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市場調査レポート
商品コード
1547542

イソマルツロースの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Isomaltulose Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 129 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
イソマルツロースの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 129 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

イソマルツロース市場の世界需要は、2023年の8,768億8,000万米ドルから2032年には約1兆4,258億2,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは5.55%です。

スクロースの異性体であるイソマルツロースは、フルクトースとグルコースが1,6-グリコシド結合で結合した還元性二糖です。ハチミツ、サトウキビ、テンサイエキスに低濃度で含まれます。イソマルツロースは、スクロースの酵素的転位によって商業用に製造されます。この転位の実施には、生体触媒スクロース-グルコシルムターゼが使用されます。イソマルツロースは食品産業において、スポーツドリンク、エナジードリンク、希釈清涼飲料、シリアル、シリアルバー、キャンディー、チョコレート、調理済み食品、ビスケット、ビタミン・ミネラルのサプリメントの製造に使用されています。イソマルツロースは、様々なサプリメントや健康飲料の製造に飲食品業界で広く利用されています。イソマルツロースは、ショ糖と同量のカロリーを提供するが、ショ糖と比較して甘味増強力は半分です。イソマルツロースは、食品産業や医療産業などの産業用途に使用される流動性の粉末状で入手可能です。

市場力学

世界のイソマルツロース市場促進要因は、食品や医療製品を製造するための非発がん性糖類に対する需要の増加です。イソマルツロースは、キャンディー、シリアル、チョコレート、スポーツドリンク、エナジードリンク、健康補助食品などの食品製造に幅広く使用されています。イソマルツロースの使用に関する消費者の意識の高まりと、イソマルツロースの使用を奨励する政府の政策も、世界市場を後押ししています。イソマルツロースは発がん性物質を含まないことが証明されており、その特性から加工食品や飲食品の製造、医療産業での活用に幅広く使用されています。

この調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはイソマルツロースの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。イソマルツロース産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

イソマルツロース市場レポートのこのセクションでは、国別と地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略担当者が今後のビジネス機会とそれぞれの製品またはサービスの対象層を特定するのに役立ちます。

地域分析

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるイソマルツロース市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、著名な全地域における各用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 イソマルツロース-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 イソマルツロースの世界市場分析:グレード別

  • グレード別概要
  • グレード別過去・予測データ分析
  • 食品
  • 医薬品

第6章 イソマルツロースの世界市場分析:最終用途別

  • 最終用途別概要
  • 最終用途別過去・予測データ分析
  • 菓子類(チューインガム、ハードキャンディ、ソフトキャンディ、グミ&ゼリー、チョコレート)
  • ベーカリー製品
  • 朝食用シリアル
  • 乳製品
  • 冷凍デザート
  • 飲料(果汁飲料、麦芽飲料、粉末飲料、炭酸飲料)
  • 食塩
  • 卓上/スプーン1杯分の甘味料
  • サプリメント・OTC医薬品
  • 原材料
  • ポリオール(強力甘味料、非カリ原性甘味料)
  • その他

第7章 イソマルツロースの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第8章 イソマルツロース企業の競合情勢

  • イソマルツロース市場の競合
  • 提携・協力・協定
  • 合併・買収
  • 新製品の上市
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Now Food
  • BENEO GmbH
  • Merck KGaA
  • Cargill Inc.
  • ErgoNutrition(TM)
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Grade (USD MN)
  • Food Market Sales By Geography (USD MN)
  • Pharma Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By End Use (USD MN)
  • Confectionery (Chewing Gums, Hard Candies, Soft Candies, Gummies & Jellies, Chocolates) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Bakery Products Market Sales By Geography (USD MN)
  • Breakfast Cereals Market Sales By Geography (USD MN)
  • Dairy Products Market Sales By Geography (USD MN)
  • Frozen Desserts Market Sales By Geography (USD MN)
  • Beverages (Fruit Juice Beverages, Malt Beverages, Powder-based Drinks, Carbonated Beverages) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Flouridated Salt Market Sales By Geography (USD MN)
  • Table Top/Spoon-for-spoon Sweeteners Market Sales By Geography (USD MN)
  • Supplements & OTC Medicine Market Sales By Geography (USD MN)
  • Ingredients Market Sales By Geography (USD MN)
  • Polyols (Intense Sweeteners, Non-cariogenic Sweetener) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Isomaltulose Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Isomaltulose Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Isomaltulose Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Grade
  • Market Attractiveness Analysis By End Use
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Grade (USD MN)
  • Food Market Sales By Geography (USD MN)
  • Pharma Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By End Use (USD MN)
  • Confectionery (Chewing Gums, Hard Candies, Soft Candies, Gummies & Jellies, Chocolates) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Bakery Products Market Sales By Geography (USD MN)
  • Breakfast Cereals Market Sales By Geography (USD MN)
  • Dairy Products Market Sales By Geography (USD MN)
  • Frozen Desserts Market Sales By Geography (USD MN)
  • Beverages (Fruit Juice Beverages, Malt Beverages, Powder-based Drinks, Carbonated Beverages) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Flouridated Salt Market Sales By Geography (USD MN)
  • Table Top/Spoon-for-spoon Sweeteners Market Sales By Geography (USD MN)
  • Supplements & OTC Medicine Market Sales By Geography (USD MN)
  • Ingredients Market Sales By Geography (USD MN)
  • Polyols (Intense Sweeteners, Non-cariogenic Sweetener) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11215012

