市場調査レポート
商品コード
1513507

ライブコマースプラットフォームの世界市場規模調査:カテゴリー別、地域別、2022年~2032年の予測

Global Live Commerce Platforms Market Size study, by Category (Apparel & Fashion, Cosmetics & Personal Care, Consumer Electronics, Furnishing, Entertainment, Others) and Regional Forecasts 2022-2032


出版日
ページ情報
英文 200 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=145.94円
ライブコマースプラットフォームの世界市場規模調査:カテゴリー別、地域別、2022年~2032年の予測
出版日: 2024年07月09日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のライブコマースプラットフォーム市場は、2023年には約9億1,800万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には21.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

ライブ・コマース・プラットフォームは、ライブ・ショッピングやライブ・ストリーミング・コマースとも呼ばれ、従来の広告やホームショッピング・ネットワークにヒントを得て、売り手と買い手のリアルタイムのやり取りを促進するためにライブ動画を放送します。ソーシャルメディア、eコマース機能、動画ストリーミングを融合させ、魅力的なショッピング体験を提供します。売り手は商品やサービスをライブで紹介し、視聴者はコメントしたり、質問したり、即座にフィードバックを受け取ったりして交流し、信頼性と透明性を高めることができます。世界のライブコマースプラットフォーム市場では、これらのライブコマースプラットフォームは即時購入を提供し、ソーシャルネットワークに影響を与えて視聴者のリーチを広げ、コミュニティを構築します。ライブ・コマース・プラットフォームは、製品の発表、デモンストレーション、フラッシュ・セール、イベントの促進などに利用され、インタラクティブで本物のショッピング体験を求める現代の消費者の嗜好に応えています。さらに、ライブコマースストリームに拡張現実(AR)と仮想現実(VR)技術を統合し、製品のデモンストレーションを向上させ、世界のライブコマース市場で消費者の魅力的なショッピング体験を創出することに重点が置かれるようになっています。

世界のライブコマースプラットフォーム市場は、技術の進歩、消費者行動の変化、ソーシャルメディア・インフルエンサーの台頭など、いくつかの要因によって牽引されています。多くのフォロワーを持つインフルエンサーは、視聴者の共感を得られるような本物の関連コンテンツを生成し、製品の認知度と信頼性を高めることができます。ライブ・ストリーム中のリアルタイム・コミュニケーションは、消費者のエンゲージメントを向上させ、即座の購買決定を促します。インフルエンサーの推奨は、一貫性とトレンド感を提供し、ライブ・コマースを、特にパーソナライズされたインタラクティブなショッピング体験を優先するテクノロジーに精通した若い消費者の間で、ダイナミックで効果的な販売チャネルにしています。しかし、技術的な障壁や規制上の課題は、予測期間における市場成長の妨げとなる可能性があります。

ライブコマースプラットフォームの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカ地域です。2023年、アジア太平洋地域は、Taobao LiveやJD Liveなどのプラットフォームがリードしており、同地域におけるライブコマースの早期採用と急成長により、収益面で世界のライブコマースプラットフォーム市場を独占しています。中国の消費者は、インタラクティブで魅力的なフォーマットに魅了され、ショッピングのためにライブストリーミングに参加しています。この市場をリードしているのは、強力なインターネット・インフラ、スマートフォンの幅広い利用、ソーシャルメディアに参加する文化です。さらに、現地のインフルエンサーや有名人が商品のプロモーションに重要な役割を果たし、視聴者のエンゲージメントと売上を高めています。さらに、北米市場は予測期間において最も急成長している地域です。

目次

第1章 世界のライブコマースプラットフォーム市場の定義と調査前提条件

  • 調査目的
  • 市場の定義
  • 調査前提条件
    • 包含と除外
    • 制限事項
    • 供給サイドの分析
      • 入手可能性
      • インフラ
      • 規制環境
      • 市場競争
      • 経済性(消費者の視点)
    • 需要サイド分析
      • 規制の枠組み
      • 技術の進歩
      • 環境への配慮
      • 消費者の意識と受容
  • 調査手法
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第2章 エグゼクティブサマリー

  • ライブコマースプラットフォームの世界市場規模・予測(2022年~2032年)
  • 地域別概要
  • セグメント別概要
    • カテゴリー別
  • 主要動向
  • 景気後退の影響
  • アナリストの結論・提言

第3章 ライブコマースプラットフォームの世界市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場の課題
  • 市場機会

