表紙:Clearstep:新興ソリューションスポットライト (2023年)
市場調査レポート
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1232436

Clearstep:新興ソリューションスポットライト (2023年)

Clearstep: Emerging Solutions Spotlight 2023

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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Clearstep:新興ソリューションスポットライト (2023年)
出版日: 2023年02月10日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

人材確保の課題と消費者中心主義が進む市場に直面する医療機関では、ケアフローの改善や看護師のトリアージラインの負担軽減といった成果を促進するソフトウェアが求められています。

本レポートでは、トリアージを促進するAIチャットベースのソリューションを提供するClearstepと、他の患者エンゲージメントに焦点を当てたデジタルヘルスプラットフォームを組み合わせたカスタマーエクスペリエンスを詳しく紹介します。

目次

第1章 Clearstepのカスタマーエクスペリエンス:初見

第2章 熟考ポイント

第3章 Clearstep:企業プロファイルの概要

第4章 ソリューションの技術仕様(Clearstep提供)

目次

Facing staffing challenges and an increasingly consumer-centric market, healthcare organizations need software that drives outcomes like improved care flow and decreased burden on nurse triage lines. This report details customers' experience with Clearstep, who offers AI chat-based solutions that facilitate triage, in conjunction with other patient engagement-focused digital health platforms.

Table of Contents

1. Clearstep Customer Experience: An Initial Look

2. Point to Ponder

3. Clearstep: Company Profile at a Glance

4. Solution Technical Specifications (provided by Clearstep)