The global demand for Isomaltulose Market is presumed to reach the market size of nearly USD 1425.82 Billion by 2032 from USD 876.88 Billion in 2023 with a CAGR of 5.55% under the study period 2024-2032.

Isomaltulose,a sucrose isomer, is a reducing disaccharide which is composed of a fructose and glucose molecule attached by a 1, 6- glycosidic bond. It is naturally found at low levels in honey, sugar cane and sugar beet extract. Isomaltulose is manufactured for commercial use by the enzymatic rearrangement of sucrose; the biocatalyst sucrose -glucosylmutase is used for carrying out this conversion. Isomaltulose is used in the food industry to manufacture sports drinks, energy drinks, diluted soft drinks, cereals, cereals bars, candies, chocolates, ready-to-eat meals, biscuits, and vitamins and minerals supplements. Isomaltulose is extensively utilized in the food and beverage industry to produce various food supplements and health drinks. Isomaltulose offers the same amount of calories as sucrose but contains half the sweetening power compared to sucrose. It is available in the free-flowing powdered form used for industrial applications such as the food industry and healthcare industry.

MARKET DYNAMICS

The global isomaltulose market driving factor is the increasing demand for non-carcinogenic sugar to manufacture food and healthcare products. Isomaltulose is extensively used to produce food products such as candies, cereals, chocolates, sports, and energy drinks, along with health supplements. Rising awareness among the consumers about using isomaltulose coupled with the government policies encouraging the use of isomaltulose is also fueling the market globally. Isomaltulose is proven as carcinogen-free due to such property isomaltulose is being used extensively in the manufacturing of processed food and beverage products and utilization in the healthcare industry.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Isomaltulose. The growth and trends of Isomaltulose industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Isomaltulose market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Grade

  • Food
  • Pharma

By End Use

  • Confectionery (Chewing Gums, Hard Candies, Soft Candies, Gummies & Jellies, Chocolates)
  • Bakery Products
  • Breakfast Cereals
  • Dairy Products
  • Frozen Desserts
  • Beverages (Fruit Juice Beverages, Malt Beverages, Powder-based Drinks, Carbonated Beverages)
  • Flouridated Salt
  • Table Top/Spoon-for-spoon Sweeteners
  • Supplements & OTC Medicine
  • Ingredients
  • Polyols (Intense Sweeteners, Non-cariogenic Sweetener)
  • Others

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Isomaltulose market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Isomaltulose market include Now Food, BENEO GmbH, Merck KGaA, Cargill Inc., ErgoNutrition(TM), . This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. ISOMALTULOSE - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Grade
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By End Use
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL ISOMALTULOSE MARKET ANALYSIS BY GRADE

  • 5.1. Overview By Grade
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Grade
  • 5.3. Food Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Pharma Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL ISOMALTULOSE MARKET ANALYSIS BY END USE

  • 6.1. Overview By End Use
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By End Use
  • 6.3. Confectionery (Chewing Gums, Hard Candies, Soft Candies, Gummies & Jellies, Chocolates) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Bakery Products Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Breakfast Cereals Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Dairy Products Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.7. Frozen Desserts Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.8. Beverages (Fruit Juice Beverages, Malt Beverages, Powder-based Drinks, Carbonated Beverages) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.9. Flouridated Salt Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.10. Table Top/Spoon-for-spoon Sweeteners Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.11. Supplements & OTC Medicine Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.12. Ingredients Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.13. Polyols (Intense Sweeteners, Non-cariogenic Sweetener) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.14. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL ISOMALTULOSE MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE ISOMALTULOSE COMPANIES

  • 8.1. Isomaltulose Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF ISOMALTULOSE INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Now Food
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. BENEO GmbH
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Merck KGaA
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. Cargill Inc.
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. ErgoNutrition(TM)
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies