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市場調査レポート
商品コード
1355708
コールドミートの世界市場規模調査&予測、タイプ別、用途別、地域別分析、2023~2030年Global Cold Meat Market Size study & Forecast, by Type (Sliced Cold Meats, Non-sliced Cold Meats), by Application (Supermarkets/ Hypermarkets, Convenience Stores, Independent Retailers, Online Sales, Others) and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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コールドミートの世界市場規模調査&予測、タイプ別、用途別、地域別分析、2023~2030年 |
出版日: 2023年09月10日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のコールドミート市場は、予測期間2023年から2030年にかけて4.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
コールド・ミートとは、調理済みまたは加工済みの食肉製品のことで、通常、さらに調理したり加熱したりする必要なく消費されます。これらの食肉は通常、賞味期限を延ばし風味を向上させるため、あらかじめ調理、熟成、燻製されています。コールドミートはスライスされ、冷たいまま、または常温で提供されることが多く、手軽な食事やサンドイッチ、サラダに便利です。コールドミートの例としては、ハム、トルコ、ローストビーフ、サラミなどの惣菜、ソーセージ、ホットドッグなどがあります。市場成長を後押しする要因は、食肉需要の増加とパック詰め食品の需要増加です。
2022年のStatistaによると、食肉市場は2028年までに62億9,200万Kgに達すると予想されており、インドにおける食肉需要の高さを示しています。同じ情報源によると、2022年のインドにおける包装食品の推定市場価値は4兆インドルピー以上でした。これは前年に比べ増加しました。包装食品の市場価値は、2026年には5兆インドルピー以上に増加する可能性が高いです。さらに、オンライン小売や消費者直販チャネル、クリーンラベルや天然素材は、市場にさらなる機会を生み出す可能性があります。しかし、持続可能性と環境への影響、そしてもう一つの要因として、植物性タンパク質や代替肉源のような代替タンパク質の競合が、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
コールドミートの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。北米は2022年に市場を独占しました。この地域の成長は、便利な食品への需要の増加、ライフスタイルの変化、可処分所得の上昇に起因しています。さらに、消費者の間で食肉加工品の人気が高まっていることも市場の成長に寄与しています。最も急成長している地域はアジア太平洋です。アジア太平洋は、特に中国やインドなどの国々で人口が急増し、急速に成長しているからです。都市化が進むにつれ、コールドミートを含む便利で加工された食品への需要が高まっています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Cold Meat Market is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.2% over the forecast period 2023-2030. Cold meat refers to cooked or processed meat products that are typically consumed without the need for further cooking or heating. These meats are usually pre-cooked, cured, or smoked to extend their shelf life and improve their flavor. Cold meats are often sliced and served cold or at room temperature, making them convenient for quick meals, sandwiches, or salads. Some examples of cold meats include deli meats such as ham, turkey, roast beef, and salami, as well as sausages and hot dogs. The driving factors boosting the market growth are increasing demand for meat and increase demand for packed food.
According to Statista in 2022, the meat market is expected to amount to 6292.00m Kg by 2028 which shows the high demand of meat in India. As per the same source in 2022, the estimated market value of packaged food was over 4 trillion Indian rupees in the India. This was increase as compared to the previous year. The market value of packaged food is likely to increase to more than 5 trillion Indian rupees in 2026. Moreover, online retail and direct-to-consumer channels, clean label and natural ingredients can create more opportunities in the market. However, the sustainability and environmental impact and another factor is competition form alternative protein like plant-based protein and alternative meat substitutes sources stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.
The key regions considered for the Global Cold Meat Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022. The growth in the region can be attributed to the increasing demand for convenience foods, changing lifestyles, and rising disposable incomes. Additionally, the growing popularity of processed meat products among consumers is also contributing to the growth of the market. The fastest growing region is the Asia Pacific region as the Asia Pacific region has a large and rapidly growing population, particularly in countries like China and India. As urbanization continues to rise, there is a greater demand for convenient and processed food products, including cold meats.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: