表紙:カスタマーエンゲージメントの世界市場:予測(2024年~2029年)
市場調査レポート
商品コード
1607279

カスタマーエンゲージメントの世界市場:予測(2024年~2029年)

Customer Engagement: Worldwide Forecast 2024-2029


出版日
ページ情報
英文 17 Slides
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
カスタマーエンゲージメントの世界市場:予測(2024年~2029年)
出版日: 2024年12月06日
発行: Analysys Mason
ページ情報: 英文 17 Slides
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

「カスタマーエンゲージメント市場の収益成長は、CSPのカスタマーエンゲージメントスタックを近代化するニーズによって促進されます・」

当レポートでは、世界のカスタマーエンゲージメント市場について調査し、通信サービスプロバイダー(CSP)のカスタマーエンゲージメント(CE)ソリューションと関連サービスへの支出の予測を提供しています。また、ベンダーとCSPに対する推奨も行っています。

この予測レポートと付録は以下を提供します。

  • カスタマーエンゲージメント市場への支出に関する6年間の詳細な世界の予測
    • 3つの主要用途サブセグメント:顧客体験管理、販売・受注管理、顧客価値管理
    • 2つのデリバリータイプ:製品関連サービス、プロフェッショナルサービス(PS)
    • 4つの通信サービス:モバイル、IoT、コンシューマー向け固定、ビジネス向け固定
    • 8つの地域中東欧(CEE)、先進アジア太平洋(DVAP)、新興アジア太平洋(EMAP)、ラテンアメリカ、中東・北アフリカ(MENA)、北米(NA)、サブサハラアフリカ(SSA)、西欧(WE)。
  • 市場促進要因の考察と、予測期間中の支出に対するそれらの影響
  • カスタマーエンゲージメント市場に影響を与えるビジネス環境と地域力学の分析
  • 詳細な市場の定義
  • CSPとベンダーへの推奨
目次

"Revenue growth in the customer engagement market will be driven by CSPs' need to modernise their customer engagement stacks."

This report provides forecasts for communications service provider (CSP) spending on customer engagement (CE) solutions and related services for 2024-2029. The report also provides recommendations for vendors and CSPs.

This forecast report and the accompanying data annex provide:

  • a detailed, 6-year worldwide forecast for spending in the customer engagement market, split into:
    • three main application sub-segments: customer experience management, sales and order management, and customer value management
    • two delivery types: product-related and professional services (PS)
    • four telecoms services:mobile, IoT, consumer fixed and business fixed
    • eight geographical regions: Central and Eastern Europe (CEE), developed Asia-Pacific (DVAP), emerging Asia-Pacific (EMAP), Latin America (LATAM), the Middle East and North Africa (MENA), North America (NA), Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE)
  • an examination of the market drivers and how they will affect spending during the forecast period
  • analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the customer engagement market
  • a detailed market definition
  • recommendations for CSPs and vendors.