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市場調査レポート
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1683974

米国の屋外用LED照明:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)

US Outdoor LED Lighting - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


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英文 161 Pages
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2~3営業日
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米国の屋外用LED照明:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 161 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

米国の屋外用LED照明市場規模は、2025年に18億9,000万米ドルと推定され、2030年には23億2,000万米ドルに達すると予測され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは4.19%で成長します。

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道路や小売店の拡張のための継続的な需要とスポーツの増加が市場の成長を促進すると予想されます。

  • 2023年には、公共の場が金額シェアの大半を占め、次いで道路・車道(S&R)、その他のエリアと続きます。今後数年間は、S&Rの市場シェアが若干減少し、公共の場の市場シェアが増加すると予想されます。地域全体のスタジアム、プール、ビーチ、砦のような公共の場を閉鎖することは、COVID-19の蔓延を抑えるためにとられた措置のひとつです。
  • 2021年、米国政府はCOVID-19の規則を緩和し、北米では2023年第1四半期に大規模な道路インフラ建設プロジェクトが開始されました。カンザス州オーバーランドパークの69 Express Toll Laneや、シカゴのEdens ExpresswayからOhio Streetまでの12kmをカバーするKennedy Expressway Extensionなどのプロジェクトにより、道路照明の増加が見込まれるため、この地域のLED市場の成長が促進されます。2022年の小売売上高は好調で、同年第1四半期の開店数は閉店数の約7倍でした。
  • 2023年1月、小売企業のターゲットは、今後数年間で200万人以上のゲストのショッピング体験を向上させるため、23の新しいロケーションをオープンしました。この事例により、この地域の駐車場需要が増加し、屋外用LED照明の需要が高まると予想されます。米国ではサッカー人気が高まっており、アイスホッケーを上回っています。しかし、2026年のワールドカップ開催には新たな課題があります。米国は、2026年ワールドカップに向けてスタジアムのひとつを改修する予定です。76,416人収容のアローヘッド・スタジアムは、2026年大会に向けてアップグレードを行うことが最初に確認されています。上記のような事例により、調査期間中、同地域では屋外照明の需要が高まると見られています。

米国の屋外用LED照明市場動向

LED照明の成長を促進するスタジアムのアップグレード、交換、新設

  • スタジアム数セグメントは、2023年の901ユニットから2030年には937ユニットの成長が見込まれます。スポーツ分野では近年、いくつかの変化が起きています。例えば、NRGスタジアムは2014年、ピッチを複数の高効率LED照明で照らすことで、プロサッカースタジアムの地位を高めました。この新しい高効率システムの消費電力は337kWで、スタジアムの以前の照明システムより60%少ないです。480個の光学的に改良された照明器具に設置された6万5,000個以上の発光ダイオード(LED)が、フィールド照明アレイを構成しています。新ヤンキー・スタジアムは2015年にLED照明のアップグレードを実施。さらに、ケナン・スタジアムはLEDスタジアム照明の設置プロジェクトが進行中であり、ジレット・スタジアムはLED照明の追加を含む3億米ドル以上の改修費を費やしています。これらの要因が、この地域におけるLED市場の成長に寄与しています。
  • 米国クリケットが2022年に、米国T20クリケットリーグの開催に10億米ドルを投資すると発表したことからもわかるように、米国人はライブ観戦やその他の国際リーグへの関心が高まっています。さらに、アメリカは常にスタジアムを建設しています。例えば、カリフォルニア州では2021年に多機能スタジアム「アクリシュア・アリーナ」の建設が始まりました。アメリカン・ホッケー・リーグのコーチェラバレー・ファイヤーバーズは、11,000人の観客を収容できるこのスタジアムでホームゲームを行う予定です。第48回コパ・アメリカとFIFAワールドカップは、この国で近々開催される2つのスポーツイベントです。そのため、新たなスタジアムの建設や競技イベントの拡大により、同国でのLED照明の販売増加が見込まれています。

世帯数の増加がLED市場の成長を牽引

  • 2021年、米国全体では3億3,218万人が暮らしています。米国全体の出生率は、2021年には女性1人当たり1.66人になると予想されました。前年と比較すると0.01上昇しました。大雑把に言えば、米国では人口1,000人当たりの出生数は11人でした。これは前年より0.1増加しました。米国では2021年、出生時の平均寿命は76.33歳でした。このデータによると、世界ではより多くの子供が生まれ、より多くの人々が生活しています。つまり、より多くのスペースに人が住む必要があり、市場の拡大につながります。こうして、新しい住宅が建設されることにより、新しいLEDの販売が増加します。
  • 米国の2022年の世帯数は1億3120万世帯でした。米国の世帯数は2020年(1億2,845万世帯)よりも多くなりました。2022年の典型的なアメリカ人家族の人数は3.13人でした。2022年の持ち家世帯の割合は65.9%。2020年には、6部屋以上の住戸は全住戸の19.3%でした。LEDの拡大は、家族の増加と、この典型的な部屋数の増加に対応する必要性によって促進されます。
  • 電気自動車(EV)市場は急速に拡大しており、今後10年間は拡大が続くと予想されます。2011年には全自動車販売台数のわずか0.2%だったのが、2021年には4.6%となり、米国の電気自動車販売台数は伸びた。2011年から21年の10年間で、EVの走行台数は約2万2,000台から200万台以上へと大幅に増加しました。その結果、EVの普及とともに、さまざまなEVアプリケーションで使用される半導体チップのニーズが高まり、LED照明のニーズが高まりました。

