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市場調査レポート
商品コード
1425035
ポッドキャスト広告市場-2024年から2029年までの予測Podcast Advertising Market - Forecasts from 2024 to 2029 |
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カスタマイズ可能
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ポッドキャスト広告市場-2024年から2029年までの予測 |
出版日: 2024年01月16日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 即日から翌営業日
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ポッドキャスト広告市場は、2022年の10億4,445万3,000米ドルから、2029年には25億1,256万5,000米ドルまで、13.36%のCAGRで成長すると予測されています。
ポッドキャスト広告は、ポッドキャストのエピソード内で使用される広告の一形態です。これはポッドキャスト広告に関わるもので、ポッドキャストコンテンツの中で、ホストがブランドの広告を読むプロモーション用の休憩時間です。ポッドキャスト広告は、ポッドキャストのスポンサーシップを通じて行われることもあります。この場合、企業は、自社の製品、サービス、またはビジネスを、広告という形でポッドキャスト中に宣伝するために対価を支払います。広告は事前に録音されたものでも、ホストが読み上げるものでもよく、固定的なものでも動的なものでもよいです。デジタル放送を宣伝する主要販売目的のひとつは、視聴者がホストにOKを出すことです。ホストがプロモーションの複製を熟読する時点で、ホストと視聴者の間には、ビデオや番組広告のような選択的な媒体では存在しないような、ある程度の信頼関係ができています。ポッドキャスト広告はラジオ広告の2倍のエンゲージメントを生み出し、広告主に最も熱心な視聴者の一人を提供します。あなたのプロモーションから現れる変容と取引に従うことによって、あなたはストレートにあなたのウェブレコーディング広告に達成(またはその部門の不足)を接続することができます。
ポッドキャスト広告市場は近年急成長しており、より多くの企業がこの媒体の可能性を認識し、エンゲージメントの高いオーディエンスにリーチしています。ポッドキャスト広告市場には、ホストリードスポンサーや録音済み広告など、様々な広告出稿やフォーマットがあります。ポッドキャストに広告を出す主要メリットのひとつは、リスナーがすでにホストになじんでいるため、ホストと視聴者の間に信頼関係が生まれることです。ポッドキャスト広告はラジオ広告の2倍のエンゲージメントを生み出し、広告主に最もエンゲージメントの高いオーディエンスのひとつを提供します。
ニュース・政治分野は、ポッドキャスト広告市場の中でも突出した成長分野です。これは、日々この分類に注目するクライアントが非常に多いためです。ニュース・政治ジャンルは、1対1のインタビュー、パネルディベート、単独ニュースの更新など、さまざまな形式が目立つ。この区分の成長の原動力となっているのは、リスナーとコンテンツの両面でポッドキャストの人気が高まっていることに加え、自動広告技術の台頭や、従来とは異なる区分への広告投資の増加など、広告のあり方に変化が生じていることであるポッドキャストのリスナーが熱心であることも、このセグメントの成長要因です。リスナーはすでにホストになじんでいるため、ホストと視聴者の間に信頼関係が生まれるからです。
アジア太平洋は、様々な要因からポッドキャスト広告市場で大きなシェアを占めると予想されます。アジア太平洋では近年、ポッドキャストのリスナーが大幅に増加しています。これは主に、スマートフォンとインターネットが普及し、人々がポッドキャストにアクセスして消費するのがより便利になったためです。アジア太平洋ではポッドキャストへの投資が拡大しており、ポッドキャストを制作・プロデュースする企業や個人も増えています。アジア太平洋のポッドキャスト広告市場はまだ比較的新しく、米国や欧州のような確立された市場に比べて競合が少ないです。これは、企業が新しい視聴者にリーチし、市場で地位を確立する好機となります。
The podcast advertising market is expected to grow at a CAGR of 13.36% from US$1,044.453 million in 2022 to US$2,512.565 million in 2029.
Podcast advertising is a form of advertising that uses that takes place within a podcast episode. It involves podcast ads, which are promotional breaks in podcast content where the host reads an advertisement for a brand. Podcast advertising can occur through podcast sponsorship, where businesses pay for their product, service, or business to be promoted during a podcast in the form of an advertisement. The ad can be pre-recorded or host-read, and it can be fixed or dynamic. One of the primary selling purposes of promoting a digital broadcast is that audience members are now OK with the host. At the point when the host peruses promotion duplicate, there's now a degree of trust between the host and the crowd that wouldn't be there with elective mediums like video or show advertisements. Podcast ads generate twice the engagement of radio ads, and they offer advertisers one of the most engaged audiences available. By following the transformations and deals that emerge from your promotion, you can straightforwardly connect achievement (or deficiency in that department) to your web recording advertisement.
The podcast advertising market has been growing rapidly in recent years, with more and more businesses recognizing the potential of this medium to reach a highly engaged audience. The market offers various ad placements and formats, including host-read sponsorships and pre-recorded ads. One of the main benefits of advertising on podcasts is that listeners are already comfortable with the host, which creates a level of trust between the host and the audience. Podcast ads generate twice the engagement of radio ads, and they offer advertisers one of the most engaged audiences available.
The news and politics segment is a prominent growth area within the podcast advertising market. This is because of the huge number of clients that pay attention to this classification day to day. The news and politics genre is prominent in various formats, including one-on-one interviews, panel debates, and solo news updates. The growth of this segment is driven by the growing popularity of podcasts, both in terms of listeners and content, as well as the rise of automated advertising technology and the increasing investment in advertising in non-traditional categories, have all contributed to a shift in the advertising landscape.\ (religion, etc.). The engaged audience of podcast listeners is also a factor in the growth of this segment, as listeners are already comfortable with the host, which creates a level of trust between the host and the audience.
The Asia Pacific region is expected to hold a significant share of the podcast advertising market due to various factors. The Asia Pacific region has seen a significant increase in podcast listenership in recent years. This is mainly because of the increasing availability of smartphones and the internet, which has made it more convenient for people to access and consume podcasts. There has been a growing investment in podcasting in the Asia Pacific region, with more companies and individuals creating and producing podcasts. The podcast advertising market in the Asia Pacific region is still relatively new, which means there is less competition compared to more established markets like the US and Europe. This presents favourable opportunity for businesses to reach a new audience and establish themselves in the market.
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