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市場調査レポート
商品コード
1445906
B2Bマーケティング自動化プラットフォーム:世界市場の予測 (2022~2027年)Market Forecast: B2B Marketing Automation Platform, 2022-2027, Worldwide |
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B2Bマーケティング自動化プラットフォーム:世界市場の予測 (2022~2027年) |
出版日: 2023年11月20日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 27 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界のB2Bマーケティング自動化市場は、2027年までに13.20%のCAGRで成長すると予測されています。
B2Bマーケティング自動化プラットフォームは、Webサイト分析データ、アプリ分析データ、広告クリック、製品レビュー、インプレッションデータ、カスタマーサポートクエリ、ソーシャルメディアなど、様々な外部・内部ソースから取得した顧客行動データを使用します。これらのデータは実用的な分析に変換されるため、企業は顧客の関心をより深く理解し、顧客にポジティブな印象を与えることができます。顧客ライフサイクルの間、企業は顧客の需要に応えるため、動的な顧客データを追跡する必要があります。その際、プラットフォームはML/AIを使用してデータをインテリジェントに処理し、営業担当者に最適な提案を行うための意思決定を行います。もう1つの動向は、eメールの自動化を通じて異なるチャネルで同時に投稿を共有することを目的としたコンテンツ自動化機能に焦点を当てています。AIベースの校正、リンクされたソーシャルメディアハンドル、自動化コンテンツキュレーション・ワークフローなどの機能は、プラットフォームがキャンペーン結果を生成するのに役立ちます。マーケティング担当者は、行動分析ツールを使って顧客の行動をモニタリングすることで、顧客獲得を最大化し、顧客生涯価値を高めることができます。
当レポートでは、世界のB2Bマーケティング自動化プラットフォームの市場について分析し、プラットフォームの概要や市場の基本構造、全体的な市場規模の動向見通し、導入手法別・地域別・業種別・顧客の種類別の詳細動向、業界関係者が今後取るべき行動などを調査しております。
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that B2B Marketing Automation Market is Projected to Register a CAGR of 13.20% by 2027.
A B2B Marketing Automation platform uses customer behavioural data that are taken from various external and internal sources which are in the form of website analytics data, app analytics data, Ad clicks, product reviews, impression data, customer support queries and social media. These types of data are converted into actionable insights allowing organizations to have a better understanding of customer interests allowing firms to create positive impressions on customers. During the customer lifecycle, organizations need to track dynamic customer data in order to meet customer demand and in this regard the platform intelligently processes the data using ML/AI and takes decisions to make the best possible recommendations to the sales personnel allowing them to share relevant contents with customers during engagements. Another trend focuses on content automation feature that serves the purpose of sharing posts simultaneously across different channels through email automation. Features like AI-based proofreading, linked social media handles, automated content curation and workflows help platforms generate campaign results. Marketers can use behavioural analytics tools to monitor customer behaviour thus maximizing customer acquisition and increase customer lifetime value.