デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1613785

世界の顧客関係管理アプリケーションソフトウェア市場シェア、2023年:加速するディスラプションの中で成長

Worldwide Customer Relationship Management Applications Software Market Shares, 2023: Thriving Amid Accelerated Disruption


出版日
発行
IDC
ページ情報
英文 14 Pages
納期
即納可能 即納可能とは
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
世界の顧客関係管理アプリケーションソフトウェア市場シェア、2023年:加速するディスラプションの中で成長
出版日: 2024年12月11日
発行: IDC
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

この調査レポートは、2023年の顧客関係管理アプリケーションソフトウェア市場(規模923億米ドル)におけるベンダー業績の分析を提供しています。「AIはユビキタス化し、営業、マーケティング、顧客エンゲージメント戦略を変革しています。ジェネレーティブAIは、顧客との対話を改善し、従業員の生産性を向上させる前例のない機会を提供します。ベンダーは戦略的パートナーとして変革に重要な役割を果たし、組織が創造的破壊の状況に適応し、繁栄できるよう支援するカスタマイズされたソリューションを通じてビジネス価値を推進することになる」とIDCのSales Force Productivity and Performance部門リサーチマネージャーのミシェル・モーガンは述べています。

IDC市場シェア数値

エグゼクティブサマリー

テクノロジーサプライヤーへのアドバイス

市場シェア

今年を形作ったのは誰か

市場の状況

  • 重要な市場動向

調査手法

市場の定義

関連調査

目次
Product Code: US52770724

This IDC study provides an analysis of vendor performance in the customer relationship management applications software market for 2023, valued at $92.3 billion."AI is becoming ubiquitous, transforming sales, marketing, and customer engagement strategies. Generative AI presents unprecedented opportunities to improve customer interactions and enhance worker productivity. Vendors will play a crucial role in transformation as strategic partners, driving business value through tailored solutions that empower organizations to adapt and thrive in a disruptive landscape," said Michelle Morgan, research manager, Sales Force Productivity and Performance at IDC.

IDC Market Share Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Share

Who Shaped the Year

Market Context

  • Significant Market Developments

Methodology

Market Definition

Related Research