第4章 世界のライブコマースプラットフォーム市場産業分析

  • ポーターのファイブフォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターのファイブフォースモデルへの未来的アプローチ
    • ポーターのファイブフォースの影響分析
  • PESTEL分析
    • 政治
    • 経済
    • 社会
    • 技術
    • 環境
    • 法律
  • 主な投資機会
  • 主要成功戦略
  • 破壊的動向
  • 業界専門家の視点
  • アナリストの結論・提言

第5章 ライブコマースプラットフォームの世界市場規模・予測:カテゴリー別、2022-2032年

  • アパレル・ファッション
  • 化粧品・パーソナルケア
  • 家電
  • 家具
  • エンターテインメント
  • その他

第6章 ライブコマースプラットフォームの世界市場規模・予測:地域別、2022年~2032年

  • 北米ライブコマースプラットフォーム市場
    • 米国
      • カテゴリー別内訳規模・予測、2022-2032年
    • カナダのライブコマースプラットフォーム市場
  • 欧州のライブコマースプラットフォーム市場
    • 英国のライブコマースプラットフォーム市場
    • ドイツのライブコマースプラットフォーム市場
    • フランスのライブコマースプラットフォーム市場
    • スペインのライブコマースプラットフォーム市場
    • イタリアのライブコマースプラットフォーム市場
    • その他欧州のライブコマースプラットフォーム市場
  • アジア太平洋のライブコマースプラットフォーム市場
    • 中国のライブコマースプラットフォーム市場
    • インドのライブコマースプラットフォーム市場
    • 日本のライブコマースプラットフォーム市場
    • オーストラリアのライブコマースプラットフォーム市場
    • 韓国のライブコマースプラットフォーム市場
    • その他アジア太平洋地域のライブコマースプラットフォーム市場
  • ラテンアメリカのライブコマースプラットフォーム市場
    • ブラジルのライブコマースプラットフォーム市場
    • メキシコのライブコマースプラットフォーム市場
    • その他ラテンアメリカのライブコマースプラットフォーム市場
  • 中東・アフリカのライブコマースプラットフォーム市場
    • サウジアラビアのライブコマースプラットフォーム市場
    • 南アフリカのライブコマースプラットフォーム市場
    • その他中東とアフリカのライブコマースプラットフォーム市場

第7章 競合情報

  • 主要企業のSWOT分析
  • 主要市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Comment Sold, Inc.
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務(データの入手可能性によります)
      • 製品概要
      • 市場戦略
    • Ghost Retail Inc.
    • Loop Now Technologies, Inc.(Firework)
    • iShopShops Inc.
    • TalkShopLive Inc.
    • Restream, Inc.
    • Bambuser AB
    • Livescale Technologies Inc.
    • Giosg.com Ltd.
    • Klarna Bank AB(publ)

第8章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • 検証
    • 出版
  • 調査属性
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Live Commerce Platforms market, report scope
  • TABLE 2. Global Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by Region 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 3. Global Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by Category2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 4. Global Live Commerce Platforms market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 5. Global Live Commerce Platforms market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 6. Global Live Commerce Platforms market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 7. Global Live Commerce Platforms market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 8. Global Live Commerce Platforms market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 9. Global Live Commerce Platforms market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 10. Global Live Commerce Platforms market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 11. Global Live Commerce Platforms market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 12. Global Live Commerce Platforms market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 13. Global Live Commerce Platforms market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 14. U.S. Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 15. U.S. Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 16. U.S. Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 17. Canada Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 18. Canada Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 19. Canada Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 20. UK Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 21. UK Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 22. UK Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 23. Germany Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 24. Germany Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 25. Germany Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 26. France Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 27. France Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 28. France Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 29. Italy Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 30. Italy Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 31. Italy Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 32. Spain Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 33. Spain Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 34. Spain Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 35. RoE Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 36. RoE Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 37. RoE Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 38. China Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 39. China Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 40. China Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 41. India Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 42. India Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 43. India Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 44. Japan Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 45. Japan Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 46. Japan Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 47. Australia Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 48. Australia Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 49. Australia Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 50. South Korea Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 51. South Korea Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 52. South Korea Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 54. RoAPAC Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 55. RoAPAC Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 56. RoAPAC Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 57. Brazil Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 58. Brazil Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 59. Brazil Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 60. Mexico Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 61. Mexico Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 62. Mexico Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 63. RoLA Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 64. RoLA Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 65. RoLA Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 66. Saudi Arabia Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 67. Saudi Arabia Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 68. Saudi Arabia Live Commerce Platforms market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 69. South Africa Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 71. South Africa Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 72. South Africa Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 73. RoMEA Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 74. RoMEA Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 75. RoMEA Live Commerce Platforms market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Million)
  • TABLE 76. List of secondary sources, used in the study of Global Live Commerce Platforms Market.
  • TABLE 77. List of primary sources, used in the study of Global Live Commerce Platforms Market.
  • TABLE 78. Years considered for the study.
  • TABLE 79. Exchange rates considered.

