市場調査レポート
商品コード
1287563
ビスケット市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年予測Biscuits Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028 |
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ビスケット市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年予測 |
出版日: 2023年03月18日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 145 Pages
納期: 2~3営業日
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ビスケットの世界市場規模は、2022年に1,175億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2023年から2028年の間に4.9%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに1,592億米ドルに達すると予測しています。
ビスケットとは、小麦粉を主原料とする焼き菓子で、一般に膨張せず、硬くて平らなものを指します。小麦粉、脂肪(バターやショートニング)、液体(バターミルクや牛乳)、化学膨張剤(ベーキングソーダやベーキングパウダー)、卵などを使って作られます。ビスケットの多くは甘く、砂糖、ジャム、シナモン、アイシング、チョコレート、ジンジャーなどが使われます。一方、香ばしいものもあり、クラッカーのような味わいです。ビスケットは、最も人気のあるパッケージスナックの1つで、世界中のあらゆる年齢層の人々に広く食べられています。現在では、さまざまな形状、フレーバー、トッピング、フィリング、カラーで販売されています。
ビスケットは、繊維、炭水化物、脂肪などの必須栄養素を豊富に含んでおり、そのため世界的に需要が高まっています。ビスケットに含まれる成分や効能に関する人々の認識が高まっていることが、市場の成長を促す主な要因となっています。また、健康志向の高まりにより、消費者がヘルシーなスナッキングを好むようになったことも、成長を促す大きな要因となっています。さらに、いくつかの大手メーカーは、低カロリー、砂糖不使用、オート麦ベース、ナッツベース、高繊維質のビスケットなど、革新的な製品を魅力的なパッケージで発売し、顧客基盤を拡大し競争力を獲得しています。これは、主要企業が積極的なプロモーション活動に多額の投資を行っていることと相まって、市場の成長を後押ししています。さらに、多忙なライフスタイルや可処分所得の増加、食生活の変化により、外出先での食事やベーカリー製品の消費が増加していることが、市場の成長に拍車をかけています。また、急速な都市化、製品の高級化、技術の進歩、オンラインやオフラインの小売チャネルを通じた製品の容易な入手などの要因も、市場の見通しを良好にしています。
The global biscuits market size reached US$ 117.5 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 159.2 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.9% during 2023-2028.
Biscuits refer to flour-based baked products that are generally unleavened, hard and flat. They are made using flour, fat (butter or shortening), liquid (buttermilk or milk), chemical leavening agent (baking soda or baking powder), eggs and other ingredients. Most biscuits are usually sweet and can also comprise sugar, jam, cinnamon, icing, chocolate, and ginger. On the other hand, some are savory and, therefore, taste like crackers. Biscuits are one of the most popular packaged snacks, which are widely consumed by individuals of all age groups across the globe. Nowadays, they are available in various shapes, flavors, toppings, fillings, and colors.
Biscuits are a rich source of essential nutrients, including fibers, carbohydrates and fats, due to which their demand has increased globally. The growing awareness about these product ingredients and benefits among the masses represents the primary factor driving the market growth. Besides this, with the rising health consciousness, consumers are shifting toward healthy snacking options, which represents another major growth-inducing factor. Additionally, several leading manufacturers are launching innovative product variants, such as low-calorie, sugar-free, oat-based, nut-based, and high-fiber biscuits in attractive packaging to expand their customer base and gain a competitive edge. This, in confluence with the heavy investments in aggressive promotional activities by key players, is driving the market growth. Furthermore, the emerging trend of food-on-the-go and the increasing consumption of bakery products due to hectic lifestyles, inflating disposable incomes, and changing dietary habits are catalyzing the market growth. Other factors, including rapid urbanization, product premiumization, technological advancements, and easy product availability via online and offline retail channels, are also creating a positive market outlook.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global biscuits market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on product type, ingredient, packaging type and distribution channel.
Crackers and Savory Biscuits
Plain Crackers
Flavored Crackers
Sweet Biscuits
Plain Biscuits
Cookies
Sandwich Biscuits
Chocolate-coated Biscuits
Others
Wheat
Oats
Millets
Others
Pouches/Packets
Jars
Boxes
Others
Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Independent Bakery
Online Stores
Others
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Bahlsen GmbH & Co. KG, Britannia Industries Limited, Burton's Biscuit Company, ITC Limited, Kellogg Company, Lotus Bakeries Corporate, Mondelez International Inc., Nestle S.A., Parle Products Private Limited, Pladis Global and Walker's Shortbread.