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市場調査レポート
商品コード
1630983

米国のビスケット市場:市場規模・シェア・動向分析 (種類別・製品別・原料別・流通チャネル別・地域別・セグメント別、2025年~2030年)

U.S. Biscuits Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type, By Product (Cookies, Filled/Coated Biscuits, Crackers, Cream Wafers), By Source, By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 60 Pages
納期
2~10営業日
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米国のビスケット市場:市場規模・シェア・動向分析 (種類別・製品別・原料別・流通チャネル別・地域別・セグメント別、2025年~2030年)
出版日: 2024年12月03日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 60 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国のビスケット市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のビスケット市場は2025年から2030年にかけてCAGR4.2%で拡大し、2030年には284億米ドルに達すると予測されています。

製品革新とM&Aは、米国のビスケット市場で主要企業が行っている2つの主要戦略です。これらは、健康志向の消費者需要を満たすだけでなく、より高い利幅を得るためにメーカーが製品を改良しているため、市場成長に寄与している主な要因の一つです。例えば、モンデリーズのbelVitaは、大人の朝食用ビスケット市場に新風を吹き込み、栄養価の高い持ち運び可能なパッケージという称号を得ました。主要企業は、隣接する市場セグメントの企業を買収することで、一貫して製品ポートフォリオの拡充に努めています。例えば、トルコのYildiz社は、2014年にUnited Biscuits社を買収した後、米国のシリアル・メーカーのKellogg Co.社と英国のBurton's Biscuits社を抜き去り、市場リーダーになりました。

各社は、新ブランドの迅速な試作・立ち上げ能力の向上、自動化された品質管理機器の導入、ワークフローの一貫性の維持、焼成・包装・その他の作業を自動化するための完全統合ネットワークの開発などのために、ロボット工学などの技術的に高度な機械を導入しています。主要企業は、携帯無線機器と集中型企業資源計画システムのネットワークを利用して、リアルタイムで売上を追跡しています。トランス脂肪酸、飽和脂肪酸、人工香料・甘味料不使用をアピールし、有機小麦粉、きび砂糖、ライスシロップ、コーンスターチなどの原材料をアピールする企業が増えています。このように、低糖質・低カロリー志向がビスケットメーカーに栄養価の高いビスケットを開発させる動機となっており、市場に大きな成長機会をもたらしています。

米国のビスケット市場レポートハイライト

  • 米国のビスケット産業は種類別では組織化されたセグメントが支配的で、2024年の収益シェアは78.3%です。
  • クラッカーは2024年に米国のビスケット産業で最大の収益シェアを占めました。これは、健康志向の顧客からの需要の高まり、ホームエンターテインメントへの傾斜の高まりに刺激された消費の強化、再販可能な袋、ポーション・コントロール・パケットなどのパッケージングの革新などに起因します。
  • 原料別では、小麦ベースのビスケットは2024年に米国のビスケット産業を支配しました。これは、幸福における食生活の嗜好の役割に関する意識の高まり、健康的な製品に対する需要の増加、技術革新の進展、消費者の嗜好に製品ポートフォリオを合わせる大手企業の努力などの要因によるものです。
  • スーパーマーケット・セグメントが、2024年に米国のビスケット産業で最大の収益シェアを占めました。企業やマーケティング担当者は、オフライン流通にスーパーマーケットを利用することを好みます。

目次

第1章 分析方法・範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ビスケット市場:変動要因・傾向・範囲

  • 市場連関の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連市場の見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 利益率分析 (業界レベル)
  • 市場力学
    • 市場促進要因の分析
    • 市場抑制要因の分析
    • 市場機会
    • 市場の課題
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者の原料採用
  • 観察と推奨事項

第5章 米国のビスケット市場:種類別の推定と動向分析

  • ビスケット市場:主なポイント、種類別
  • 変動分析と市場シェア:種類別 (2024年・2030年)
  • 種類別 (2018~2030年)
    • 組織的
    • 非組織的

第6章 米国のビスケット市場:製品別の推定と動向分析

  • ビスケット市場:主なポイント、製品別
  • 変動分析と市場シェア:製品別 (2024年・2030年)
  • 製品別 (2018~2030年)
    • クッキー
    • フィリング入り/コーティングつきビスケット
    • クラッカー
    • クリームウエハース
    • その他

第7章 米国のビスケット市場:原料別の推定と動向分析

  • ビスケット市場:主なポイント、原料別
  • 変動分析と市場シェア:原料別 (2024年・2030年)
  • 原料別 (2018~2030年)
    • オート麦
    • 小麦
    • 雑穀
    • その他

