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市場調査レポート
商品コード
1483060

月経ヘルスアプリの世界市場(2024年~2031年)

Global Menstrual Health Apps Market 2024-2031

出版日: | 発行: Orion Market Research | ページ情報: 英文 160 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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月経ヘルスアプリの世界市場(2024年~2031年)
出版日: 2024年04月08日
発行: Orion Market Research
ページ情報: 英文 160 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界の月経ヘルスアプリの市場規模は、予測期間(2024年~2031年)に18.8%のCAGRで成長すると予測されています。 市場拡大の背景には、女性の健康意識の高まり、デジタルリテラシー、スマートフォンの利用、可処分所得の増加、インターネット接続環境の改善、新たな市場企業の出現などがあります。

市場力学

認識と受容の高まり

月経周期、症状、生殖全般の健康状態を効果的にトラッキングできる可能性があることから、月経ヘルスアプリの利用が増加しています。国際電気通信連合(ITU)によると、2022年には世界人口の66%にあたる53億人が世界でインターネットを利用すると予測されています。これは、2020~2021年の5.1%から2021年の6.1%への増加であるが、COVID-19の開始時に観測された2019~2020年の11%に比べると、引き続き緩やかです。このことは、世界全体で27億人の個人が引き続きオフラインであることを意味し、2030年までに意味のある普遍的な接続という世界の目標を達成するためには、かなりの生産性を達成しなければならないことを浮き彫りにしています。

インターネット利用率(インターネットを利用する個人)

市場セグメンテーション

世界の月経ヘルスアプリ市場を詳細に分析した結果、用途別とプラットフォーム別に以下のように区分されました:

  • 用途別では、市場は生理周期のトラッキング、不妊&排卵管理、月経健康管理、その他(症状モニタリング、健康教育と情報)に細分化されます。
  • プラットフォーム別では、AndroidとiOSに細分化されます。

生理周期のトラッキングが最大セグメントと予測

月経ヘルスアプリ市場は、用途別に、生理周期トラッキング、不妊&排卵管理、月経健康管理、その他に細分化されます。このうち、生理周期トラッキングサブセグメントが市場の最大シェアを占めると予想されます。 このセグメントの成長を支える主な要因には、月経に対する意識の高まりや月経を恥ずかしいことではないとする取り組みに対する需要の増加があり、これが世界中で月経ヘルスアプリの受容性と採用の一因となっています。例えば、2022年6月、シロナは生理トラッキングのためのWhatsAppチャットボットを発表しました。 このツールは、生理をトラッキングし、月経ヘルスと衛生を促進し、生理・性交・トイレの衛生上の問題に対処するための女性用衛生用品を提供することで、世界中の月経中の女性をサポートしています。

iOSプロバイダーが大きな市場シェアを占めるサブセグメント

iOSを含むモバイルプラットフォームの技術的進歩により、高度な月経ヘルスアプリの開発が可能になり、女性にとってより身近で便利なものとなっています。米国立生物工学情報センター(NCBI)の報告書によると、2022年4月、アップルの9万88個のヘルスアプリのうち7%が女性の健康と妊娠に焦点を当てたもので、生理日トラッキングアプリが人気を集めています。しかし、ユーザーは正確な情報を提供し、効果的に生理を予測し、ライフスタイルに有益なアプリを選んでいます。

地域別展望

世界の月経ヘルスアプリ市場は、北米(米国、カナダ)、欧州(英国、イタリア、スペイン、ドイツ、フランス、その他欧州)、アジア太平洋(インド、中国、日本、韓国、その他アジア太平洋)、世界のその他の地域(中東とアフリカ、ラテンアメリカ)を含む地域別にさらに細分化されています。

アジア太平洋における月経衛生への取り組みにおける政府の支援と政策提言の重要性

政府の支援と政策提言は、月経ヘルスイニシアチブを強化し、制度的障壁に対処し、リソースを動員し、プログラムに対する持続可能な資金と支援を確保するために不可欠です。例えば、2020年5月、エッサー財団は月経衛生に関する認識を高め、ムンバイのスラム街とムンバイ警察の女性に40万枚以上の生理用ナプキンを配布するため、Sahejアプリを立ち上げました。このアプリは、ローターアクト・クラブ、Kavach A Movement、Ghar Bachao Ghar Banao AndolanなどのNGOと協議して開発されたもので、女性が尊厳を持って月経を迎えるためのワンストップ・ソリューション、月経用品のユニークなEストア、インタラクティブなゲームベースの学習を提供します。

世界の月経ヘルスアプリの市場成長:地域別(2024年~2031年)

