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市場調査レポート
商品コード
1130120

世界の顧客インテリジェンス・解析アプリケーションソフトウェアの予測(2022年~2026年):AIとCDPが成長を牽引し2026年には556億米ドルへ

Worldwide Customer Intelligence and Analytics Applications Software Forecast, 2022-2026: AI and CDPs Drive Growth to $55.6 Billion in 2026

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 14 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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世界の顧客インテリジェンス・解析アプリケーションソフトウェアの予測(2022年~2026年):AIとCDPが成長を牽引し2026年には556億米ドルへ
出版日: 2022年09月29日
発行: IDC
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

デジタルファーストのビジネス戦略における成功は、マーケティング、顧客サービス、コンタクトセンター、セールス、デジタルコマース、およびその他の顧客インタラクションの分野における顧客体験を改善する顧客データプラットフォームを含むソフトウェアアプリケーションに組み込まれた、AIおよび高度な解析への投資を増加させています。デジタルインタラクションでは、リアルタイムで解析すべきデータが増え続け、業界を超えたブランドの顧客に、状況に応じた認識、感情的顧客インテリジェンス、規模に応じた共感を提供するためです。

当レポートでは、2022年から2026年の世界の顧客インテリジェンス・解析アプリケーションソフトウェア市場を調査し、予測しています。

IDC市場予測図

エグゼクティブサマリー

技術サプライヤーへのアドバイス

市場予測

市場の状況

  • 促進要因と抑制要因
    • 促進要因
      • AI、高度な解析、顧客データの重要性
      • 顧客インテリジェンスおよび解析ソフトウェアアプリケーションへの支出
      • ファーストパーティデータの重要性
      • 主要なベンダー、投資、および隣接市場の拡大が引き続き市場を牽引
  • 重要な市場の動向
  • 前回予想からの変更

市場の定義

調査手法

  • 過去と予測の市場価値と為替レート

関連調査

目次
Product Code: US49668422

This IDC study forecasts the worldwide customer intelligence and analytics applications software market for the 2022-2026 period."Success in digital-first business strategies is driving increased investment in AI and advanced analytics embedded in software applications including customer data platforms that improve customer experience in marketing, customer service, contact centers, sales, digital commerce, and other areas of customer interaction," said David Wallace, research director for Customer Intelligence and Analytics at IDC. "We expect the robust growth in this market to continue at an above-average level in the future, as digital interactions generate ever-increasing volumes of data to be analyzed in real time to deliver contextual awareness, emotional customer intelligence, and empathy at scale for customers of brands across industries."

IDC Market Forecast Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Forecast

Market Context

  • Drivers and Inhibitors
    • Drivers
      • Importance of AI, Advanced Analytics, and Customer Data
      • Spending on Customer Intelligence and Analytics Software Applications
      • Importance of First-Party Data
      • Major Vendors, Investment, and Adjacent Market Expansion Continue to Drive Market
  • Significant Market Developments
  • Changes from Prior Forecast

Market Definition

Methodology

  • Historical and Forecast Market Values and Exchange Rates

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