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市場調査レポート
商品コード
1361799
ゲームアプリケーションの世界市場レポートGlobal Game Applications Market Report |
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カスタマイズ可能
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ゲームアプリケーションの世界市場レポート |
出版日: 2023年10月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 117 Pages
納期: 即日から翌営業日
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ゲームアプリケーション市場の世界需要は、2023年~2030年の調査期間中にCAGR14.3%で成長し、2022年の1,159億7,000万米ドルから2030年までに3,378億米ドル近い市場規模に達すると推定されます。
インターネットが利用可能になったことで、ゲームアプリケーションは非常にポピュラーになっています。ゲーム産業における継続的な技術進歩は、この産業の成長を大きく後押ししています。ゲームの作り方やユーザーの全体的なゲーム体験を向上させています。また、モバイルゲームの人気の高まりに伴い、ゲームユーザーはゲームアプリケーションにお金を払うことを厭わないという調査結果もあり、市場成長に影響を与えています。さらに、可処分所得の増加とデジタルインディアのような政府のイニシアチブは、今後数年間の地域市場の成長に影響を与えると予想されます。さらに、低コストのモバイルデータ利用パックの利用可能性とネットワークの進歩は、地域の成長における主要な成長促進要因です。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ゲームアプリケーションの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ゲームアプリケーション産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるゲームアプリケーション市場の現在および将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。
ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Game Applications Market is presumed to reach the market size of nearly USD 337.8 BN by 2030 from USD 115.97 BN in 2022 with a CAGR of 14.3% under the study period 2023 - 2030.
With the availability of the internet, game applications have become very popular. Continuous technological advancements in the gaming industry significantly propel this industry's growth. They are improving the way games are made and the overall gaming experience of users. Also, with the growing popularity of mobile gaming, a survey study highlights that gamers are willing to pay for game applications, influencing the market growth. Furthermore, growing disposable income coupled with government initiatives such as digital India is expected to impact regional market growth in the forthcoming years. Additionally, the availability of low-cost mobile data usage packs and networking advancements are key growth drivers in regional growth.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of game applications. The growth and trends of game applications industry provide a holistic approach to this study.
This section of the game applications market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Game Applications market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Game Applications market include Tencent, Nintendo, Activision Blizzard, Ubisoft, Electronic Arts Inc., Take-Two Interactive Software, Inc., Bethesda Softworks LLC, Zynga, Epic Games, Inc., NetEase Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.