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市場調査レポート
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1644656

北米のeコマース:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025年~2030年)

North America E-commerce - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 200 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
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本日の銀行送金レート: 1USD=146.82円
北米のeコマース:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

北米のeコマース市場は予測期間中に14.7%のCAGRで推移する見込みです。

North America E-commerce-Market-IMG1

主なハイライト

  • eコマース企業は、モバイルアプリケーションをカスタマイズし、必要な仕様がすべて記載された製品を展示することで、顧客が簡単に注文できるようにしています。スマートフォンの利用が増え、接続に5Gネットワークが導入されたことで、プロセスが柔軟かつ完璧になった。この地域は、教育熱心でデジタル化が進んでいます。ソーシャル・メディア・アプリケーションの隆盛により、マーケティングの可能性が豊富になり、この地域におけるeコマース市場の成長軌道を後押ししています。eコマース・ビジネスにおける能力を高めるため、この地域の企業の間では多くのM&Aが動向しています。例えば、カナダを拠点とするSaaSプロバイダーのDescartesは、eコマース出荷ソリューション企業のXPS Technologiesを6,500万米ドルで買収したと発表しました。
  • 通信費やインフラ費用が少なくて済むため、既存の組織や大企業はオンライン・ビジネスに向けて戦略を立てています。eコマース・チャネルによって、組織はより多くの顧客に接触することができ、その結果、企業にとって必要不可欠な露出が可能になります。グーグル広告やフェイスブック広告といったオンライン・マーケティング・ツールの重要性が増していることも、eコマースを後押ししています。例えば、ウォルマートは米国内に4,700の店舗を持ち、国民の90%がウォルマートの店舗から10マイル以内に住んでいます。同社は現在、その潜在的な可能性から、巨大な店舗網を計画し、eコマース事業の拡大を図っています。これは北米におけるeコマース市場の成長を示しています。
  • eコマース・プラットフォームは、比較的小規模で新興の企業が自社製品を販売するのに十分な機会を提供しています。ニッチ製品を扱う企業の中には、この地域の顧客にリーチするために、垂直型のeコマース・ウェブサイトを開発したところもあります。米国パン屋協会は、パン屋にとってのeコマース拡大の可能性を見積もっています。例えば、メキシコの製パン複合企業グルーポ・ビンボSAB・デ・CVの子会社ビンボ・ベーカリーズUSA(BBU)は、BBUブランドを消費者の戸口まで届ける消費者直販プラットフォームを構築しました。
  • コネクテッド・ネットワークの利用増加に伴い、eコマース・ビジネスは成長しています。しかし、その一方で、セキュリティやプライバシーが侵害され、ユーザーや企業にとって悪質な脅威となっています。セキュリティ・リスクには、ハッキング、データ搾取、金銭窃盗、フィッシング攻撃、安全でないサービス提供、クレジットカード詐欺などがあります。セキュリティ侵害の脅威があるため、ユーザーは比較的新しいeコマース・サイトのネットワークに加入したがらないため、これが市場の成長を制限しています。大規模なeコマースハックが発生し、Magento 1プラットフォームを使用する500以上の店舗が影響を受けています。標的となったサイトはすべて、12年前のMagento 1 eコマース・プラットフォームで運営されていたが、アドビは2020年6月30日をもってサポートを終了します。アドビは最新のプラットフォームに移行するようユーザーに求めているが、約95,000のeコマースサイトがまだ旧バージョンを使用しています。
  • COVID-19の期間中、多くの人々が必需品を手に入れるためにオンラインを利用し、eコマースの売上は空前の高みに達しました。COVID-19以前、eコマースは急速に拡大していました。しかし、パンデミックは、人々がより多くのお金を使い、より頻繁にそれを行うよう促すことで、市場をさらに牽引しました。したがって、この分野はパンデミックが成長にプラスの影響を与えた数少ない分野の一つです。

