![]() |
市場調査レポート
商品コード
1565367
ニューレリックのAIを活用したデジタル体験モニタリングで、あらゆるデジタルチャネルを完全に可視化New Relic Delivers Complete Visibility Across All Digital Channels with AI-Powered Digital Experience Monitoring |
||||||
|
ニューレリックのAIを活用したデジタル体験モニタリングで、あらゆるデジタルチャネルを完全に可視化 |
出版日: 2024年09月30日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
![]() |
本マーケットノートでは、ニューレリックのAIを活用したデジタルエクスペリエンスモニタリング(DEM)ソリューションについて解説します。DEMソリューションは、あらゆるデジタルチャネルにわたって広範な可視性と洞察を提供し、企業がユーザーエクスペリエンスを向上させ、パフォーマンス上の問題に迅速に対処できるようにします。デジタルソリューションの普及に伴い、高度な観測技術の必要性が高まっています。ニューレリックの統合プラットフォームは、リアルユーザーモニタリング、APM 360、AIモニタリングを統合し、ブランドの完全性を保ち、経済的価値を生み出しながら、カスタマーエクスペリエンスに関する包括的な視点を提供し、デジタルインタラクションを強化し、AIの導入を促進します。
This Market Note examines New Relic's AI-driven digital experience monitoring (DEM) solution, which provides extensive visibility and insights across all digital channels, allowing enterprises to improve user experiences and swiftly address performance concerns. As digital solutions proliferate, the need for sophisticated observability technology increases. New Relic's consolidated platform amalgamates real user monitoring, APM 360, and AI monitoring, delivering a comprehensive perspective on customer experience, enhancing digital interactions, and facilitating AI adoption while preserving brand integrity and producing economic value.