米国の屋外用LED照明産業の概要

米国の屋外用LED照明市場はかなり統合されており、上位5社で74.35%を占めています。この市場の主要企業は以下の通り。 ACUITY BRANDS, INC., Current Lighting Solutions, LLC., Dialight PLC, Panasonic Holdings Corporation and Signify Holding(Philips)(sorted alphabetically).

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリストサポート

目次

第1章 エグゼクティブサマリーと主な調査結果

第2章 レポートのオファー

第3章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲
  • 調査手法

第4章 主要産業動向

  • 人口
  • 一人当たり所得
  • LEDの総輸入量
  • 照明消費電力
  • 世帯数
  • LED普及率
  • スタジアム数
  • 規制の枠組み
    • 米国
  • バリューチェーンと流通チャネル分析

第5章 市場セグメンテーション

  • 屋外照明
    • 公共の場
    • 道路照明
    • その他

第6章 競合情勢

  • 主要な戦略動向
  • 市場シェア分析
  • 企業情勢
  • 企業プロファイル(世界レベルの概要、市場レベルの概要、主要な事業セグメント、財務、従業員数、主要情報、市場ランク、市場シェア、製品・サービス、最近の動向分析を含む)
    • ACUITY BRANDS, INC.
    • Cree LED(SMART Global Holdings, Inc.)
    • Current Lighting Solutions, LLC.
    • Dialight PLC
    • EGLO Leuchten GmbH
    • Feit Electric Company, Inc.
    • LEDVANCE GmbH(MLS Co Ltd)
    • NVC INTERNATIONAL HOLDINGS LIMITED
    • Panasonic Holdings Corporation
    • Signify Holding(Philips)

第7章 CEOへの主な戦略的質問

第8章 付録

  • 世界の概要
    • 概要
    • ファイブフォース分析フレームワーク
    • 世界のバリューチェーン分析
    • 市場力学(DROs)
  • 情報源と参考文献
  • 図表一覧
  • 主要洞察
  • データパック
  • 用語集
目次
Product Code: 50001672

The US Outdoor LED Lighting Market size is estimated at 1.89 billion USD in 2025, and is expected to reach 2.32 billion USD by 2030, growing at a CAGR of 4.19% during the forecast period (2025-2030).

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The continued demand for road and retail expansion, along with the growing sport, is expected to drive the growth of the market

  • In 2023, public places accounted for the majority of the value share, followed by streets and roadways (S&R) and other areas. It is expected that there will be a small reduction in S&R's market share and an increase in public places' market share in the coming years. Shutting down public places like stadiums, pools, beaches, and forts throughout the region was one of the measures taken to limit the spread of COVID-19.
  • In 2021, the US government relaxed COVID-19 rules, and major road infrastructure construction projects were launched during the first quarter of 2023 in North America. Projects such as the 69 Express Toll Lane in Overland Park, Kansas, and the Kennedy Expressway Extension, covering 12 km from Edens Expressway to Ohio Street in Chicago, are expected to increase roadway lighting, thus boosting the growth of the LED market in the region. Retail sales boomed in 2022, and there were nearly seven times as many store openings as closings in Q1 of that year.
  • In January 2023, Target, a retail corporation, opened 23 new locations to enhance the shopping experience for more than two million guests over the coming years. This instance is anticipated to increase the demand for parking lots in the region, resulting in more demand for outdoor LED lights. Soccer is becoming increasingly popular in the US, surpassing ice hockey. However, hosting the World Cup in 2026 presents new challenges. The US plans to upgrade one of the stadiums for the 2026 World Cup. The 76,416-capacity Arrowhead Stadium has been the first to be identified as undergoing an upgrade in preparation for the 2026 event. The above instances are expected to create more demand for outdoor lighting in the region during the study period.

