![]() |
市場調査レポート
商品コード
1521937
世界のITサービス管理ソフトウェア市場の予測、2024~2028年Worldwide IT Service Management Software Forecast, 2024-2028 |
||||||
|
世界のITサービス管理ソフトウェア市場の予測、2024~2028年 |
出版日: 2024年07月27日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能
![]() |
当レポートでは、2024年6月時点のITサービス管理ソフトウェア市場の2024~2028年予測を発表しました。ITサービス管理ソフトウェアと、ITサービス管理ソフトウェアがサポートし実現する他の技術分野の両方における、組織の人工知能(AI)への投資の影響について論じています。「組織がAIによってビジネスと業務を刷新するにつれて、その後押しが、シフトをサポートし実現するITサービス管理ソフトウェアに対する需要を促進する」と、IDCのITサービス管理担当調査マネージャーであるSnow Tempestは述べています。
This IDC study presents a 2024-2028 forecast for the IT service management (ITSM) software market as of June 2024. The study particularly discusses the impact of organizations' investment in artificial intelligence (AI), both in ITSM software and in other areas of technology that ITSM software supports and enables."As organizations renew their business and operations with AI, that push drives demand for IT service management software to both support and enable the shift," said Snow Tempest, research manager, IT Service Management at IDC.