北米のeコマース市場の動向

便利なショッピング・ソリューションに対する消費者の関心が、eコマース市場の成長を牽引しています。

多忙な労働環境が拡大する中、人々はオンライン・ショッピングに関心を寄せています。パンデミック期には安全性と利便性がeコマース開発の主な原動力であったが、消費者は商品比較、品揃え、的を絞ったインセンティブなど、このチャネルの特徴的な機能を楽しんでいます。しかし、消費者は次第に宅配を好むようになり、スピード、信頼性、品揃えの豊富さ、柔軟性など、宅配がもたらす製品やサービスの利点を重視するようになっています。これが北米におけるeコマース市場成長の理由です。

北米の食料品事業におけるeコマースは成熟と規模拡大を続けており、疫病の流行はスーパーマーケットのeコマースの台頭を加速させ、業界の多くがこれまで以上に多くのeコマースを目にするようになった。この時流は、この地域の市場プレーヤーがeコマース・チャネルを優先させることに影響を与えています。例えば、アボカドは現在カナダで販売されています。Avocadoは現在、新しいeコマース・ストア「AvocadoMattress.ca」を通じて、カナダ居住者にトップクラスのオーガニック認定マットレス、枕、マットレス・プロテクターを提供しています。

eコマース・プラットフォームは、顧客があらゆる分野で多くの購入オプションを持つことを可能にするだけでなく、規模の経済を得るためのキャッシュバック・スキームを通じて金銭的なメリットも提供します。例えば、キャッシュバックと特典を提供するプレミア・ショッピング・サイトである楽天リワード・カナダは、本日、カナダ人が住宅を売買する際にキャッシュバックを獲得できる初のプロジェクトを発表しました。楽天の認定パートナーを通じて住宅を購入したカナダ人は、Make Your Moveプログラムの第一弾の期間中、完了した不動産取引額1万米ドルごとに最大25米ドルのキャッシュバックを得ることができます。これが北米のeコマース市場成長の理由です。

医療分野でのeコマースも、患者へのアクセスが容易なことから北米で動向を見せています。同地域の大手市場リーダーの中には、過去に健康分野のeコマース・チャンネルを新たに立ち上げ、同分野の成長の可能性を見て拡大を計画している企業もあります。例えば、eコマースのリーダー企業であるアマゾンは、米国全土で遠隔医療サービス「アマゾン・ケア」を展開しています。2022年末までにニューヨーク、サンフランシスコ、マイアミ、シカゴなど20カ所で開始する予定です。

eコマースにおける支払いオプションは、従来の支払い方法と比べてユーザーにとって非常に簡単で便利です。例えば、eコマースの決済ゲートウェイであるPayPalは、米国の顧客向けに暗号通貨の暗号化機能と送金機能を新たに開発しました。また、eBayとフェデックスの発表によると、カナダの出品者は独自のラベル印刷ソリューションであるeBay Labelsを通じてフェデックスの配送サービスを直接利用できるようになります。フェデックスの技術統合により、eBayの出品者はフェデックスの国内・国際配送ツールやサービスを割引料金で利用できる合理化されたオン・プラットフォーム・エクスペリエンスを得ることができます。これにより北米のeコマース市場が拡大します。