北米が主要市場シェアを占める

全地域の中で北米が大きなシェアを占めているのは、女性の健康、特に月経ヘルス、妊娠、避妊に関する教育とエンパワーメントを支援する活動の結果、リソースに対する需要が高まっているためです。2022年4月の国立生物工学情報センター(gov.)によると、フェムテック・アプリは、妊娠トラッキング、避妊、月経周期モニタリングのためのアプリなど、女性の健康をサポートするために設計された幅広い技術を包括しています。これらのアプリは、2億ダウンロードを超える大きな人気を獲得しており、成人向けヘルスアプリのトップカテゴリーの1つとなっています。フェムテック市場は、その継続的な成長と潜在的な影響力を反映して、2025年までに500億米ドルの規模に達すると予測されています。

世界の月経ヘルスアプリ市場にサービスを提供している主要企業には、Apple Inc.、Clue、Flo Health Inc.、NaturalCycles AG、Ovuline, Inc.などがあります。市場競争力を維持するために、市場企業は提携、合併、買収などの戦略を適用することで、事業拡大や製品開発にますます注力しています。例えば、2023年12月、Froedtert HealthとThedaCareは合併し、ウィスコンシン州の医療向上を目指しました。統合されたシステムは、地域社会の健康を予測、予防、付加価値化し、卓越した安全性、信頼性、公平性、連携、アクセシビリティを提供することに重点を置き、新しい治療法やエビデンスに基づくアプローチを推進することで、ウィスコンシン医科大学の使命を強化しました。

目次

第1章 レポート概要

  • 業界の現状分析と成長ポテンシャルの展望
  • 調査方法とツール
  • 市場内訳
    • セグメント別
    • 地域別

第2章 市場概要と洞察

  • 調査範囲
  • アナリストの洞察と現在の市場動向
    • 主な調査結果
    • 推奨事項
    • 結論

第3章 競合情勢

  • 主要企業分析
  • Apple Inc.
    • 概要
    • 財務分析
    • SWOT分析
    • 最近の動向
  • Clue
    • 概要
    • 財務分析
    • SWOT分析
    • 最近の動向
  • Flo Health Inc.
    • 概要
    • 財務分析
    • SWOT分析
    • 最近の動向
  • 主要戦略分析

第4章 市場セグメンテーション

  • 月経ヘルスアプリの世界市場:用途別
    • 生理周期のトラッキング
    • 妊娠・排卵管理
    • 月経ヘルス管理
    • その他(症状モニタリング、ヘルス教育・情報)
  • 月経ヘルスアプリの世界市場:プラットフォーム別
    • Android
    • iOS

第5章 地域分析

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他アジア太平洋
  • 世界のその他の地域

第6章 企業プロファイル

  • Eve by Glow
  • FemCy
  • FEMOMETER INC
  • Kindara Inc.
  • NaturalCycles AG
  • Ovuline, Inc.
  • Period Tracker by Leap Fitness Group
  • Planned Parenthood Federation of America, Inc.
  • Playtex
  • Sasha Cayward'22
  • Sevenlogics, Inc
  • Simple Design.Ltd
  • Sirona App
  • SOFTONIC INTERNATIONAL S.A.
図表

LIST OF TABLES

  • 1.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 2.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS IN PERIOD CYCLE TRACKING MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 3.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS IN FERTILITY & OVULATION MANAGEMENT MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 4.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS IN MENSTRUAL HEALTH MANAGEMENT MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 5.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS IN OTHER APPLICATION MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 6.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PLATFORM, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 7.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS FOR ANDROID MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 8.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS FOR IOS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 9.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS FOR SOCIAL MEDIA PLATFORMS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 10.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS FOR OTHER PLATFORM MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 11.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 12.NORTH AMERICAN MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 13.NORTH AMERICAN MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 14.NORTH AMERICAN MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PLATFORM, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 15.EUROPEAN MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 16. EUROPEAN MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 17.EUROPEAN MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PLATFORM, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 18.ASIA- PACIFIC MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 19.ASIA- PACIFIC MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION,2023-2031 ($ MILLION)
  • 20.ASIA- PACIFIC MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PLATFORM, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 21.REST OF THE WORLD MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 22.REST OF THE WORLD MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 23.REST OF THE WORLD MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PLATFORM, 2023-2031 ($ MILLION)

