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市場調査レポート
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1683965

南米の屋外用LED照明:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)

South America Outdoor LED Lighting - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
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英文 165 Pages
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2~3営業日
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南米の屋外用LED照明:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 165 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

南米の屋外用LED照明市場規模は、2025年に11億2,000万米ドルと推定され、2030年には13億8,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2025-2030年)のCAGRは4.11%で成長します。

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道路の拡張、遊園地の新設、小売店の増加が市場成長を牽引

  • 金額シェアでは、2023年に道路・車道(S&R)がシェアの大半(59.5%)を占め、次いで公共の場(40.5%)、その他となっています。市場シェアは今後数年間、S&Rでわずかに減少し、公共の場で増加すると予想されます。COVID-19の蔓延を抑えるため、スタジアム、プール、ビーチ、砦などの公共の場は地域全体で閉鎖されました。公園やスタジアム施設の建設も中止されています。さらに2021年、南米はCOVID-19の規制を緩和しました。ブラジルは2023年と2026年までに高速道路に600億米ドル以上を投資することを目指していました。今回の入札では、パラナ州に2本、ミナスジェライス州に1本、リオデジャネイロ州に1本の計4本の高速道路に約200億米ドルの投資が見込まれています。これらにより、高速道路の照明が増加し、同地域のLED市場に貢献することが期待されます。
  • 数量シェアでは、2023年には公共施設が65.4%と大半を占め、次いで(S&R)(34.6%)、その他となっています。今後数年間は、S&Rのシェアが若干減少し、パブリック・プレイスが増加すると予想されます。2023年にブラジルのベト・カレロ・ワールドに新アトラクションがオープンすることで、ネルフブランドを象徴するテーマパークが創業53年で初めて誕生することになります。
  • また、地域全体の小売店の増加に伴い、駐車場の需要も増加しています。例えば、2023年7月、ファッション小売業のH&Mは、2025年までにブラジルで店舗とオンライン取引を開始する予定です。H&Mは、中南米10カ国で著名な小売業者の1つであるDorben Groupと提携し、ブラジルでのプレゼンスを拡大しています。このような市場の進歩により、今後数年間は屋外用LEDの需要が高まると予想されます。

南米の屋外用LED照明市場動向

スポーツスタジアムの改修と新設がLED照明の利用拡大を促進

  • 南米のスタジアム数は、2022年の182ユニットから2029年には212ユニットに成長し、CAGR 2.2%を示すと予測されています。最近の動向として、この地域のスポーツ業界ではいくつかの開発が行われています。例えば、ボカ・ジュニアーズは2020年のコパ・リベルタドーレスとコパ・アメリカに先立ち、ブエノスアイレスのアルベルト・J・アルマンド・サッカースタジアムの投光照明を改修しました。新しい設計のスタジアムには、約248台のソーンライティングのアルティス3ブリック投光器が使用されています。EDGE認定を受けたスタジアムであるエストゥディアンテス・デ・ラ・プラタ新スタジアム・プロジェクトの総面積は約290,000平方フィートで、その扉は2019年11月に初めて開かれました。このスタジアムは、プロジェクト全体で内部と外部のLED照明を使用するなど、EDGE規則に一定の持続可能な基準を取り入れています。このような要因が、地域のLED市場の拡大を支えています。
  • 2015年に開催されたイベントのために、チリのスポーツ大臣は新しいスタジアムの建設に1億5,600万米ドル、スタジアムの改修に1億1,300万米ドルを投資しました。同国は現在、さまざまなスポーツのスタジアム開発と投資機会に資金を提供しています。例えば、チリのサンティアゴにあるサン・カルロス・デ・アポキンド・スタジアムは、IDOMによって改修されています。工事は2024年後半に終了する予定です。メキシコは2020年にユカタンのスポーツ・スタジアムを確認し、2023年にオープンする予定で、持続可能な建物としてLEED(エネルギーと環境設計におけるリーダーシップ)の認定を受ける予定でした。この地域で今後開催されるスポーツイベントのひとつに、2024年にチリで開催されるパンアメリカン競技大会があります。これらの開発は、今後数年間の南米の屋外用LED照明市場の成長を促進します。

LED照明市場を押し上げる自動車生産

  • 2021年時点で6億5,600万人を擁するラテンアメリカは、世界人口の約8.37%を占めています。ラテンアメリカの人口は、2021年と比較して2022年にはほぼ0.9%増加しました。2019年と比較すると、ラテンアメリカとカリブ海諸国の合計特殊出生率は2020年も大きな変化はなく、女性1人当たりの子ども数は約1.99人にとどまりました。人口の増加に伴い、より良い雇用や教育の可能性を求めて多くの人々が大都市圏に移住しています。都市人口の増加に伴い、ラテンアメリカの都市では住宅需要が高まっています。ラテンアメリカの一部の政府は、特に住宅に関して、貧困層を支援する都市インフラ整備に取り組んでいます。住宅需要の増加は、南米におけるLED需要を増加させると思われます。
  • 南米では2022年に合計963万台の自動車が生産され、2023年には983万台まで増加すると予測されています。ラテンアメリカではEVの台数が増加しています。例えば、電気自動車の販売台数の増加は、ラテンアメリカのプレミアムカー購入者が牽引しています。同地域では、2021年に約2万5,000台のEVが販売され、これは2020年の2倍以上です。地域差はあるが、2021年のEV販売台数はメキシコからチリまでの全自動車販売台数の0.7%でした。最も販売台数が多く(1万3,000台)、割合が最も高い(販売された自動車全体の2.7%がプラグ付き)国はコスタリカでした。その結果、自動車業界ではLED照明の需要が増加すると予測されています。