US Outdoor LED Lighting Market Trends

Upgradation, replacement, and construction of new stadiums to drive the growth of LED lights

  • The number of stadiums segment is expected to witness a growth of 937 units in 2030 from 901 units in 2023. The sports sector has undergone several changes in recent years. For instance, NRG Stadium enhanced its professional football stadium status in 2014 by illuminating its pitch with several high-efficiency LED lights. At full power, the new high-efficiency system consumes 337 kW, 60% less than the stadium's prior lighting system. More than 65,000 light-emitting diodes (LEDs) installed in 480 optically improved luminaries make up the field lighting array. New Yankee Stadium underwent an LED lighting upgrade in 2015. Additionally, Kenan Stadium is now through a project to install LED stadium lights, while Gillette Stadium has spent more than USD 300 million renovating the venue, which includes adding LED lighting. These factors contribute to the growth of the LED market in the region.
  • Americans are becoming more interested in watching live matches and other international leagues, as evidenced by USA Cricket's announcement in 2022 that it would invest USD 1.0 billion in the organization of the US T20 cricket league. Additionally, the nation is constantly building stadiums. For instance, work on the multifunctional Acrisure Arena began in California in 2021. The Coachella Valley Firebirds of the American Hockey League will play their home games in the stadium, which can accommodate 11,000 spectators. The 48th Copa America and the FIFA World Cup are two forthcoming sporting events in the nation. Consequently, it is anticipated that the building of new stadiums and the expansion of athletic events are expected to increase sales of LED lights in the country.

Increase in the number of households to drive the growth of the LED market

  • In 2021, there were 332.18 million people living in the US as a whole. The overall fertility rate in the US was expected to be 1.66 children per woman in 2021. When compared to the prior year, it went up 0.01. In rough terms, there were 11 live births per 1,000 people in the US. This rose from the previous year by 0.1. In the US, the average life expectancy at birth was 76.33 years in 2021. According to the data, more children are being born and more people in the world, which means that more space will need to be inhabited by people, which will help the market expand. Thus, the sale of new LEDs will rise as a result of the building of the new home.
  • The United States had 131.2 million households in 2022. There are now more households in the United States than there were in 2020 (128.45 million). In 2022, there were 3.13 people in the typical American family. The proportion of owner-occupied households in 2022 was 65.9%. In 2020, six or more rooms were present in 19.3% of all occupied dwelling units. The expansion of LEDs will be fueled by an increase in families and the need to accommodate this increase in the typical number of rooms.
  • The market for electric cars (EVs) has expanded quickly and is anticipated to do so throughout the next ten years. From just 0.2% of all car sales in 2011 to 4.6% in 2021, electric car sales in the US grew. Over the decade of 2011-21, the number of EVs on the road increased significantly, from around 22,000 to over 2 million. As a result, the need for semiconductor chips used in various EV applications rose along with the popularity of EVs, raising the need for LED illumination.

US Outdoor LED Lighting Industry Overview

The US Outdoor LED Lighting Market is fairly consolidated, with the top five companies occupying 74.35%. The major players in this market are ACUITY BRANDS, INC., Current Lighting Solutions, LLC., Dialight PLC, Panasonic Holdings Corporation and Signify Holding (Philips) (sorted alphabetically).

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY & KEY FINDINGS

2 REPORT OFFERS

3 INTRODUCTION

  • 3.1 Study Assumptions & Market Definition
  • 3.2 Scope of the Study
  • 3.3 Research Methodology

4 KEY INDUSTRY TRENDS

  • 4.1 Population
  • 4.2 Per Capita Income
  • 4.3 Total Import Of Leds
  • 4.4 Lighting Electricity Consumption
  • 4.5 # Of Households
  • 4.6 Led Penetration
  • 4.7 # Of Stadiums
  • 4.8 Regulatory Framework
    • 4.8.1 United States
  • 4.9 Value Chain & Distribution Channel Analysis

5 MARKET SEGMENTATION (includes market size in Value in USD and Volume, Forecasts up to 2030 and analysis of growth prospects)

  • 5.1 Outdoor Lighting
    • 5.1.1 Public Places
    • 5.1.2 Streets and Roadways
    • 5.1.3 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Key Strategic Moves
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Landscape
  • 6.4 Company Profiles (includes Global level Overview, Market level overview, Core Business Segments, Financials, Headcount, Key Information, Market Rank, Market Share, Products and Services, and analysis of Recent Developments)
    • 6.4.1 ACUITY BRANDS, INC.
    • 6.4.2 Cree LED (SMART Global Holdings, Inc.)
    • 6.4.3 Current Lighting Solutions, LLC.
    • 6.4.4 Dialight PLC
    • 6.4.5 EGLO Leuchten GmbH
    • 6.4.6 Feit Electric Company, Inc.
    • 6.4.7 LEDVANCE GmbH (MLS Co Ltd)
    • 6.4.8 NVC INTERNATIONAL HOLDINGS LIMITED
    • 6.4.9 Panasonic Holdings Corporation
    • 6.4.10 Signify Holding (Philips)

7 KEY STRATEGIC QUESTIONS FOR LED CEOS

8 APPENDIX

  • 8.1 Global Overview
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Porter's Five Forces Framework
    • 8.1.3 Global Value Chain Analysis
    • 8.1.4 Market Dynamics (DROs)
  • 8.2 Sources & References
  • 8.3 List of Tables & Figures
  • 8.4 Primary Insights
  • 8.5 Data Pack
  • 8.6 Glossary of Terms