市場調査レポート
商品コード
1326754
IDC PlanScape:カスタマー・エクスペリエンスを変革するオムニチャネル・オーダー・フルフィルメントIDC PlanScape: Omni-Channel Order Fulfillment to Transform the Customer Experience |
IDC PlanScape:カスタマー・エクスペリエンスを変革するオムニチャネル・オーダー・フルフィルメント |
出版日: 2023年08月11日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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今回のIDC PlanScapeでは、小売企業の収益性を維持しつつ、顧客との約束を果たすための効果的かつ効率的なオムニチャネル・フルフィルメントを実現するテクノロジーに焦点を当てています。「IDCのWorldwide Retail Product Sourcing, Fulfillment, and Sustainability Strategies(ワールドワイド・リテール・プロダクト・ソーシング・フルフィルメント・サステイナビリティ・ストラテジー)リサーチ・ディレクターであるジョーダン・K・スピア(Jordan K. Speer)氏は、次のように述べています。「カスタマージャーニー全体にわたって完全に統合されたショッピング体験を提供するために、小売企業は、今日のビジネスモデルの複雑な課題を処理するために構築され、将来の課題に適応するために拡張可能な受注管理、在庫管理、およびフルフィルメント最適化ソフトウェアを模索する必要があります。
This IDC PlanScape focuses on the technology that can enable effective and efficient omni-channel fulfillment to deliver on customer promises while maintaining retailer profitability. "Most retailers still face hurdles in progressing to the latter stages of omni-channel maturity," said Jordan K. Speer, research director, Worldwide Retail Product Sourcing, Fulfillment, and Sustainability Strategies at IDC. "To offer a fully integrated shopping experience across the customer journey, retailers should seek out order management, inventory management, and fulfillment optimization software that is built to handle the complex challenges of today's business models and that can scale to adapt to those of the future."