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市場調査レポート
商品コード
1613785
世界の顧客関係管理アプリケーションソフトウェア市場シェア、2023年:加速するディスラプションの中で成長Worldwide Customer Relationship Management Applications Software Market Shares, 2023: Thriving Amid Accelerated Disruption |
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世界の顧客関係管理アプリケーションソフトウェア市場シェア、2023年:加速するディスラプションの中で成長 |
出版日: 2024年12月11日
発行: IDC
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即納可能
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この調査レポートは、2023年の顧客関係管理アプリケーションソフトウェア市場(規模923億米ドル)におけるベンダー業績の分析を提供しています。「AIはユビキタス化し、営業、マーケティング、顧客エンゲージメント戦略を変革しています。ジェネレーティブAIは、顧客との対話を改善し、従業員の生産性を向上させる前例のない機会を提供します。ベンダーは戦略的パートナーとして変革に重要な役割を果たし、組織が創造的破壊の状況に適応し、繁栄できるよう支援するカスタマイズされたソリューションを通じてビジネス価値を推進することになる」とIDCのSales Force Productivity and Performance部門リサーチマネージャーのミシェル・モーガンは述べています。
This IDC study provides an analysis of vendor performance in the customer relationship management applications software market for 2023, valued at $92.3 billion."AI is becoming ubiquitous, transforming sales, marketing, and customer engagement strategies. Generative AI presents unprecedented opportunities to improve customer interactions and enhance worker productivity. Vendors will play a crucial role in transformation as strategic partners, driving business value through tailored solutions that empower organizations to adapt and thrive in a disruptive landscape," said Michelle Morgan, research manager, Sales Force Productivity and Performance at IDC.