同地域のeコマース市場では、企業の合併・買収が成長の原動力となっています。

  • マーケティングは、あらゆるタイプのビジネスにとってより大きな展望です。eコマースは、企業が自社製品を展示するためのより良いプラットフォームを提供し、それによってブランドのリーチを拡大することができます。eコマース企業はまた、市場シェアを拡大するために、地域的なマーケティング手法を導入しています。例えば、eコマースのニュース・ガイド・サイトであるTodaysEcommerce.comは最近、メディア企業のKojikiに買収されました。この買収は、同社が2022年の開発計画の一環として行っている一連の動きの一環です。買収後、買収した子会社は本社の下で大きな成長を遂げています。コジキ傘下のToday's eコマースは、最近、デジタル・インフラとウェブサイトの世界・リーチの強化を含む事業拡大のための多額の予算配分を受けました。Today'sToday'sのeコマースは、新たな国際市場に進出するため、米国市場への参入を計画しています。
  • eコマース・ビジネスにおける専門知識や能力を高めたいと考える企業が多いため、この地域では多くの合併・買収が動向となっています。例えば、世界最大かつ最も革新的な温度管理産業用REITであり、ロジスティクス・ソリューション・プロバイダーであるLineage Logistics, LLCは、Direct-to-Consumer(「D2C」)フルフィルメント・ソリューションを拡大し、生鮮eコマースのマーケットリーダーになろうとしています。リネージュは、D2Cへの投資の一環として、温度管理された保管・配送を必要とするブランド向けのeコマース向けピック&パック・オーダー・フルフィルメント・サービスの第一人者であるPerishable Shipping Solutions(「PSS」)を買収しました。
  • 顧客の購買体験を向上させるため、各社はAIやMLとの統合といった新機能を商品開発に取り入れています。例えば、米国を拠点とするピンタレストは、AIを活用したファッション・ショッピング・プラットフォームであるザ・イエスを買収する予定です。ザ・イエスは、ユーザーがブランド、スタイル、サイズについて積極的に入力した情報に基づき、パーソナライズされたフィードで買い物ができるようにします。The Yesのチームは、人間の専門知識と機械学習を組み合わせた包括的なファッション分類法を作成し、完全なファッション・アルゴリズムに燃料を供給しています。
  • 北米地域は経済的に発展しており、技術的な進歩が進んでいます。そのため、企業はeコマース・チャネルにテクノロジーを導入し、売上を伸ばしています。例えば、デザイン・ホールディングS.p.A.は、米国初の買収を完了し、サンフランシスコを拠点とするeコマース・プラットフォームであり、デジタル機能を強化した照明小売業者であるYDesign Groupを買収しました。同社は、テクノロジーへの投資によってeコマース事業を改善する意向です。
  • クラウドベースのSaaS(Software as a Service)はこの地域の動向であり、eコマース企業はこうしたサービスを事業拡大に組み込んでいます。例えば、米国の多国籍企業であるCadence Design Systems, Inc.は、Amazon Web Services(AWS)を採用したCadence(R)on Cloud SaaSおよびeコマース・プラットフォームを立ち上げ、「クラウドファースト」のアプローチを採用する企業向けに、あらゆるデバイスからどこからでもアクセス可能な設計・解析ソリューションを提供しています。ケイデンス・オン・クラウドは、ケイデンスのクラウド・ベース・ソリューションへの取り組みにおける次の大きなステップであり、ケイデンスが管理するSaaS(Software-as-a-Service)および顧客が管理するプラットフォームを通じて提供される、定評のある包括的なケイデンス・クラウド・ポートフォリオを基盤としています。

北米のeコマース業界の概要

eコマース市場は、少数の大手企業が市場を独占しているため、非常に統合されています。市場シェアでは大手2社が北米のeコマース市場を占めているが、新興中小企業の市場開拓が市場をよりダイナミックにしています。市場における競争企業間の敵対関係は、商品カテゴリーの提供、最低価格での最高品質、納期などに左右されます。新しい企業はニッチな製品を提供するようになってきているが、長期的にはそれらの中小企業にとって成長が課題です。

  • 2022年6月:PlantX Life Incは、米国でアルコール飲料がまもなく小売棚に並ぶと発表しました。このライセンスにより、PlantX社は米国全土でアルコール飲料を流通させ、全米のeコマース・プラットフォームからの注文に応え、UberEATS社やInstacart社との提携を通じてアルコール飲料の即日配達を許可します。
  • 2022年6月:アメリカ最大のスーパーマーケットであるKroger Co.は、マイアミに新しいスポーク拠点を開設し、Kroger Deliveryが南フロリダの消費者にサービスを提供することを発表しました。フロリダ州グローブランドにあるフルフィルメント・センターと協力し、60,000平方フィートの特注施設は、クローガー・デリバリーの能力を効率的に拡大し、さらに多くの顧客にサービスを提供するラストマイル・クロスドック・ハブとして機能します。この成長は、クローガーと食品eコマース技術の世界的リーダーであるオカドとの協力によるものです。
  • 2022年6月:アマゾンは拡張現実(AR)を利用し、同サイトで買い物をするスニーカーヘッズにアピールします。同社が今朝発表した「Virtual Try-On for Shoes(靴のバーチャル試着)」と名付けられた新しいツールによると、顧客は携帯電話のカメラを使って、新しい靴がどのように見えるかを様々な角度から見ることができるようになります。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察