南米の屋外用LED照明産業概要

南米の屋外用LED照明市場は断片化されており、上位5社で13.34%を占めています。同市場の主要企業は以下の通りです。Cree LED(SMART Global Holdings, Inc.), EGLO Leuchten GmbH, LEDVANCE GmbH(MLS), OPPLE Lighting and Signify Holding(Philips)(sorted alphabetically).

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリストサポート

目次

第1章 エグゼクティブサマリーと主な調査結果

第2章 レポートのオファー

第3章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲
  • 調査手法

第4章 主要産業動向

  • 人口
  • 一人当たり所得
  • LEDの総輸入量
  • 照明消費電力
  • 世帯数
  • LED普及率
  • スタジアム数
  • 規制の枠組み
    • アルゼンチン
    • ブラジル
  • バリューチェーンと流通チャネル分析

第5章 市場セグメンテーション

  • 屋外照明
    • 公共施設
    • 道路照明
    • その他

第6章 競合情勢

  • 主要な戦略動向
  • 市場シェア分析
  • 企業情勢
  • 企業プロファイル(世界レベルの概要、市場レベルの概要、主要な事業セグメント、財務、従業員数、主要情報、市場ランク、市場シェア、製品・サービス、最近の動向分析を含む)
    • ACUITY BRANDS, INC.
    • ams-OSRAM AG
    • Cree LED(SMART Global Holdings, Inc.)
    • Current Lighting Solutions, LLC.
    • Dialight PLC
    • EGLO Leuchten GmbH
    • LEDVANCE GmbH(MLS Co Ltd)
    • NVC INTERNATIONAL HOLDINGS LIMITED
    • OPPLE Lighting Co., Ltd
    • Signify Holding(Philips)

第7章 CEOへの主な戦略的質問

第8章 付録

  • 世界の概要
    • 概要
    • ファイブフォース分析フレームワーク
    • 世界のバリューチェーン分析
    • 市場力学(DROs)
  • 情報源と参考文献
  • 図表一覧
  • 主要洞察
  • データパック
  • 用語集
目次
Product Code: 50001663

The South America Outdoor LED Lighting Market size is estimated at 1.12 billion USD in 2025, and is expected to reach 1.38 billion USD by 2030, growing at a CAGR of 4.11% during the forecast period (2025-2030).

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Expansion of roads, new amusement parks, and increasing number of retail stores drive the market growth

  • In terms of value share, in 2023, streets and roadways (S&R) accounted for the majority of the share (59.5%), followed by public places (40.5%) and others. The market share is expected to witness a small reduction in S&R and a gain in public places in the coming years. To limit the spread of COVID-19, public places such as stadiums, pools, beaches, and forts were shut down throughout the region. There has been a halt in the construction of parks and stadium facilities. Further, in 2021, South America relaxed COVID-19 restrictions. Brazil aimed to invest more than USD 60 billion in highways by 2023 and 2026. The auctions are expected to attract approximately USD 20 billion in investments for four highways, two in Parana, one in Minas Gerais, and one in Rio de Janeiro. These instances are expected to increase highway lighting, thus contributing to the LED market in the region.
  • In terms of volume share, in 2023, public places accounted for the majority of the share (65.4%), followed by (S&R) (34.6%) and others. The market share is expected to be a small reduction in S&R and a gain in public places in the coming years. With the opening of a new attraction in 2023 at Beto Carrero World in Brazil, the iconic Nerf brand will have its first theme park in its 53 years of existence.
  • The demand for parking lots is also increasing with the rise of retail stores across the region. For instance, in July 2023, Fashion retailer H&M planned to launch stores and online trade in Brazil by 2025. H&M has partnered with Dorben Group, one of the prominent retailers in 10 Central and South American countries, to expand its presence in Brazil. Such advancements in the market are expected to fuel the demand for outdoor LEDs in the coming years.

