市場調査レポート
商品コード
1130111
顧客コミュニケーション管理ソフトウェアの世界市場予測(2022年~2026年):ディスラプションの波がインタラクティブ体験へのシフトの成長に影響を与えるWorldwide Customer Communications Management Software Forecast, 2022-2026: Storms of Disruption Impact Growth in Shift to Interactive Experiences |
顧客コミュニケーション管理ソフトウェアの世界市場予測(2022年~2026年):ディスラプションの波がインタラクティブ体験へのシフトの成長に影響を与える |
出版日: 2022年09月29日
発行: IDC
ページ情報: 英文 16 Pages
納期: 即納可能
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顧客コミュニケーション管理ソフトウェアへの投資は、顧客体験と全体的な顧客満足にビジネスがフォーカスされたことにより、パンデミックの後に回復しました。組織は、社内外のオーディエンスに対するコミュニケーション戦略において、クラウドファーストの顧客コミュニケーション管理(CCM)アプリケーションを検討する必要があります。CCMソリューションは、様々なフォーマットで一貫性のある、タイムリーで、チャネルに特化したコミュニケーションを求める消費者の需要の高まりに対応するのに適しています。
当レポートでは、顧客コミュニケーション管理ソフトウェアの世界市場を調査し、2021年の市場規模と、2026年までの5年間の地域別、導入形態別の予測を掲載しています。2026年までの予測には、パンデミックの影響によるIT支出の継続的な調整、人材不足、サプライチェーンへの影響、IT支出の削減が含まれています。
This IDC study provides the market size of the worldwide customer communications management market in CY21 and a five-year forecast through 2026 by geographic region and deployment type. It includes continued adjustments of IT spend influenced by the pandemic, talent shortages, supply chain implications, and IT spend reductions on forecasts through 2026. This document updates the market forecast included in Worldwide Customer Communications Management Software Forecast, 2022-2025: 1H21 Update (IDC #US48779622, February 2022)."Customer communications management software investments rebounded after the pandemic with the business focus on customer experience and overall customer satisfaction," according to Marci Maddox, research vice president, IDC's Persuasive Content and Digital Experience Strategies research. "Organizations should consider cloud-first CCM applications in their communications strategies to both internal and external audiences. CCM solutions are well suited to address the rising consumer demand for consistent, timely, and channel-specific communications across a variety of formats."