  • 市場概要
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 主な市場動向と小売業全体に占めるeコマースのシェア
  • eコマースの売上に与えるCOVID-19の影響

第5章 市場力学

  • 市場促進要因
    • 最新テクノロジーの採用増加
    • 便利なショッピング・ソリューションに対する消費者の関心の高まり
  • 市場の課題
    • インターネット普及率の低さ
    • セキュリティとプライバシーへの懸念の高まり

第6章 市場セグメンテーション

  • B2C eコマース別
    • ビューティ&パーソナルケア
    • 家電
    • ファッション・アパレル
    • 飲食品
    • 家具&ホーム
  • B2B eコマース別
  • 国別
    • 米国
    • カナダ

第7章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Amazon.com Inc.
    • Walmart Inc.
    • Shien
    • Coppel
    • COSTCO
    • Best Buy
    • Apple Ecommerce
    • Target
    • Home Depot
    • Wayfair E-commerce
    • Kroger E-commerce

第8章 投資分析

第9章 市場の将来展望

目次
Product Code: 91037

The North America E-commerce Market is expected to register a CAGR of 14.7% during the forecast period.

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Key Highlights

  • E-commerce companies have customized mobile applications to showcase their products with all the required specifications, making customers place orders easily. The increased use of smartphones and the implementation of the 5G network for connectivity make the process flexible and flawless. The region has educated and digitally driven audiences. Due to the prominence of social media applications, marketing possibilities are abundant nowadays, which aids in propelling the e-commerce market toward growth trajectories in the region. A lot of mergers and acquisitions are on the trend among the regional companies to increase their capability in the E-commerce business. For example, Descartes, a Canada-based software-as-a-service solutions provider, announced the purchase of XPS Technologies, an e-commerce shipping solutions company, for USD 65 million.
  • Due to less communication and infrastructure costs, established organizations and large corporations are strategizing their operation toward online business. The E-commerce channel allows the organization to reach out to more clients, resulting in essential exposure to the firm. The increasing importance of online marketing tools such as Google advertisements and Facebook ads is also driving e-commerce. For example, Walmart has 4,700 locations across the United States, and 90% of people in the country live within 10 miles of a Walmart shop. The company is now planning its massive store network to expand its e-commerce operation because of its potential. This shows the growth of the E-Commerce market in North America.
  • E-Commerce platforms create an ample opportunity for relatively small-scale and emerging companies to sell their products. Some niche product company has developed their vertical E-commerce website to reach their clients in the region. The American Baker Association has estimated the potential for expansion of e-commerce for bakers. For example, Bimbo Bakeries USA (BBU), a subsidiary of Grupo Bimbo SAB de CV, a Mexican baking conglomerate, has created a direct-to-consumer platform to deliver BBU brands to consumer's doorsteps.
  • With the increased usage of connected networks, the e-commerce business is growing. Still, it creates security and privacy, breaching malicious threats to the users and companies. Security risks include hacking, data exploitation, financial theft, phishing attacks, unsecured service delivery, and credit card fraud. This is limiting the market growth because users are reluctant to subscribe to the network of comparatively newer e-commerce sites because of the threats of security breaches. A huge e-commerce hack is affecting over 500 stores using the Magento 1 platform. All the sites targeted were still running on the 12-year-old Magento 1 e-commerce platform, which Adobe will no longer support on June 30, 2020. Adobe has asked users to migrate to the latest platform, but approximately 95,000 e-commerce sites still use the older version.
  • During COVID-19, many people went online to acquire necessities, propelling e-commerce sales to unprecedented heights. Before COVID-19, e-commerce was rapidly expanding. However, the pandemic drove the market even more by encouraging them to spend more money and do so more frequently. Thus, this sector is one of the few that have experienced a positive impact of the pandemic on growth.

