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市場調査レポート
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1439790

バッターおよびブレッダープレミックス:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Batter and Breader Premixes - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

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バッターおよびブレッダープレミックス:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

バッターおよびブレッダープレミックス市場規模は、2024年に28億米ドルと推定され、2029年までに37億9,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に6.30%のCAGRで成長します。

バッターとパン粉のプレミックス-市場

新型コロナウイルス感染症(COVID-19)のパンデミック中、バッターとパン粉のプレミックス市場は中程度の影響を受けました。さらに、パンデミック中に包装食品やインスタント食品の需要が増加しましたが、製造業者はロックダウンによる生産量の減少を目の当たりにし、サプライチェーンの混乱、製造活動の停止、原材料の入手可能性の制限によりサプライチェーンは大きな影響を受けました。

バッターおよびブレッダープレミックス市場の成長を促進する主な要因は、加工肉や魚介類を含むインスタント食品への消費者の傾向が高まっていることです。若者と若年層の両方の間でファストフード文化が成長傾向にあることも、市場の成長に寄与しています。これらのプレミックスは、ひび割れ、裂け、脱落を防ぎ、料理の見栄えを良くするためにレストランで使用されています。

栄養価が高く、低カロリー、オーガニック、グルテンフリーの食材に対する消費者の需要の高まりにより、市場情勢においてより多くの栄養成分を含むパンプレミックス市場参入企業が育成されています。

バッターおよびブレッダープレミックス市場動向

インスタント食品や調理済みの食事の需要の増加

特にインド、ブラジル、中国などの新興国では、経済成長に伴う生活水準の向上、労働人口の増加、可処分所得の増加により、コンビニ食や加工食品の需要が増加しています。バッターおよびブレッダープレミックス市場の拡大は、クイックサービスのレストランや飲食店の数の増加、およびファストフード文化の受け入れの拡大によって後押しされています。新興国では、加工食品産業の急速な台頭により、近年、加工食品の分野で先進国を上回るペースで経済が成長しています。消費者の嗜好は、家庭での従来の調理方法から、包装された食品の購入へと徐々に移行しています。消費者の生活の変化に伴い、冷凍肉や魚介類、ソーセージなどの加工肉品への嗜好も徐々に変化してきました。

欧州が卓越した市場シェアを保持

消費者の高い可処分所得とファーストフードの消費がこの部門の成長を促進しています。この地域では、クイックサービスレストランの普及と鶏肉と牛肉の消費量の増加により、バッターとパン粉のプレミックスの需要が増加しています。揚げ物に対する高い需要を受けて、業界関係者は消費者の地元の好みにアピールする新しい商品を開発するようになりました。使いやすさ、高い栄養価、機能性、短納期は、加工業者がプレミックスに求める多くの特性のほんの一部にすぎず、この需要を満たすために企業はますます革新的で創造的なアイデアを持ち込んでいます。バッターとパン粉のプレミックスに対する需要の高まりに伴い、プレーヤーはこの地域での存在感を拡大しています。たとえば、ボーマン・イングリジェント社は、世界のプレゼンスを拡大し、高まる顧客需要に応えるため、欧州の新しい製造施設に800万ユーロを投資しました。

バッターおよびブレッダープレミックス業界の概要

消費者の間でブランドの存在感を高めるために大手企業が採用する戦略的アプローチとして、企業の合併、拡大、買収、および新製品開発との提携が重視されています。バッターおよびブレッダープレミックス市場の主要企業には、Bowman Elements、Blendex Company、Ingredion Incorporated、Cargill、Incorporated、Breading &Coating Ltd、McCormick &Company、Bunge Limited、Associated British Foods plc、Archer Daniels Midland Company、Kerry Groupなどが含まれます。バッターおよびブレッダープレミックス市場は、バンジー、ケリー、ボーマンイングリッシュメントなど、さまざまな大手企業の存在により細分化されています。市場のプレーヤーは、拡張、製品の革新などのさまざまな活動に積極的に関与しています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • バッタータイプ別
    • 粘着バッター
    • コーティングバッター
    • その他のバッタータイプ
  • ブレッダータイプ別
    • アメリカンスタイルのパンクラム
    • パン粉
    • 小麦粉ブレッダー
    • その他のブレッダータイプ
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • 北米のその他の地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東およびアフリカ

第6章 競合情勢

  • 採用された主な戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Bunge Limited
    • Kerry Group PLC
    • Newly Weds Foods Inc.
    • Bowman Ingredients
    • McCormick &Company Inc.
    • Ajinomoto Co. Inc.
    • The Archer Daniels Midland Company
    • Breading &Coating Ltd.
    • House-Autry mills Inc.
    • Ingredion Incorporated

第7章 市場機会と将来の動向

第8章 COVID-19の市場への影響

目次
Product Code: 68367

The Batter and Breader Premixes Market size is estimated at USD 2.80 billion in 2024, and is expected to reach USD 3.79 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.30% during the forecast period (2024-2029).

