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市場調査レポート
商品コード
1326754

IDC PlanScape:カスタマー・エクスペリエンスを変革するオムニチャネル・オーダー・フルフィルメント

IDC PlanScape: Omni-Channel Order Fulfillment to Transform the Customer Experience

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 12 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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IDC PlanScape:カスタマー・エクスペリエンスを変革するオムニチャネル・オーダー・フルフィルメント
出版日: 2023年08月11日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

今回のIDC PlanScapeでは、小売企業の収益性を維持しつつ、顧客との約束を果たすための効果的かつ効率的なオムニチャネル・フルフィルメントを実現するテクノロジーに焦点を当てています。「IDCのWorldwide Retail Product Sourcing, Fulfillment, and Sustainability Strategies(ワールドワイド・リテール・プロダクト・ソーシング・フルフィルメント・サステイナビリティ・ストラテジー)リサーチ・ディレクターであるジョーダン・K・スピア(Jordan K. Speer)氏は、次のように述べています。「カスタマージャーニー全体にわたって完全に統合されたショッピング体験を提供するために、小売企業は、今日のビジネスモデルの複雑な課題を処理するために構築され、将来の課題に適応するために拡張可能な受注管理、在庫管理、およびフルフィルメント最適化ソフトウェアを模索する必要があります。

IDC PlanScapeの図

エグゼクティブサマリー

オムニチャネルの注文処理が重要なのはなぜですか?

オムニチャネルの注文処理とは何ですか?

主要な利害関係者は誰ですか?

私の組織はオムニチャネルの注文処理をどのように活用できますか?

  • 在庫の可視性と割り当ての重要性

テクノロジー購入者へのアドバイス

  • 結論

関連調査

目次
Product Code: US51040723

This IDC PlanScape focuses on the technology that can enable effective and efficient omni-channel fulfillment to deliver on customer promises while maintaining retailer profitability. "Most retailers still face hurdles in progressing to the latter stages of omni-channel maturity," said Jordan K. Speer, research director, Worldwide Retail Product Sourcing, Fulfillment, and Sustainability Strategies at IDC. "To offer a fully integrated shopping experience across the customer journey, retailers should seek out order management, inventory management, and fulfillment optimization software that is built to handle the complex challenges of today's business models and that can scale to adapt to those of the future."

IDC PlanScape Figure

Executive Summary

Why Is Omni-Channel Order Fulfillment Important?

What Is Omni-Channel Order Fulfillment?

Who Are the Key Stakeholders?

How Can My Organization Take Advantage of Omni-Channel Order Fulfillment?

  • The Importance of Inventory Visibility and Allocation

Advice for Technology Buyers

  • Conclusion

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