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市場調査レポート
商品コード
1341325

世界の顧客コミュニケーション管理ソフトウェア市場シェア、2022年:経済がコミュニケーションの近代化を阻害

Worldwide Customer Communications Management Software Market Shares, 2022: Economy Impedes Communications Modernization

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 11 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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世界の顧客コミュニケーション管理ソフトウェア市場シェア、2022年:経済がコミュニケーションの近代化を阻害
出版日: 2023年08月29日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

IDCの説得力のあるコンテンツとデジタルエクスペリエンス戦略調査担当リサーチバイスプレジデントであるマーシ・マドックス(Marci Maddox)氏は、次のように述べています。「2022年の経済課題では、為替レートが不安定になり、通信技術が衰退しました。「2023年初頭のわずかな成長は、組織が顧客とのより良いエンゲージメントを実現するソリューションに目を向けていることを示しています。

IDC市場シェア図

エグゼクティブサマリー

テクノロジーサプライヤーへのアドバイス

市場シェア

今年最も活躍した企業

市場の背景

  • 顧客コミュニケーション管理ソフトウェアの動向
  • 重要な市場の発展

調査手法

市場の定義

関連調査

目次
Product Code: US51128923

This IDC study contains estimated vendor shares for the customer communications management market based on calendar year 2022 software revenue."The economic challenges of 2022 saw volatile exchange rates and a decline in communications technologies as buyers sought to derive more value out of their existing investments," said Marci Maddox, research vice president, IDC's Persuasive Content and Digital Experience Strategies Research. "Small incremental growth in early 2023 shows organizations are turning to solutions that deliver better engagement with their customers."

IDC Market Share Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Share

Who Shaped the Year

Market Context

  • Trends in Customer Communications Management Software
  • Significant Market Developments

Methodology

Market Definition

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