![]() |
市場調査レポート
商品コード
1607279
カスタマーエンゲージメントの世界市場:予測(2024年~2029年)Customer Engagement: Worldwide Forecast 2024-2029 |
||||||
|
カスタマーエンゲージメントの世界市場:予測(2024年~2029年) |
出版日: 2024年12月06日
発行: Analysys Mason
ページ情報: 英文 17 Slides
納期: 即日から翌営業日
|
「カスタマーエンゲージメント市場の収益成長は、CSPのカスタマーエンゲージメントスタックを近代化するニーズによって促進されます・」
当レポートでは、世界のカスタマーエンゲージメント市場について調査し、通信サービスプロバイダー(CSP)のカスタマーエンゲージメント(CE)ソリューションと関連サービスへの支出の予測を提供しています。また、ベンダーとCSPに対する推奨も行っています。
"Revenue growth in the customer engagement market will be driven by CSPs' need to modernise their customer engagement stacks."
This report provides forecasts for communications service provider (CSP) spending on customer engagement (CE) solutions and related services for 2024-2029. The report also provides recommendations for vendors and CSPs.