![]() |
市場調査レポート
商品コード
1618903
B2Bデジタルコマース:2025年以降の主要動向B2B Digital Commerce: Key Trends in 2025 and Beyond |
||||||
|
B2Bデジタルコマース:2025年以降の主要動向 |
出版日: 2024年12月17日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
![]() |
このIDC Perspectiveでは、2025年以降のB2Bデジタルコマースを形作る主な動向を分析し、複雑化する状況を浮き彫りにしています。IDCのワールドワイドデジタルコマース担当シニアリサーチアナリストであるマーク・カシッドサイド(Mark Casidsapid)氏は、次のように述べています。「B2Bデジタルコマースの状況は、急速に変化する市場ダイナミクスと技術革新により、猛烈なスピードで進化しています。成功するためには、組織は適応性を優先し、業務を変革し、機会を効果的に活用するために、労働力、テクノロジー、データを戦略的に調整する必要があります。」
This IDC Perspective analyzes key trends shaping B2B digital commerce in 2025 and beyond, highlighting the growing complexity of the landscape. It provides insights for businesses to navigate these challenges and leverage emerging opportunities to drive competitive advantage."The B2B digital commerce landscape is evolving at breakneck speed with rapidly shifting market dynamics and technology innovations," said Mark Casidsid, senior research analyst, Worldwide Digital Commerce at IDC. "To thrive, organizations must prioritize adaptability and strategically align their workforce, technology, and data to transform their operations and effectively capitalize opportunities."