市場調査レポート
商品コード
1540250
Twilio Exec ConnectとAnalyst Summit 2024:Twilio、AIを活用した新時代の顧客エンゲージメントソリューションを発表Twilio Exec Connect and Analyst Summit 2024: Twilio Launches a New Era of AI-Powered Customer Engagement Solutions |
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Twilio Exec ConnectとAnalyst Summit 2024:Twilio、AIを活用した新時代の顧客エンゲージメントソリューションを発表 |
出版日: 2024年08月19日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、Twilioの現在のポートフォリオと2024年以降の展望を紹介しています。"2024年のTwilio Exec ConnectとAnalyst Summitは、TwilioがAI主導の顧客エンゲージメントの新時代に乗り出すにあたり、新たなリーダーシップと戦略的方向性を示す絶好の機会となった"とIDCのワールドワイド通信調査担当リサーチVPのコートニー・マンローは述べています。「Twilioは強力なポートフォリオと合理化されたインフラで枠組みを築いた。Twilioは強力なポートフォリオと合理化されたインフラで枠組みを築いた。」
This IDC Market Note provides an overview of Twilio's current portfolio and outlook for 2024 and beyond."The Twilio Exec Connect and Analyst Summit of 2024 was a great opportunity for Twilio to showcase its new leadership and strategic direction as it embarks on a new era of AI-driven customer engagement," according to Courtney Munroe, research VP, Worldwide Telecommunications Research at IDC. "Twilio has laid the framework with a strong portfolio and streamlined infrastructure. If it can execute its goals for the next several months, the company will continue its leadership role in this segment."