市場調査レポート
商品コード
1341325
世界の顧客コミュニケーション管理ソフトウェア市場シェア、2022年:経済がコミュニケーションの近代化を阻害Worldwide Customer Communications Management Software Market Shares, 2022: Economy Impedes Communications Modernization |
世界の顧客コミュニケーション管理ソフトウェア市場シェア、2022年:経済がコミュニケーションの近代化を阻害 |
出版日: 2023年08月29日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能
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IDCの説得力のあるコンテンツとデジタルエクスペリエンス戦略調査担当リサーチバイスプレジデントであるマーシ・マドックス(Marci Maddox)氏は、次のように述べています。「2022年の経済課題では、為替レートが不安定になり、通信技術が衰退しました。「2023年初頭のわずかな成長は、組織が顧客とのより良いエンゲージメントを実現するソリューションに目を向けていることを示しています。
This IDC study contains estimated vendor shares for the customer communications management market based on calendar year 2022 software revenue."The economic challenges of 2022 saw volatile exchange rates and a decline in communications technologies as buyers sought to derive more value out of their existing investments," said Marci Maddox, research vice president, IDC's Persuasive Content and Digital Experience Strategies Research. "Small incremental growth in early 2023 shows organizations are turning to solutions that deliver better engagement with their customers."