LIST OF FIGURES

  • FIG 1. Global Live Commerce Platforms market, research methodology
  • FIG 2. Global Live Commerce Platforms market, market estimation techniques
  • FIG 3. Global market size estimates & forecast methods.
  • FIG 4. Global Live Commerce Platforms market, key trends 2023
  • FIG 5. Global Live Commerce Platforms market, growth prospects 2022-2032
  • FIG 6. Global Live Commerce Platforms market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Live Commerce Platforms market, pestel analysis
  • FIG 8. Global Live Commerce Platforms market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Live Commerce Platforms market by segment, 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 10. Global Live Commerce Platforms market by segment, 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 11. Global Live Commerce Platforms market by segment, 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 12. Global Live Commerce Platforms market by segment, 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 13. Global Live Commerce Platforms market by segment, 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 14. Global Live Commerce Platforms market, regional snapshot 2022 & 2032
  • FIG 15. North America Live Commerce Platforms market 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 16. Europe Live Commerce Platforms market 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 17. Asia pacific Live Commerce Platforms market 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 18. Latin America Live Commerce Platforms market 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 19. Middle East & Africa Live Commerce Platforms market 2022 & 2032 (USD Million)
  • FIG 20. Global Live Commerce Platforms market, company market share analysis (2023)
目次

Global Live Commerce Platforms Market is valued at approximately USD 918 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 21.20% over the forecast period 2024-2032. Live commerce platforms are also known as live shopping or live streaming commerce broadcast live video to facilitate real-time interaction between sellers and buyers, inspired by traditional advertisements and home shopping networks. They merge social media, e-commerce features, and video streaming to produce appealing shopping experiences. Sellers showcase products or services live, enabling viewers to interact by commenting, asking questions, and receiving immediate feedback, enhancing authenticity and transparency. In the Global Live Commerce Platform Market, these live commerce platforms offer instant purchases and influence social networks to expand audience reach and build community. They are used for product launches, demonstrations, flash sales, and promoting events, catering to modern consumer preferences for interactive and genuine shopping experiences. Moreover, there's a growing emphasis on integrating Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR) technologies within live commerce streams, improving product demonstrations and creating engaging shopping experiences for consumers in the Global Live Commerce Market.

The Global Live Commerce Platforms Market is driven by several factors such as technological advancements, varying consumer behavior, and the rise of social media influencers. Influencers, with their large, engaged followings, can generate authentic, relevant content that resonates with viewers, increasing product visibility and trust. Their real-time communication during live streams improves consumer engagement and drive instant purchase decisions. Influencers' recommendations provide a sense of consistency and trendiness, making live commerce a dynamic and effective sales channel, particularly among younger, tech-savvy consumers who prioritize personalized and interactive shopping experiences. However, technical barriers and regulatory challenges can hinder the market growth in forecasts period.

The key regions considered for the Global Live Commerce Platforms Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, Asia-Pacific is dominating the Global Live Commerce Platform Market in terms of revenue due to its early adoption and rapid growth of live commerce in the region, with platforms such as Taobao Live and JD Live leading the way. Chinese consumers are involved in live streaming for shopping, attracted by the interactive and engaging format. The market is leading due to strong internet infrastructure, wide smartphone usage, and a culture of social media involvement. Additionally, local influencers and celebrities play a significant role in promoting products, driving high viewer engagement and sales. Furthermore, the market in North America is the fastest growing region in the forecasts period.

Major market player included in this report are:

  • Comment Sold, Inc.
  • Ghost Retail Inc.
  • Loop Now Technologies, Inc. (Firework)
  • iShopShops Inc.
  • TalkShopLive Inc.
  • Restream, Inc.
  • Bambuser AB
  • Livescale Technologies Inc.
  • Giosg.com Ltd.
  • Klarna Bank AB (publ)

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Category

  • Apparel & Fashion
  • Cosmetics & Personal Care
  • Consumer Electronics
  • Furnishing
  • Entertainment
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • RoMEA

Years considered for the study are as follows:

  • Historical year - 2022
  • Base year - 2023
  • Forecast period - 2024 to 2032

Key Takeaways:

  • Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
  • Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
  • Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
  • Competitive landscape with information on major players in the market.
  • Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
  • Analysis of competitive structure of the market.
  • Demand side and supply side analysis of the market.

