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市場調査レポート
商品コード
1764986
北米のスポーツ栄養市場の2031年までの予測-地域別分析-製品タイプ別、流通チャネル別North America Sports Nutrition Market Forecast to 2031 - Regional Analysis - by Product Type, and Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others) |
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北米のスポーツ栄養市場の2031年までの予測-地域別分析-製品タイプ別、流通チャネル別 |
出版日: 2025年04月17日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 即納可能
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北米のスポーツ栄養市場は、2023年に128億7,543万米ドルと評価され、2031年には235億434万米ドルに達すると予測され、2023~2031年のCAGRは7.8%を記録すると予測されています。
消費者のフィットネス活動への参加増加により北米のスポーツ栄養市場が活性化
世界的に糖尿病や肥満などの健康状態の有病率が増加しています。WHOによると、2022年現在、25億人の成人が太りすぎで、そのうち8億9,000万人の成人が肥満に苦しんでいます。健康意識の高まりと、より良い外見への注目の高まりにより、消費者はフィットネス活動に取り組む健康的なライフスタイルへのシフトを強めています。加えて、スーパーボウル、アジア大会、FIFAワールドカップ、オリンピックなど、世界各地で開催される複数のスポーツイベントにより、青少年のスポーツ活動への参加も増加しています。したがって、スポーツ活動の採用が増加し、特に試合やトレーニング中の全体的なパフォーマンスを向上させるために、アスリートによるプロテイン粉末、プロテインバー、スポーツサプリメントなどのスポーツ栄養製品に対する需要が高まっています。
フィットネス愛好家の増加は、さらに世界的にいくつかのフィットネスセンター、ジム、スポーツクラブの立ち上げにつながっています。また、パンデミック以降、フィットネスアプリを利用したり、フィットネス活動のためのオンラインコースを受講したりする人口が増加しています。このようなフィットネスライフスタイルの増加は、トレーニング中の全体的なパフォーマンスとエネルギー効率を高めるために、プロテイン粉末やその他のスポーツサプリメントなどのスポーツ栄養製品に対する需要の増加をもたらしています。さらに、ソーシャルメディアは、健康的なライフスタイルを採用し、フィットネスゴールの旅をサポートするために、幅広い視聴者に影響を与える上で重要な役割を果たしています。YouTube、Instagram、Facebookなどのプラットフォームを通じて、エクササイズ、ワークアウト、食品のアイデアにアクセスできるため、フィットネス活動に対する消費者の関心がさらに高まっています。このように、消費者のフィットネス活動への関与の増加は、世界中のスポーツ栄養製品に対する需要を増大させています。
北米のスポーツ栄養市場概要
米国では慢性疾患や糖尿病の有病率が高いため、消費者の健康意識が高まっています。例えば、米国商務省によると、2023年11月現在、3,700万人以上の米国人が妊娠中の1型糖尿病または2型糖尿病と診断されています。このような健康への懸念が、ホームジムやウェアラブル技術など、いくつかのフィットネス動向を生み出しています。ホームジムの習慣は、消費者が自宅で快適にワークアウトを始めることを余儀なくされたパンデミック後に始まりました。さらに、毎日の歩数やワークアウトを記録するスマートウォッチなどのウェアラブル技術は、消費者の健康的なライフスタイルに影響を与えています。このような消費者の健康的で健康的なライフスタイルへの傾斜は、国内のスポーツ栄養製品に対する需要を促進します。このような需要の高まりに対応するため、国内の複数の主要市場参入企業は、スポーツ栄養市場で新製品を発表して足跡を拡大することに注力しています。例えば、2023年10月、PB2 Foods, Inc.は、アーモンド味とピーナッツバター味のPB2 Performance Plant-Based Protein Barsを発売し、プロテインバーセグメントに参入しました。
北米のスポーツ栄養市場の収益と2031年までの予測(金額)
北米のスポーツ栄養市場のセグメンテーション
北米のスポーツ栄養市場は、製品タイプ、流通チャネル、国によって区分されます。製品タイプ別では、北米のスポーツ栄養市場はサプリメント、バー、RTD飲料、その他に区分されます。2023年にはサプリメントセグメントが最大の市場シェアを占めています。
流通チャネル別では、北米のスポーツ栄養市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分されます。専門店セグメントが2023年に最大の市場シェアを占めました。
国別では、北米のスポーツ栄養市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。2023年の北米のスポーツ栄養市場シェアは米国が独占しました。
Glanbia Plc、NOW Foods、Garden of Life LLC、PepsiCo Inc、Quest Nutritional LLC、Abbott Laboratories、Amway Corp、GNC Holdings, LLC、Worldwide Sport Nutritional Supplements, Inc、Herbalife Nutrition Ltdは、北米のスポーツ栄養市場で事業を展開する大手企業の一部です。
The North America sports nutrition market was valued at US$ 12,875.43 million in 2023 and is expected to reach US$ 23,504.34 million by 2031; it is estimated to record a CAGR of 7.8% from 2023 to 2031.