LIST OF FIGURES

  • 1.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023 VS 2031 (%)
  • 2.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS IN PERIOD CYCLE TRACKING MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 3.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS IN FERTILITY & OVULATION MANAGEMENT MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 4.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS IN MENSTRUAL HEALTH MANAGEMENT MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 5.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS IN OTHER APPLICATION MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 6.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PLATFORM, 2023 VS 2031 (%)
  • 7.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS FOR ANDROID MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 8.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS FOR IOS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 9.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS FOR SOCIAL MEDIA PLATFORMS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 10.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS FOR OTHER PLATFORM MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 11.GLOBAL MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 12.US MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 13.CANADA MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 14.UK MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 15.FRANCE MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 16.GERMANY MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 17.ITALY MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 18.SPAIN MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 19.REST OF EUROPE MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 20.INDIA MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 21.CHINA MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 22.JAPAN MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 23.SOUTH KOREA MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 24.REST OF ASIA-PACIFIC MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 25.LATIN AMERICA MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 26.THE MIDDLE EAST & AFRICA MENSTRUAL HEALTH APPS MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
目次
Product Code: OMR2028237

Menstrual Health Apps Market Size, Share & Trends Analysis Report by Application (Period Cycle Tracking, Fertility & Ovulation Management, Menstrual Health Management, and Others), and by Platform (Android, and iOS) Forecast Period (2024-2031)

Menstrual health apps market is anticipated to grow at a CAGR of 18.8% during the forecast period (2024-2031). The market expansion is driven by rising health awareness among women, digital literacy, smartphone usage, higher disposable income, improved internet connectivity, and the emergence of new market players.

Market Dynamics

Increasing Awareness and Acceptance

The potential to effectively track menstrual cycles, symptoms, and general reproductive health has led to an increase in the utilization of menstrual health apps. According to the International Telecommunication Union (ITU) in 2022, it estimates $5.3 billion individual, or 66% of the global population, are expected to utilize the Internet globally. It represents an increase in growth from 5.1% for 2020-2021 to 6.1% for 2021, however it continues to be modest compared to the 11% for 2019-2020 observed at the start of the COVID-19. That implies that $2.7 billion individuals globally continue to be offline, highlighting the significant amount of productivity that has to be accomplished in order to achieve the global goal of meaningful and universal connectivity by 2030.

Internet usage (Individuals using the Internet)

Source: International Telecommunication Union (ITU)

Market Segmentation

Our in-depth analysis of the global menstrual health apps market includes the following segments by application and platform:

  • Based on application, the market is augmented into period cycle tracking, fertility & ovulation management, menstrual health management, and others (symptom monitoring, and health education and information).
  • Based on platform, the market is sub-segmented into android, and iOS.

Period Cycle Tracking is Projected to Emerge as the Largest Segment

Based on the application, the menstrual health apps market is sub-segmented into period cycle tracking, fertility & ovulation management, menstrual health management, and others. Among these, the period cycle tracking sub-segment is expected to hold the largest share of the market. The primary factor supporting the segment's growth includes the increasing demand for the increasing awareness and initiatives to de-stigmatize menstruation have been partially responsible for the acceptability and adoption of menstrual health applications across the globe. For instance, in June 2022, Sirona launched WhatsApp chatbot for period tracking. The tool aids menstruators globally by tracking periods, promoting menstrual health and hygiene, and providing a range of feminine hygiene products to address period, intimate, and toilet hygiene issues.

iOS Providers Sub-segment to Hold a Considerable Market Share

Technological advancements in mobile platforms, including iOS, have enabled the development of advanced menstrual health apps, making it more accessible and convenient for women. According the National Center for Biotechnology Information (NCBI) report, in April 2022, the period tracker apps are popular, with 7% of Apple's 90,088 health apps focusing on women's health and pregnancy. However, users choose apps that provide accurate information, predict periods effectively, and are beneficial to lifestyle.

Regional Outlook

The global menstrual health apps market is further segmented based on geography including North America (the US, and Canada), Europe (UK, Italy, Spain, Germany, France, and the Rest of Europe), Asia-Pacific (India, China, Japan, South Korea, and Rest of Asia), and the Rest of the World (the Middle East & Africa, and Latin America).

Importance of Government Support and Policy Advocacy in Menstrual Health Initiatives in Asia-Pacific Region

Government support and policy advocacy are essential for enhancing menstrual health initiatives, addressing systemic barriers, mobilizing resources, and ensuring sustainable funding and support for programs. For instance, in May 2020, Essar Foundation launched the Sahej app to raise awareness about menstrual hygiene and distribute over 400,000 sanitary napkins to women in Mumbai slums and the Mumbai Police. The app, developed in consultation with NGOs such as, Rotaract Club, Kavach A Movement, and Ghar Bachao Ghar Banao Andolan, offers a one-stop solution for women to menstruate with dignity, a unique e-store of menstrual products, and interactive game-based learning.

