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市場調査レポート
商品コード
1540218
Advantive、Pepperiの買収によりB2Bデジタルコマースに進出Advantive Expands into B2B Digital Commerce with Pepperi Acquisition |
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Advantive、Pepperiの買収によりB2Bデジタルコマースに進出 |
出版日: 2024年08月19日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、B2Bセグメントに特化したデジタルコマースソフトウェアプロバイダーPepperiに対する、Advantiveによる最近の買収について分析しています。IDC Manufacturing InsightsのシニアリサーチアナリストであるMark Casidsid氏は次のように述べています。「AdvantiveによるPepperiの買収は、製造業にとってB2Bデジタルコマースの大きな成長の可能性を示すものです。この戦略的な動きにより、Advantiveはバリューチェーン全体を通じて製造業者のニーズに対応する、包括的なソリューションを提供できるようになります」
This IDC Market Note analyzes Advantive's recent acquisition of Pepperi, a digital commerce software provider focused on the B2B segment. "Advantive's acquisition of Pepperi deal underscores the significant growth potential of B2B digital commerce for manufacturing organizations," said Mark Casidsid, senior research analyst at IDC Manufacturing Insights. "This strategic move positions Advantive to offer a more comprehensive solution that addresses the needs of manufacturers throughout the value chain."