North America E-Commerce Market Trends

Consumer Interest in Convenient Shopping Solutions is driving the E-Commerce market to grow.

In this growing busy working environment, people are interested in preferring online mode. While safety and convenience were the primary drivers of e-commerce development during the pandemic, consumers enjoy the channel's distinctive features, such as product comparisons, assortment, and targeted incentives. However, consumers progressively prefer home delivery and value its product and service benefits, such as speed, reliability, assortment breadth, and flexibility. This is the reason for the e-commerce market growth in North America.

E-commerce in the North American grocery business has continued to mature and scale, and the epidemic accelerated the rise of supermarket e-commerce, with much of the industry seeing more than ever. This current trend is impacting the market players in the region to prioritize their E-commerce channels. For example, Avocado is now available in Canada. Avocado now offers its top-rated certified organic mattresses, pillows, and mattress protectors to Canadian residents through its new e-commerce store, AvocadoMattress.ca.

E-commerce platform not only enables the customer to have a lot of buying options in all sectors, but it also provides them monetary benefits through cashback schemes to get economies of scale. For example, Rakuten Rewards Canada, the premier shopping site that delivers Cash Back and rewards, today unveiled a first-of-its-kind project that allows Canadians to earn Cash Back while buying or selling a home. Canadians who purchase a home through Rakuten's qualified partners will earn up to USD 25 Cash Back for each USD 10,000 of completed real estate transaction value during this first round of the Make Your Move program. This is the reason for North America's E-commerce market growth.

E-commerce in the health sector is also trending in North America because of its ease of patient access. Some of the big market leaders in the region have started their new Health E-commerce channel in the past and planning to expand it by seeing the growth potential in the area. For example, Amazon, a leader E-commerce company, has developed its telehealth service, Amazon Care, across the United States. It has planned to start that side of the business in 20 locations by the end of 2022, including New York City, San Francisco, Miami, and Chicago.

The payment options in E-commerce are very easy and convenient for the users in comparison to traditional methods of payment. For example, PayPal, a payment gateway for E-commerce, has developed new cryptocurrency encryption features and transfer capabilities for customers in the United States. In addition, according to an announcement made by eBay and FedEx, Canadian sellers will be able to use FedEx shipping services directly through eBay Labels, a proprietary label printing solution. FedEx technology integration gives eBay sellers a streamlined, on-platform experience using FedEx local and international shipping tools and services at discounted rates. This will increase the E-commerce market in North America.

Mergers and acquisitions of companies in the E-commerce market in the region is driving the growth.

  • Marketing is a bigger prospect for all types of business. E-commerce provides a better platform for companies to showcase their product by which they can increase their brand's reach. E-commerce companies are also exhibiting regional marketing techniques to increase their market share. For example, TodaysEcommerce.com, an e-commerce news and guide website, was recently bought by Kojiki, a media firm. The purchase is part of a series of movements the corporation is making as part of its 2022 development plans. Since their acquisitions, the acquired subsidiaries have seen significant growth under the main company. Today's E-commerce, which is part of the Kojiki umbrella, has recently received a sizable budget allocation for its expansion, which includes strengthening the digital infrastructure and the website's global reach. Today'sToday's e-Commerce is planning to enter the US market to expand into new international markets.
  • A lot of merger and Acquisition is on-trend in the region because the companies want to increase their expertise and capabilities in the e-commerce business. For example, Lineage Logistics, LLC, the world's largest and most innovative temperature-controlled industrial REIT and logistics solutions provider, is expanding its Direct-to-Consumer ("D2C") fulfillment solution to become a market leader in perishable e-commerce. Lineage has acquired Perishable Shipping Solutions ("PSS"), the premier e-commerce pick-and-pack order fulfillment service for brands requiring temperature-controlled storage and shipping, as part of its investment in D2C.
  • To enhance the customer's purchasing experience, companies are developing new features like integration with AI and ML in their product offerings. For example, based in the United States, Pinterest is set to acquire The Yes, an AI-powered fashion shopping platform that allows users to shop a personalized feed based on their active input on brand, style, and size. The Yes team has created a comprehensive fashion taxonomy that combines human expertise and machine learning to fuel a complete fashion algorithm.
  • The North American region is economically developed and more into technological advancements. That is why companies are implementing technologies into their E-commerce channel to increase sales. For example, Design Holding S.p.A. has completed its first purchase in the United States, purchasing YDesign Group, a San Francisco-based e-commerce platform and lighting retailer that has bolstered its digital capabilities. It intends to improve its e-commerce operations by investing in technology.
  • Cloud-based software as a service is trending in the region, and E-commerce companies are integrating these services into their business expansion. For instance, Cadence Design Systems, Inc., an American multinational corporation, has launched the Cadence(R) on Cloud SaaS and e-commerce platform, which is powered by Amazon Web Services (AWS), for businesses adopting a "cloud-first" approach to design and analysis solutions that can be accessed from any device, anywhere. Cadence on Cloud is the next big step in Cadence's commitment to cloud-based solutions, building on the company's well-established, comprehensive Cadence Cloud portfolio, which is delivered through Cadence-managed software-as-a-service (SaaS) and customer-managed platforms, simplifying the design process and providing significant productivity, time to market, and scalability benefits.