Batter and Breader Premixes - Market

During the COVID-19 pandemic, the batter and breader premixes market was affected moderately. Moreover, the demand for packaged and convenience food increased during the pandemic, but the manufacturers witnessed a decrease in production due to the lockdown, and the supply chain was affected badly due to supply chain disruptions, stopping of manufacturing activity, and restricted raw material availability.

The primary factor driving the growth of the batter and breader premixes market is the increasing inclination of the consumers toward convenience foods, including processed meat and seafood. The growing trend of fast food culture both among young and youth populations has also attributed to the growth of the market. These premixes are used in restaurants to improve food presentation by preventing cracks, splits, and fall-offs.

Rising consumer demand for nutritious, low-calorie, organic, and gluten-free ingredients is fostering the breader premixes market participants with more nutritional content in the market landscape.

Batter and Breader Premixes Market Trends

Increasing demand for convenience food and ready to cook meals

The rising standard of living, growing working population, and increasing disposable income as a result of the growing economy, particularly in emerging economies such as India, Brazil, and China, has resulted in an increase in demand for convenience and processed meals. The expansion of the batter and breader premixes market is boosted by an increase in the number of quick-service restaurants and food outlets, as well as the growing embrace of fast-food culture. Emerging economies have been rising faster than industrialized economies in terms of processed foods in recent years, owing to the rapid rise of the processed food industry in these countries. Consumer preferences have gradually shifted away from traditional ways of food preparation at home and toward purchasing packaged meals. Consumer preferences have gradually evolved toward processed meat items, such as frozen meat and seafood products and sausages, as their lives have changed.

Europe Holds a Prominent Market Share

Consumers' high disposable income and fast food consumption fuel this segment's growth. The demand for batter and breader premixes in this region has increased due to the increased penetration of quick-service restaurants and increased consumption of chicken and beef. The high demand for fried food has prompted industry operators to create new items that appeal to consumers' local preferences. Ease of use, high nutritional value, functionality, and quick delivery are just a few of the many attributes processors look for in premixes, and companies are increasingly bringing innovative and creative ideas to meet this demand. With the growing demand for the batter and breader premixes, players are expanding their presence in the region. For instance, Bowman Ingredients invested EUR 8 million in a new European manufacturing facility as it looks to expand its global presence and meet growing customer demand.

Batter and Breader Premixes Industry Overview

Emphasis is given to the merger, expansion, acquisition, and partnership of the companies along with new product development as strategic approaches adopted by the leading companies to boost their brand presence among consumers. The Major Players in the batter & breader premixes market include Bowman Ingredients, Blendex Company, Ingredion Incorporated, Cargill, Incorporated, Breading & Coating Ltd, McCormick & Company, Bunge Limited, Associated British Foods plc, Archer Daniels Midland Company, Kerry Group and other. The batter and breader premix market are fragmented with the presence of various major players, such as Bungee, Kerry, and Bowman Ingredients, among others. Players in the market are actively involved in various activities, such as expansions, product innovations, etc.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Batter Type
    • 5.1.1 Adhesion Batters
    • 5.1.2 Coating Batters
    • 5.1.3 Other Batter Types
  • 5.2 By Breader Type
    • 5.2.1 American-Style Bread Crumbs
    • 5.2.2 Panko
    • 5.2.3 Flour Breaders
    • 5.2.4 Other Breader Types
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Key Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Bunge Limited
    • 6.3.2 Kerry Group PLC
    • 6.3.3 Newly Weds Foods Inc.
    • 6.3.4 Bowman Ingredients
    • 6.3.5 McCormick & Company Inc.
    • 6.3.6 Ajinomoto Co. Inc.
    • 6.3.7 The Archer Daniels Midland Company
    • 6.3.8 Breading & Coating Ltd.
    • 6.3.9 House-Autry mills Inc.
    • 6.3.10 Ingredion Incorporated

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET