケーション分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の音声分析市場:コンポーネント別

  • サービス
  • ソリューション

第6章 世界の音声分析市場:ビジネス機能別

  • 運営とサプライチェーン
  • コンタクトセンター/コールセンター
  • セールスとマーケティング
  • 財務及び会計

第7章 世界の音声分析市場:組織規模別

  • 中小企業
  • 大企業

第8章 世界の音声分析市場:導入形態別

  • クラウド
  • オンプレミス
  • オンデマンド

第9章 世界の音声分析市場:用途別

  • 運用効率
  • 収益/見込み顧客の創出
  • カスタマーエクスペリエンス管理
  • 通話のモニタリングと要約
  • 品質管理
  • エージェントのパフォーマンス管理
  • リスクとコンプライアンスの管理
  • その他の用途

第10章 世界の音声分析市場:エンドユーザー別

  • 旅行とホスピタリティ
  • メディアとエンターテイメント
  • ヘルスケアとライフサイエンス
  • 自動車と輸送
  • 小売と電子商取引
  • テレコム&IT
  • その他のエンドユーザー

第11章 世界の音声分析市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第12章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第13章 会社概要

  • OpenText Corp
  • VoiceBase Inc.
  • Calabrio Inc.
  • Raytheon BBN Technologies
  • Callminer Inc
  • Genesys Telecommunications Laboratories Inc.
  • Micro Focus International PLC
  • Avaya Inc
  • Verint System Inc
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Speech Analytics Market Outlook, By Region (2021-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Speech Analytics Market Outlook, By Component (2021-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Speech Analytics Market Outlook, By Services (2021-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Speech Analytics Market Outlook, By Solutions (2021-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Speech Analytics Market Outlook, By Business Function (2021-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Speech Analytics Market Outlook, By Operations and Supply Chain (2021-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Speech Analytics Market Outlook, By Contact Center/ Call Center (2021-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Speech Analytics Market Outlook, By Sales and Marketing (2021-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Speech Analytics Market Outlook, By Finance and Accounting (2021-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Speech Analytics Market Outlook, By Organization Size (2021-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Speech Analytics Market Outlook, By SMEs (2021-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Speech Analytics Market Outlook, By Large Enterprises (2021-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Speech Analytics Market Outlook, By Deployment Mode (2021-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Speech Analytics Market Outlook, By Cloud (2021-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Speech Analytics Market Outlook, By On-Premises (2021-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Speech Analytics Market Outlook, By On-Demand (2021-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Speech Analytics Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Speech Analytics Market Outlook, By Operational Efficiency (2021-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Speech Analytics Market Outlook, By Revenue/ Lead generation (2021-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Speech Analytics Market Outlook, By Customer Experience Management (2021-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Speech Analytics Market Outlook, By Call Monitoring and Summarization (2021-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Speech Analytics Market Outlook, By Quality Management (2021-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Speech Analytics Market Outlook, By Agent Performance Management (2021-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Speech Analytics Market Outlook, By Risk and Compliance Management (2021-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Speech Analytics Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Speech Analytics Market Outlook, By End User (2021-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Speech Analytics Market Outlook, By Travel and Hospitality (2021-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Speech Analytics Market Outlook, By Media and Entertainment (2021-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Speech Analytics Market Outlook, By Healthcare and Life Sciences (2021-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Speech Analytics Market Outlook, By Automotive and Transportation (2021-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Speech Analytics Market Outlook, By Retail and eCommerce (2021-2030) ($MN)
  • Table 32 Global Speech Analytics Market Outlook, By Telecom & IT (2021-2030) ($MN)
  • Table 33 Global Speech Analytics Market Outlook, By Other End Users (2021-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC23717

According to Stratistics MRC, the Global Speech Analytics Market is accounted for $2.74 billion in 2023 and is expected to reach $9.44 billion by 2030 growing at a CAGR of 19.3% during the forecast period. Speech analytics is a system that uses artificial intelligence and natural language processing (NLP) to interpret and analyze consumer conversations from real-time or recorded audio data. Managers of contact centers generally utilize speech analytics to determine the words that are frequently used during customer interactions in order to identify and comprehend their top contact drivers. Information related to organizational operational concerns and strategy is determined using this data. With the aid of speech analytics software, businesses can learn vital details about their operations and products, increasing consumer satisfaction and elevating shipments.