North America E-Commerce Industry Overview

The E-commerce market is highly consolidated because it consists of a few large players dominating the market. Although two big companies in market share capture the North American e-commerce market, the development of emerging smaller players makes the market more dynamic. The competitive rivalry in the market depends on the product category offerings, best quality with minimum price, and delivery time. New companies are coming up with their niche product offerings, but growth is a challenge to those smaller players in the long run.

  • June 2022: PlantX Life Inc has announced that alcoholic beverages will soon be available on its retail shelves in the United States. The license allows PlantX to distribute alcoholic beverages across the United States to fulfill orders placed on its nationwide e-commerce platform and permit same-day alcoholic item deliveries through its partnerships with UberEATS and Instacart.
  • June 2022: With the inauguration of a new spoke location in Miami, The Kroger Co., America's largest supermarket store, announced that Kroger Delivery now services consumers in South Florida. In cooperation with the Fulfillment Center in Groveland, Florida, the 60,000-square-foot bespoke facility will act as a last-mile cross-dock hub that efficiently expands Kroger Delivery's ability to service additional customers. This growth results from cooperation between Kroger and Ocado, a global leader in food e-commerce technology.
  • June 2022: Amazon is using augmented reality to appeal to sneakerheads who shop on the site. Customers will be able to see how a pair of new shoes would look on them from numerous angles using their mobile phone's camera, according to a new tool dubbed Virtual Try-On for Shoes, launched this morning by the company.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definitions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Attractiveness-Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Threat of Substitute Products
    • 4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.3 Key market trends and share of e-commerce of total Retail sector
  • 4.4 Impact of COVID-19 on the e-commerce sales

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Increase in the Adoption of Latest Technology
    • 5.1.2 Increasing Consumer Interest towards Convenient Shopping solutions
  • 5.2 Market Challenges
    • 5.2.1 Low Internet Penetration
    • 5.2.2 Increasing Security and Privacy Concerns

6 Market Segmentation

  • 6.1 By B2C ecommerce
    • 6.1.1 Beauty & Personal Care
    • 6.1.2 Consumer Electronics
    • 6.1.3 Fashion & Apparel
    • 6.1.4 Food & Beverage
    • 6.1.5 Furniture & Home
  • 6.2 By B2B ecommerce
  • 6.3 By Countries
    • 6.3.1 United States
    • 6.3.2 Canada

7 Competitive Landscape

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 Amazon.com Inc.
    • 7.1.2 Walmart Inc.
    • 7.1.3 Shien
    • 7.1.4 Coppel
    • 7.1.5 COSTCO
    • 7.1.6 Best Buy
    • 7.1.7 Apple Ecommerce
    • 7.1.8 Target
    • 7.1.9 Home Depot
    • 7.1.10 Wayfair E-commerce
    • 7.1.11 Kroger E-commerce

8 Investment Analysis

9 Future Outlook of the Market