Global Menstrual Health Apps Market Growth by Region 2024-2031

Source: OMR Analysis

North America Holds Major Market Share

Among all the regions, North America holds a significant share owing to the growing demand for the demand for resources is rising as a result of activities that support education and empowerment regarding women's health, particularly menstrual health, prosperity, and contraception. According to the National Center for Biotechnology Information (gov.) in April 2022, the FemTech apps encompass a wide range of technologies designed to support women's health, including apps for fertility tracking, contraception, and menstrual cycle monitoring. These apps have gained significant popularity, with over 200 million downloads, making them one of the top health app categories for adults. The FemTech market is projected to reach a value of $50 billion by 2025, reflecting its continuous growth and potential influence.

Market Players Outlook

Note: Major Players Sorted in No Particular Order

The major companies serving the global menstrual health apps market include, Apple Inc.,Clue,Flo Health Inc.,NaturalCycles AG, Ovuline, Inc., and others. and others. and others. The market players are increasingly focusing on business expansion and product development by applying strategies such as collaborations, mergers, and acquisitions to stay competitive in the market. For instance, in December 2023, Froedtert Health and ThedaCare merged and aimed to improve health care in Wisconsin. The combined system focused on predicting, preventing, and adding value to communities' health, providing exceptional safety, reliability, equity, coordination, and accessibility, and enhancing the Medical College of Wisconsin's mission by advancing new therapies and evidence-based approaches.

The Report Covers:

  • Market value data analysis of 2023 and forecast to 2031.
  • Annualized market revenues ($ million) for each market segment.
  • Country-wise analysis of major geographical regions.
  • Key companies operating in the global menstrual health apps market. Based on the availability of data, information related to new product launches, and relevant news is also available in the report.
  • Analysis of business strategies by identifying the key market segments positioned for strong growth in the future.
  • Analysis of market-entry and market expansion strategies.
  • Competitive strategies by identifying 'who-stands-where' in the market.

Table of Contents

1.Report Summary

  • Current Industry Analysis and Growth Potential Outlook
  • 1.1.Research Methods and Tools
  • 1.2.Market Breakdown
    • 1.2.1.By Segments
    • 1.2.2.By Region

2.Market Overview and Insights

  • 2.1.Scope of the Report
  • 2.2.Analyst Insight & Current Market Trends
    • 2.2.1.Key Findings
    • 2.2.2.Recommendations
    • 2.2.3.Conclusion

3.Competitive Landscape

  • 3.1.Key Company Analysis
  • 3.2.Apple Inc.
    • 3.2.1.Overview
    • 3.2.2.Financial Analysis
    • 3.2.3.SWOT Analysis
    • 3.2.4.Recent Developments
  • 3.3.Clue
    • 3.3.1.Overview
    • 3.3.2.Financial Analysis
    • 3.3.3.SWOT Analysis
    • 3.3.4.Recent Developments
  • 3.4.Flo Health Inc.
    • 3.4.1.Overview
    • 3.4.2.Financial Analysis
    • 3.4.3.SWOT Analysis
    • 3.4.4.Recent Developments
  • 3.5.Key Strategy Analysis

4.Market Segmentation

  • 4.1.Global Menstrual Health Apps Market by Application
    • 4.1.1.Period Cycle Tracking
    • 4.1.2.Fertility & Ovulation Management
    • 4.1.3.Menstrual Health Management
    • 4.1.4.Others(Symptom Monitoring, and Health Education and Information)
  • 4.2.Global Menstrual Health Apps Market by Platform
    • 4.2.1.Android
    • 4.2.2.iOS

5.Regional Analysis

  • 5.1.North America
    • 5.1.1.United States
    • 5.1.2.Canada
  • 5.2.Europe
    • 5.2.1.UK
    • 5.2.2.Germany
    • 5.2.3.Italy
    • 5.2.4.Spain
    • 5.2.5.France
    • 5.2.6.Rest of Europe
  • 5.3.Asia-Pacific
    • 5.3.1.China
    • 5.3.2.India
    • 5.3.3.Japan
    • 5.3.4.South Korea
    • 5.3.5.Rest of Asia-Pacific
  • 5.4.Rest of the World

6.Company Profiles

  • 6.1.Eve by Glow
  • 6.2.FemCy
  • 6.3.FEMOMETER INC
  • 6.4.Kindara Inc.
  • 6.5.NaturalCycles AG
  • 6.6.Ovuline, Inc.
  • 6.7.Period Tracker by Leap Fitness Group
  • 6.8.Planned Parenthood Federation of America, Inc.
  • 6.9.Playtex
  • 6.10.Sasha Cayward '22
  • 6.11.Sevenlogics, Inc
  • 6.12.Simple Design.Ltd
  • 6.13.Sirona App
  • 6.14.SOFTONIC INTERNATIONAL S.A.