Market Dynamics:

Driver:

  • Increasing use in the telecom sector.
  • With the use of voice analytics, the telecom industry is expected to be more profitable. Additionally, cloud-based audio analytics are being used by contact centers for telecom companies to track customer journeys in real time and determine consumer patterns, behaviors, and trends. Many call recordings can be easily and affordably examined and evaluated using speech analytics. Speech analytics has additional benefits that have improved customer experience (CX), customer acquisition, and customer retention. These benefits include less fraud, better service, more customer satisfaction, lower risk, and higher profitability.

Restraint:

  • Integration is necessary for the existing system.
  • It can be difficult to decide on the most effective voice analytics software. Phonetics, transcription, and matching important terms spoken by users are just a few methods for drawing insights from data. It might be difficult to select the strategy that will best meet the needs of a firm. Selecting the best speech analytics solution is made more challenging by the abundance of providers offering services of an equivalent caliber. Therefore, one of the main obstacles to the widespread adoption of speech analytics is the requirement to integrate speech analytics with current CRM systems for data insights and to settle on a method to accomplish this.

Opportunity:

  • Utilization of AI and ML technology to enable timely, actionable consumer insights.
  • Modern businesses are utilizing AI and NLP technology to supplement corporate operations and cut operational costs. Real-time customer insights are provided by AI-powered speech analytics tools, which help support contact center agents concentrate on the caller, monitor customer sentiment, and use transcribed data to suggest responses and suggest solutions. For instance, the majority of contact centers in the banking industry became overwhelmed with consumer calls, making it impossible for them to deliver the best possible customer care. Thus, in the banking industry, voice analytics combined with NLP technology can aid human representatives in better understanding consumers and even foreseeing their demands.

Threat:

  • Integration of speech analytics with other analytics.
  • Predictive analytics is a precise method of predicting client behavior. In order to provide behavioral customization, it analyzes a customer's voice or speech patterns and connects them to usual behavioral patterns. Predictive analytics technology can foresee future behavior in consumerism, work culture, social habits, entertainment, and healthcare by understanding behavioral trends. Speech analytics concentrates on prosodic speech patterns, including emphasis, speed, and intonation. Currently, speech analytics are frequently used in the form of basic voice recognition tools or software.

COVID-19 Impact:

  • The potential end-user industries adopted cutting-edge technology-enabled speech analytics solutions during the COVID-19 epidemic, thus increasing market growth. The epidemic has hastened the general development of workplace automation, even though call centers have long been a major frontier. Additionally, AI and machine learning have dramatically increased the speed at which businesses may use speech analytics to categorize communications into pertinent groups in order to comprehend what's going on in a conversation.
  • The Telecom & IT segment is expected to be the largest during the forecast period
  • Telecom & IT segment commanded the largest share over the forecast period. Speech analytics has gained more and more traction in the telecom industry as a result of the enormous number of data produced by the introduction of the connected world concept. Speech analytics tools are commonly used by telecom service providers. Numerous benefits, such as higher profits, lower fraud, lower risk, better service, and more customer happiness, are aiding in attracting and keeping more customers as the business market grows.
  • The Solutions segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period
  • Solutions segment is estimated to witness lucrative growth during the projection period. By combining several technologies, including analytics, NLP, and AI, speech analytics systems can further build a deep analysis of voice communication and provide business-useful insights. The majority of businesses use speech analytics tools to comprehend the conversational data produced and use it to improve operational effectiveness. To meet the needs of verticals including BFSI, retail and eCommerce, telecom, manufacturing, travel and hospitality, healthcare and life sciences, and media and entertainment, speech analytics solution providers offer end-to-end solutions.

Region with largest share:

North America commanded the largest share throughout the domination period. The speech analytics industry in the US is driven by a number of factors, including rising digital marketing expenditures, greater government investment in technology, and a rising emphasis on the treatment of mental illness in the area. Additionally, organizations like the CIA aggressively support concepts that could aid in locating terrorists and foreign agents. The opportunity for Silicon Valley startups to actively design and innovate existing speech analytics technologies in order to create cutting-edge and appealing solutions is also greatly increased by this.

