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市場調査レポート
商品コード
1718501
サービス業界にとって重要な従業員指標、2025年Employee Metrics That Matter for the Services Industry, 2025 |
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サービス業界にとって重要な従業員指標、2025年 |
出版日: 2025年04月30日
発行: IDC
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveでは、サービス業界にとって重要な従業員指標の概要を提供しています。サービスプロバイダが競争で優位に立つには、活気ある従業員文化を創造し、企業市民としての意識を浸透させる必要があります。ビジネス情勢の不確実性が高まる中、ベンダーは指標に細心の注意を払い、従業員のニーズに積極的に対応し、優先順位をつける人材戦略を導入することが求められています。「サービスプロバイダーは、人材管理の瀬戸際に立っています。今日、ベンダーは無数のチャンスに直面しているが、それはこのゼロサムの人材情勢において、すぐに課題になる可能性を秘めています。新たな人材動向を明確に理解し、的を絞った人材戦略を策定するベンダーは、ブランド認知の向上というメリットを享受し、従業員ロイヤルティの新たな波を享受することになるでしょう」と、IDCのエンタープライズ・サービス部門リサーチ・アナリストであるSreenivas Duvvuri Venkata氏は言います。
This IDC Market Perspective provides an overview of employee metrics that matter for the services industry. Staying ahead of the competition requires service providers to create a thriving employee culture and instill a sense of corporate citizenship. With greater uncertainty across the business landscape, vendors are required to pay close attention to metrics and install talent strategies that proactively address and prioritize the needs of their employees."Service providers are at the precipice of a bygone era of talent management. Today, vendors are faced with a myriad of opportunities that have the potential to quickly become challenges in this zero-sum talent landscape. Vendors that gain a clear understanding of emerging workforce trends and create targeted talent strategies will reap the benefits of positive brand perception and enjoy a new wave of employee loyalty," says Sreenivas Duvvuri Venkata, research analyst, Enterprise Services at IDC.