第8章 米国のビスケット市場:流通チャネル別の推定と動向分析

  • ビスケット市場:主なポイント、流通チャネル別
  • 変動分析と市場シェア:流通チャネル別 (2024年・2030年)
  • 流通チャネル別 (2018~2030年)
    • 専門店
    • eコマース
    • コンビニエンスストア
    • スーパーマーケット
    • その他

第9章 米国のビスケット市場:競合分析

  • 最新動向と影響分析:主な市場参入企業別
  • 企業分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 原料のベンチマーク
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • Mondelez International
    • Britannia Industries
    • Kellanova
    • United Biscuits
    • PARLE
    • General Mills Inc.
    • Nestle
    • The Campbell's Company
    • Ferrero
    • PARTNERS
図表

List of Tables

  • Table 1. U.S. biscuits market: Key market driver analysis
  • Table 2. U.S. biscuits market: Key market restraint analysis
  • Table 3. U.S. biscuits market estimates & forecast, by type (USD Million)
  • Table 4. U.S. biscuits market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • Table 5. U.S. biscuits market estimates & forecast, by source (USD Million)
  • Table 6. U.S. biscuits market estimates & forecast, by distribution channel (USD Million)
  • Table 7. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • Table 8. Company heat map analysis, 2024
  • Table 9. Companies implementing key strategies

List of Figures

  • Fig. 1 U.S. biscuits market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Primary research approaches
  • Fig. 5 Primary research process
  • Fig. 6 Market snapshot
  • Fig. 7 Segment snapshot
  • Fig. 8 Regional snapshot
  • Fig. 9 Competitive landscape snapshot
  • Fig. 10 parent industry and U.S. Biscuits market size (USD Million)
  • Fig. 11 U.S. biscuits market size, 2018 to 2030 (USD Million)
  • Fig. 12 U.S. biscuits market: Penetration & growth prospect mapping
  • Fig. 13 U.S. biscuits market: Value chain analysis
  • Fig. 14 U.S. biscuits market: Dynamics
  • Fig. 15 U.S. biscuits market: Porter's five forces analysis
  • Fig. 16 U.S. biscuits market estimates & forecast, by type (USD Million)
  • Fig. 17 Organized U.S. biscuits market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 Unorganized U.S. biscuits market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 U.S. biscuits market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • Fig. 20 U.S. cookies market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 U.S. filled/coated biscuits market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 U.S. crackers market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 U.S. flat crackers market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 U.S. saltine crackers market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 25 U.S. filled crackers market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 26 U.S. graham crackers market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27 U.S. cream wafers market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 U.S. other biscuits market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 29 U.S. biscuits market estimates & forecast, by source (USD Million)
  • Fig. 30 U.S. oats-based biscuits market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 31 U.S. wheat-based biscuits market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 32 U.S. millets-based biscuits market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 33 U.S. others sources-based biscuits market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 34 U.S. biscuits market estimates & forecast, by distribution channel (USD Million)
  • Fig. 35 U.S. biscuits market estimates & forecasts, through specialist retail stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 36 U.S. biscuits market estimates & forecasts, through e-commerce, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 37 U.S. biscuits market estimates & forecasts, through convenience stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 38 U.S. biscuits market estimates & forecasts, through supermarkets, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 39 U.S. biscuits market estimates & forecasts, through other distribution channels, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 40 Key company categorization
  • Fig. 41 Strategic framework of U.S. biscuits
目次
Product Code: GVR-2-68038-132-0

U.S. Biscuits Market Growth & Trends:

The U.S. biscuits market is expected to reach USD 28.40 billion by 2030, expanding at a CAGR of 4.2% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Product innovation and mergers & acquisitions are two major strategies undertaken by key companies in the U.S. biscuits market. These are among the key factors contributing to market growth as manufacturers are reformulating their products to gain higher margins as well as meet health-orientated consumer demand. For instance, Mondelez's belVita established a new trend in the adult breakfast biscuit market and gained the title of on-the-go packaging with nutritional credentials. Key players are consistently striving to widen their product portfolio by acquiring players of adjacent market segments. For instance, Turkey's Yildiz surpassed US cereals maker Kellogg Co. and UK-based Burton's Biscuits and became the market leader after acquiring United Biscuits in 2014.

Companies have adopted technologically advanced machinery such as robotics to improve their ability to rapidly prototype & launch new brands, introduce automated quality control instrumentation, maintain consistency in the workflow, and develop fully integrated networks to automate baking, packaging, & other operations. Key companies track sales in real-time using a network of handheld wireless devices and centralized enterprise resource planning systems. Companies are increasingly promoting their brands as free of trans fats, saturated fats, and artificial flavors & sweeteners, and promoting ingredients such as organic wheat flour, cane sugar, rice syrup, and corn starch. Thus, inclination toward low sugar and calorie content is motivating biscuit manufacturers to develop nutritious biscuits, thus presenting significant growth opportunities to the market.