Table of Contents

Chapter 1. Global Live Commerce Platforms Market Definition and Research Assumptions

  • 1.1. Research Objective
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Research Assumptions
    • 1.3.1. Inclusion & Exclusion
    • 1.3.2. Limitations
    • 1.3.3. Supply Side Analysis
      • 1.3.3.1. Availability
      • 1.3.3.2. Infrastructure
      • 1.3.3.3. Regulatory Environment
      • 1.3.3.4. Market Competition
      • 1.3.3.5. Economic Viability (Consumer's Perspective)
    • 1.3.4. Demand Side Analysis
      • 1.3.4.1. Regulatory frameworks
      • 1.3.4.2. Technological Advancements
      • 1.3.4.3. Environmental Considerations
      • 1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Years Considered for the Study
  • 1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Global Live Commerce Platforms Market Size & Forecast (2022- 2032)
  • 2.2. Regional Summary
  • 2.3. Segmental Summary
    • 2.3.1. By Category
  • 2.4. Key Trends
  • 2.5. Recession Impact
  • 2.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 3. Global Live Commerce Platforms Market Dynamics

  • 3.1. Market Drivers
  • 3.2. Market Challenges
  • 3.3. Market Opportunities

Chapter 4. Global Live Commerce Platforms Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model
    • 4.1.7. Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.2. PESTEL Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
    • 4.2.5. Environmental
    • 4.2.6. Legal
  • 4.3. Top investment opportunity
  • 4.4. Top winning strategies
  • 4.5. Disruptive Trends
  • 4.6. Industry Expert Perspective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Live Commerce Platforms Market Size & Forecasts by Category2022-2032

  • 5.1. Apparel & Fashion
  • 5.2. Cosmetics & Personal Care
  • 5.3. Consumer Electronics
  • 5.4. Furnishing
  • 5.5. Entertainment
  • 5.6. Others

Chapter 6. Global Live Commerce Platforms Market Size & Forecasts by Region 2022-2032

  • 6.1. North America Live Commerce Platforms Market
    • 6.1.1. U.S. Live Commerce Platforms Market
      • 6.1.1.1. Category breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 6.1.2. Canada Live Commerce Platforms Market
  • 6.2. Europe Live Commerce Platforms Market
    • 6.2.1. U.K. Live Commerce Platforms Market
    • 6.2.2. Germany Live Commerce Platforms Market
    • 6.2.3. France Live Commerce Platforms Market
    • 6.2.4. Spain Live Commerce Platforms Market
    • 6.2.5. Italy Live Commerce Platforms Market
    • 6.2.6. Rest of Europe Live Commerce Platforms Market
  • 6.3. Asia-Pacific Live Commerce Platforms Market
    • 6.3.1. China Live Commerce Platforms Market
    • 6.3.2. India Live Commerce Platforms Market
    • 6.3.3. Japan Live Commerce Platforms Market
    • 6.3.4. Australia Live Commerce Platforms Market
    • 6.3.5. South Korea Live Commerce Platforms Market
    • 6.3.6. Rest of Asia Pacific Live Commerce Platforms Market
  • 6.4. Latin America Live Commerce Platforms Market
    • 6.4.1. Brazil Live Commerce Platforms Market
    • 6.4.2. Mexico Live Commerce Platforms Market
    • 6.4.3. Rest of Latin America Live Commerce Platforms Market
  • 6.5. Middle East & Africa Live Commerce Platforms Market
    • 6.5.1. Saudi Arabia Live Commerce Platforms Market
    • 6.5.2. South Africa Live Commerce Platforms Market
    • 6.5.3. Rest of Middle East & Africa Live Commerce Platforms Market

Chapter 7. Competitive Intelligence

  • 7.1. Key Company SWOT Analysis
  • 7.2. Top Market Strategies
  • 7.3. Company Profiles
    • 7.3.1. Comment Sold, Inc.
      • 7.3.1.1. Key Information
      • 7.3.1.2. Overview
      • 7.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 7.3.1.4. Product Summary
      • 7.3.1.5. Market Strategies
    • 7.3.2. Ghost Retail Inc.
    • 7.3.3. Loop Now Technologies, Inc. (Firework)
    • 7.3.4. iShopShops Inc.
    • 7.3.5. TalkShopLive Inc.
    • 7.3.6. Restream, Inc.
    • 7.3.7. Bambuser AB
    • 7.3.8. Livescale Technologies Inc.
    • 7.3.9. Giosg.com Ltd.
    • 7.3.10. Klarna Bank AB (publ)

Chapter 8. Research Process

  • 8.1. Research Process
    • 8.1.1. Data Mining
    • 8.1.2. Analysis
    • 8.1.3. Market Estimation
    • 8.1.4. Validation
    • 8.1.5. Publishing
  • 8.2. Research Attributes