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市場調査レポート
商品コード
1684169
成長戦略とコストテイクアウト戦略を組み合わせ、商業・雇用者向けペイヤー市場を改革するCombine Growth and Cost Takeout Strategies to Reinvent the Payer Commercial/Employer Market |
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成長戦略とコストテイクアウト戦略を組み合わせ、商業・雇用者向けペイヤー市場を改革する |
出版日: 2025年03月17日
発行: IDC
ページ情報: 英文 7 Pages
納期: 即納可能
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IDC Perspectiveは、商業市場がペイヤーに相反する優先事項をもたらしていると論じています。ペイヤーにとって、多くのサイロ化された業務システムを通じて効率的にデータを管理しながら、彼らが求めるカスタムプランを雇用者グループに提供することは困難です。商業市場で単純な「コスト削減」ではなく「コストテイクアウト」調査手法を使用することで、ペイヤーはこの進化する領域を総合的に解決することができます。AI、アウトソーシング、ネットワーク定義、プロダクトミックスを外科的に利用することで、従来はスケールアップに問題があった分野で包括的なリエンジニアリングが可能になります」と、IDCのHealth Insightsリサーチディレクター、ジェフ・リブキンは言います。
The IDC Perspective discusses the commercial market bringing payers conflicting priorities. Providing employer groups with the custom plans they demand while efficiently managing that data throughout their many siloed operational systems proves challenging for payers."Using a 'cost takeout' methodology instead of simple 'cost reduction' in the commercial market allows payers to solve this evolving space holistically. Using AI, outsourcing, network definition, and product mix surgically allows comprehensive re-engineering in an area that has traditionally had problems scaling up," says Jeff Rivkin, research director, Health Insights, IDC.