South America Outdoor LED Lighting Market Trends

Renovation and construction of new sports stadiums to facilitate the growth of LED lighting usage

  • The number of stadiums in South America is expected to witness a growth from 182 units in 2022 to 212 units in 2029, exhibiting a CAGR of 2.2%. In recent years, there have been several developments in the regional sports industry. For instance, Boca Juniors renovated the floodlighting for The Alberto J. Armando football stadium in Buenos Aires ahead of the 2020 Copa Libertadores and the Copa America. About 248 Thorn Lighting Altis 3-brick floodlights are used across the stadium in the new design. A stadium with EDGE accreditation, the new Estudiantes de La Plata Stadium project has a total size of around 290,000 sq. ft. Its doors first opened in November 2019. The stadium has incorporated certain sustainable standards into the EDGE rules, including the use of interior and external LED lighting throughout the project. Such factors support the expansion of the regional LED market.
  • For an event in 2015, the Chilean Minister of Sports invested USD 156 million in new stadium construction and USD 113 million in stadium renovations. The nation is currently providing funding for stadium development and investment opportunities for a variety of sports. For instance, The San Carlos de Apoquindo stadium in Santiago, Chile, is being renovated by IDOM. Work is expected to wrap up in the second half of 2024. Mexico confirmed the Yucatan sports stadium in 2020, which was scheduled to open in 2023 and be certified by LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) as a sustainable building. One of the upcoming sports events in the region is the Pan-American Games in Chile in 2024. These developments will drive the growth of the South American outdoor LED lighting market over the coming years.

Automobile production to boost the LED lighting market

  • With 656 million people as of 2021, Latin America made up around 8.37% of the world's population. The population of Latin America increased by almost 0.9% in 2022 compared to 2021. Compared to 2019, the total fertility rate in Latin America and the Caribbean did not significantly change in 2020 and stayed at about 1.99 children per woman. Many people are relocating to metropolitan regions as the population grows in search of better employment and educational possibilities. The demand for residential properties in Latin American cities is rising as a result of the growing urban population. Some Latin American governments have taken action to support pro-poor urban infrastructure, particularly with respect to housing. The increase in the demand for residential properties will increase the demand for LED in South America.
  • In South America, a total of 9.63 million cars were produced in 2022, and that number is projected to rise to 9.83 million in 2023. The number of EVs is rising in Latin America. For instance, a rise in the sales of electric vehicles is being driven by premium car purchasers in Latin America. In the region, about 25,000 EVs were sold in 2021, more than twice as many as were sold in 2020. With regional differences, EV sales in 2021 were 0.7% of all auto sales from Mexico to Chile. The country with the biggest sales (13,000 units) and the highest percentage (2.7% of all sold automobiles had a plug) was Costa Rica. As a result, it is predicted that the demand for LED lighting is expected to increase in the automotive industry.

South America Outdoor LED Lighting Industry Overview

The South America Outdoor LED Lighting Market is fragmented, with the top five companies occupying 13.34%. The major players in this market are Cree LED (SMART Global Holdings, Inc.), EGLO Leuchten GmbH, LEDVANCE GmbH (MLS Co Ltd), OPPLE Lighting Co., Ltd and Signify Holding (Philips) (sorted alphabetically).

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY & KEY FINDINGS

2 REPORT OFFERS

3 INTRODUCTION

  • 3.1 Study Assumptions & Market Definition
  • 3.2 Scope of the Study
  • 3.3 Research Methodology

4 KEY INDUSTRY TRENDS

  • 4.1 Population
  • 4.2 Per Capita Income
  • 4.3 Total Import Of Leds
  • 4.4 Lighting Electricity Consumption
  • 4.5 # Of Households
  • 4.6 Led Penetration
  • 4.7 # Of Stadiums
  • 4.8 Regulatory Framework
    • 4.8.1 Argentina
    • 4.8.2 Brazil
  • 4.9 Value Chain & Distribution Channel Analysis

5 MARKET SEGMENTATION (includes market size in Value in USD and Volume, Forecasts up to 2030 and analysis of growth prospects)

  • 5.1 Outdoor Lighting
    • 5.1.1 Public Places
    • 5.1.2 Streets and Roadways
    • 5.1.3 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Key Strategic Moves
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Landscape
  • 6.4 Company Profiles (includes Global level Overview, Market level overview, Core Business Segments, Financials, Headcount, Key Information, Market Rank, Market Share, Products and Services, and analysis of Recent Developments)
    • 6.4.1 ACUITY BRANDS, INC.
    • 6.4.2 ams-OSRAM AG
    • 6.4.3 Cree LED (SMART Global Holdings, Inc.)
    • 6.4.4 Current Lighting Solutions, LLC.
    • 6.4.5 Dialight PLC
    • 6.4.6 EGLO Leuchten GmbH
    • 6.4.7 LEDVANCE GmbH (MLS Co Ltd)
    • 6.4.8 NVC INTERNATIONAL HOLDINGS LIMITED
    • 6.4.9 OPPLE Lighting Co., Ltd
    • 6.4.10 Signify Holding (Philips)

7 KEY STRATEGIC QUESTIONS FOR LED CEOS

8 APPENDIX

  • 8.1 Global Overview
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Porter's Five Forces Framework
    • 8.1.3 Global Value Chain Analysis
    • 8.1.4 Market Dynamics (DROs)
  • 8.2 Sources & References
  • 8.3 List of Tables & Figures
  • 8.4 Primary Insights
  • 8.5 Data Pack
  • 8.6 Glossary of Terms