U.S. Biscuits Market Report Highlights:

  • The organized segment dominated the U.S. biscuits industry based on type, with a revenue share of 78.3% in 2024.
  • Crackers held the largest revenue share of the U.S. biscuits industry in 2024. This is attributed to growing demand from health-conscious customers, enhanced consumption stimulated by the growing inclination towards home entertainment, packaging innovations such as resalable bags, portion-controlled packets, and more.
  • Based on the source, wheat-based biscuits dominated the U.S. biscuits industry in 2024. This is attributed to factors such as enhanced awareness regarding the role of dietary preferences in well-being, increasing demand for healthy products, growing innovation, and efforts by major companies to align product portfolios with consumer preferences.
  • The supermarket segment held the largest revenue share of the U.S. biscuits industry in 2024. Companies and marketers prefer using supermarkets for offline distribution over others, as it ensures enhanced brand visibility facilitated by continuous footfall.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Biscuits Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Ingredient Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Biscuits Market: Type Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Biscuits Market, By Type: Key Takeaways
  • 5.2. Type Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, By Type , 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.1. Organized
      • 5.3.1.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.2. Unorganized
      • 5.3.2.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Biscuits Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. U.S. Biscuits Market, By Product: Key Takeaways
  • 6.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 6.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.1. Cookies
      • 6.3.1.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.2. Filled/Coated Biscuits
      • 6.3.2.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.3. Crackers
      • 6.3.3.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.3.2. Flat Crackers
        • 6.3.3.2.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.3.3. Saltine Crackers
        • 6.3.3.3.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.3.4. Filled Crackers
        • 6.3.3.4.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.3.5. Graham Crackers
        • 6.3.3.5.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.4. Cream Wafers
      • 6.3.4.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.5. Others
      • 6.3.5.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Biscuits Market: Source Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. U.S. Biscuits Market, By Source: Key Takeaways
  • 7.2. Source Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 7.3. Market Estimates & Forecasts, by Source, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.1. Oats
      • 7.3.1.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. Wheat
      • 7.3.2.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Millets
      • 7.3.3.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. Others
      • 7.3.4.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. U.S. Biscuits Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. U.S. Biscuits Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
  • 8.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 8.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.1. Specialist Retail Stores
      • 8.3.1.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.2. E-commerce
      • 8.3.2.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.3. Convenience Stores
      • 8.3.3.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.4. Supermarkets
      • 8.3.4.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.5. Others
      • 8.3.5.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. U.S. Biscuits Market: Competitive Analysis

  • 9.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 9.2. Company Categorization
  • 9.3. Participant's Overview
  • 9.4. Financial Performance
  • 9.5. Ingredient Benchmarking
  • 9.6. Company Heat Map Analysis
  • 9.7. Strategy Mapping
  • 9.8. Company Profiles
    • 9.8.1. Mondelez International
      • 9.8.1.1. Company Overview
      • 9.8.1.2. Financial Performance
      • 9.8.1.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.1.4. Strategic Initiatives
    • 9.8.2. Britannia Industries
      • 9.8.2.1. Company Overview
      • 9.8.2.2. Financial Performance
      • 9.8.2.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.2.4. Strategic Initiatives
    • 9.8.3. Kellanova
      • 9.8.3.1. Company Overview
      • 9.8.3.2. Financial Performance
      • 9.8.3.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.3.4. Strategic Initiatives
    • 9.8.4. United Biscuits
      • 9.8.4.1. Company Overview
      • 9.8.4.2. Financial Performance
      • 9.8.4.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.4.4. Strategic Initiatives
    • 9.8.5. PARLE
      • 9.8.5.1. Company Overview
      • 9.8.5.2. Financial Performance
      • 9.8.5.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.5.4. Strategic Initiatives
    • 9.8.6. General Mills Inc.
      • 9.8.6.1. Company Overview
      • 9.8.6.2. Financial Performance
      • 9.8.6.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.6.4. Strategic Initiatives
    • 9.8.7. Nestle
      • 9.8.7.1. Company Overview
      • 9.8.7.2. Financial Performance
      • 9.8.7.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.7.4. Strategic Initiatives
    • 9.8.8. The Campbell's Company
      • 9.8.8.1. Company Overview
      • 9.8.8.2. Financial Performance
      • 9.8.8.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.8.4. Strategic Initiatives
    • 9.8.9. Ferrero
      • 9.8.9.1. Company Overview
      • 9.8.9.2. Financial Performance
      • 9.8.9.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.9.4. Strategic Initiatives
    • 9.8.10. PARTNERS
      • 9.8.10.1. Company Overview
      • 9.8.10.2. Financial Performance
      • 9.8.10.3. Ingredient Portfolios
      • 9.8.10.4. Strategic Initiatives