Region with highest CAGR:

Because more people are using voice controls on a variety of platforms, including connected TVs, PCs, tablets, cars, and wearables, North America is predicted to experience profitable growth over the projected period. Additionally, businesses in the area typically use these solutions to improve customer service. One of the biggest insurance companies in the US, MetLife, deployed an AI system largely to respond spontaneously to the emotional needs and demands of its consumers. Moreover, the technology was created with the specific goal of assisting the company's staff in tracking and monitoring clients' emotions throughout conversations, improving the caliber of customer support interactions.

Key players in the market:

Some of the key players in Speech Analytics market include: OpenText Corp, VoiceBase Inc., Calabrio Inc., Raytheon BBN Technologies, Callminer Inc, Genesys Telecommunications Laboratories Inc., Micro Focus International PLC, Avaya Inc and Verint System Inc.

Key Developments:

  • In February 2023, Nvidia and Airtel have announced the launch of a speech analytics solution for call center operations. Bharti Airtel has announced a solution based on artificial intelligence to improve the customer experience for all inbound calls to its contact center. The voice analytics system, which is built in conjunction with Nvidia, is designed to assist call center workers and customers better while lowering computer costs. Airtel used Nvidia's conversational AI toolkit NvidiaNeMo and a multi-framework inference serving software Triton Inference Server to create this specialized voice application.
  • In June 2022, Aural Analytics, Inc., a leader in clinical-grade speech analytics, announced a partnership with Koneksa in digital biomarker development to further strengthen its platform and research capabilities using Aural Analytics' technology, Speech Vitals. The premier research-grade technologies from Aural Analytics and Koneksa are optimized to enable clinical trials at scale throughout development and commercial pharma pipelines. This integration aims to make it simple to incorporate speech metrics into Koneksa research and digital biomarker development initiatives.

Components Covered:

  • Services
  • Solutions

Business Functions Covered:

  • Operations and Supply Chain
  • Contact Center/ Call Center
  • Sales and Marketing
  • Finance and Accounting

Organization Sizes Covered:

  • SMEs
  • Large Enterprises

Deployment Modes Covered:

  • Cloud
  • On-Premises
  • On-Demand

Applications Covered:

  • Operational Efficiency
  • Revenue/ Lead Generation
  • Customer Experience Management
  • Call Monitoring and Summarization
  • Quality Management
  • Agent Performance Management
  • Risk and Compliance Management
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Travel and Hospitality
  • Media and Entertainment
  • Healthcare and Life Sciences
  • Automotive and Transportation
  • Retail and eCommerce
  • Telecom & IT
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 End User Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Speech Analytics Market, By Component

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Services
  • 5.3 Solutions

6 Global Speech Analytics Market, By Business Function

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Operations and Supply Chain
  • 6.3 Contact Center/ Call Center
  • 6.4 Sales and Marketing
  • 6.5 Finance and Accounting

7 Global Speech Analytics Market, By Organization Size

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 SMEs
  • 7.3 Large Enterprises

8 Global Speech Analytics Market, By Deployment Mode

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Cloud
  • 8.3 On-Premises
  • 8.4 On-Demand

9 Global Speech Analytics Market, By Application

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Operational Efficiency
  • 9.3 Revenue/ Lead Generation
  • 9.4 Customer Experience Management
  • 9.5 Call Monitoring and Summarization
  • 9.6 Quality Management
  • 9.7 Agent Performance Management
  • 9.8 Risk and Compliance Management
  • 9.9 Other Applications

10 Global Speech Analytics Market, By End User

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Travel and Hospitality
  • 10.3 Media and Entertainment
  • 10.4 Healthcare and Life Sciences
  • 10.5 Automotive and Transportation
  • 10.6 Retail and eCommerce
  • 10.7 Telecom & IT
  • 10.8 Other End Users

11 Global Speech Analytics Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.2 Acquisitions & Mergers
  • 12.3 New Product Launch
  • 12.4 Expansions
  • 12.5 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 OpenText Corp
  • 13.2 VoiceBase Inc.
  • 13.3 Calabrio Inc.
  • 13.4 Raytheon BBN Technologies
  • 13.5 Callminer Inc
  • 13.6 Genesys Telecommunications Laboratories Inc.
  • 13.7 Micro Focus International PLC
  • 13.8 Avaya Inc
  • 13.9 Verint System Inc