Rising Engagement of Consumers in Physical Fitness Activities Fuels North America Sports Nutrition Market
There is an increase in the prevalence of health conditions such as diabetes and obesity worldwide. According to the WHO, as of 2022, 2.5 billion adults were overweight, out of which 890 million adults suffered from obesity. Owing to the rising health awareness and the increasing focus on a better physical appearance, consumers are increasingly shifting toward a healthy lifestyle with engagement in physical fitness activities. In addition, several sports events taking place across the globe, such as the Super Bowl, Asian Games, FIFA World Cup, and Olympics, result in increased involvement of youth in sports activities. Thus, increasing adoption of sports activities lead to a rising demand for sports nutrition products, including protein powders, protein bars, and sports supplements, by the athletes to increase their overall performance, especially during the games and workouts.
The increasing number of fitness enthusiasts is further leading to the launch of several fitness centers, gyms, and sports clubs globally. Also, since the pandemic, there is a rise in population using fitness apps and taking online courses for fitness activities. This increase in fitness lifestyle results in a rise in demand for sports nutrition products, such as protein powders and other sports supplements, to enhance overall performance and energy efficiency during workouts. Moreover, social media is playing a crucial role in influencing wide range of audience to adopt healthy lifestyle and supporting their journey of fitness goals. Exercise, workout, and food ideas are accessible through platforms such as YouTube, Instagram, and Facebook which further grabs the attention of consumers in physical fitness activities. Thus, the increasing engagement of consumers in physical fitness activities augments the demand for sports nutrition products worldwide.
North America Sports Nutrition Market Overview
There is an increased health awareness among consumers in the US market due to the high prevalence of chronic diseases and diabetes in the country. For instance, according to the US Department of Commerce, as of November 2023, over 37 million Americans were diagnosed with gestational Type 1 or Type 2 diabetes. Such health concerns give rise to several fitness trends such as home gym, wearable technology, and others. The practice of home gym started post pandemic which forced the consumers to start workouts from the comfort of their own homes. In addition, wearable technology such as smartwatches that track daily steps and workouts influence the consumers towards a healthy lifestyle. Such inclination of the consumers towards a healthy and fit lifestyle drives the demand for sports nutrition products in the country. To meet this growing demand, several key market players in the country are focusing on expanding their footprints by unveiling new products in the sports nutrition market. For instance, in October 2023, PB2 Foods, Inc. entered the protein bar segment after the launch of PB2 Performance Plant-Based Protein Bars in almond and peanut butter flavors.
North America Sports Nutrition Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
North America Sports Nutrition Market Segmentation
The North America sports nutrition market is segmented based on product type, distribution channel, and country. Based on product type, the North America sports nutrition market is segmented into supplements, bars, RTD beverages, and others. The supplements segment held the largest market share in 2023.
Based on distribution channel, the North America sports nutrition market is segmented into supermarkets & hypermarkets, specialty stores, online retail, and others. The specialty stores segment held the largest market share in 2023.
Based on country, the North America sports nutrition market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America sports nutrition market share in 2023.
Glanbia Plc; NOW Foods; Garden of Life LLC; PepsiCo Inc; Quest Nutritional LLC; Abbott Laboratories; Amway Corp; GNC Holdings, LLC; Worldwide Sport Nutritional Supplements, Inc; and Herbalife Nutrition Ltd are some of the leading players operating in the North America sports nutrition market.