![]() |
市場調査レポート
商品コード
1750883
米国のエナジードリンクの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別、パッケージ別、流通チャネル別、セグメント予測、2025年~2030年U.S. Energy Drinks Market Size, Share & Trends Analysis Report by Product (Energy Drinks, Energy Shorts), By Type (Organic, Conventional), By Packaging (Bottles, Cans), By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2025 - 2030 |
||||||
カスタマイズ可能
|
米国のエナジードリンクの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別、パッケージ別、流通チャネル別、セグメント予測、2025年~2030年 |
出版日: 2025年05月30日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~10営業日
|
Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のエナジードリンク市場規模は2030年に378億3,000万米ドルに達し、予測期間中にCAGR 7.2%で進展すると予測されています。
天然飲料やオーガニック飲料の健康効果に関する消費者の意識の高まりが市場を牽引しています。エネルギー飲料の消費は、特に若者にとってステータスシンボルになっています。このような消費者行動タイプは、市場全体の需要をさらに押し上げると予想されます。こうしたエネルギー飲料にアルコールを混ぜて飲むことは、都市部ではかなりポピュラーです。
エネルギー飲料は、社交的な集まり、パーティー、祝賀会に欠かせないものとなっています。代替品の入手可能性は、業界の成長にとって大きな脅威となると予想されます。エナジードリンクは、炭酸飲料、麦芽入り健康飲料、パッケージジュースとの厳しい競合に直面しています。
タウリンはもう一つの主要成分であり、心血管系の機能と骨格筋の開発に不可欠です。エナジードリンク・メーカーは、これらの飲料が筋肉疲労を軽減し、精神的プロセスを緩和し、心臓の健康を保護すると主張しています。しかし、これらの主張を裏付ける科学的なコンセンサスはまだ得られていないです。健康に対する意識の高まりが、エナジードリンク需要拡大の主な原動力となっています。
最近の動向では、ほとんどのメーカーが魅力的な広告を通じて製品の認知度を高めています。これらのメーカーは、主要なスポーツイベントのスポンサーとなっています。レッドブルは、主要なサッカー・イベントやF1カーレースでマーケティング・キャンペーンを行っています。エクストリーム・スポーツ・イベントを通じて若者をターゲットにしています。著名なスポーツ・パーソナリティは、ブランドを宣伝するために支持されています。このような世界の需要拡大のためのプッシュ戦略は、エナジードリンク市場で非常に人気があります。
2016年は、非オーガニック・セグメントが収益貢献の主役でした。初期の市場浸透率が高く、ターゲット市場に特化していないため、これらの製品は市場を助けると予測されています。同時に、人々は製品の選択に関する認識が不足しており、これらはたまたま同種の製品よりも安価です。しかし、有機物質をベースにした製品が市場に浸透する動向も見られます。
この動向はエナジードリンク市場にも浸透しています。人々は消費習慣における有機化合物の重要性に気づいているため、このセグメントは米国での成長を助け、最終的には予測期間中に有機エナジードリンク市場の成長を飛躍的に高めると予想されます。可処分所得の増加と若年層のライフスタイルの変化は、予測期間中、オン・トレード流通チャネルの市場成長の引き金になると予想されます。
利便性の高い飲料に対する需要の増加と、ワーカホリック文化、スポーツ活動の活発化、所得の増加など、この地域におけるライフスタイルの変化が市場成長の要因となっています。米国ではスポーツ人気が高まっており、ブランドの宣伝や顧客の認知度・忠誠心の向上に大きな可能性を秘めています。
米国経済は大規模な開発が進んでいます。このため、個人のパフォーマンスを向上させ、より良い結果を出すのに役立つため、これらのエナジードリンクに対する需要は非常に大きく、予測期間中の米国エナジードリンク市場の成長にプラスの影響を与えています。
The U.S. energy drinks market size is expected to reach USD 37.83 billion in 2030, progressing at a CAGR of 7.2% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. Growing consumer awareness regarding health benefits of natural and organic drinks has been driving the market. Energy beverage consumption has turned into a status symbol, especially for youth. Such consumer behavior type is expected to drive further the overall market demand. Consumption of alcohol mixed with these energy beverages is quite popular in urban areas.
Energy drinks have formed an integral part of social gatherings, parties, and celebrations. Substitute's availability is anticipated to provide a significant threat to industry growth. Energy drinks face stiff competition from aerated beverages, malted health drinks, and packaged juice.
Taurine is another major component, which is essential for cardiovascular function and skeletal muscle development. Energy drinks manufacturers claim that these beverages reduce muscle fatigue, ease the mental process and protect heart health. However, a scientific consensus is yet to be achieved to support these statements. Increasing awareness of health consciousness is the key driver for the growth in energy drinks demand.
Recent trends show that most of the manufacturers create product awareness through attractive advertising. These manufacturers sponsor major sports events. Red Bull undertakes marketing campaigns in major football events and Formula 1 car racing. They have been targeting the youth through extreme sports event. Distinguished sports personalities are endorsed to promote the brand. This kind of push strategy for increasing the global demand is very popular in energy drink market.
The non-organic segment was the leading revenue contributor in 2016. Due to high initial market penetration and no specific focus on the target market, these products are projected to aid the market. At the same time, people lack awareness about the choice of products and these happen to be cheaper than their counterparts. However, there has been a trend of organic substances based products that have penetrated the market.
This trend has also penetrated the energy drinks market. Since people are realizing the importance of organic compounds in their consumption habits, this segment is expected to aid its growth in the U.S., eventually will increase the growth of organic energy drinks market exponentially over the forecast period. Increasing disposable income and changing lifestyle of young population are expected to trigger market growth of on-trade distribution channel over the forecast period.
Increasing demand for convenience beverage and changing lifestyle in the region like workaholic culture, rising sports activities and increasing income are attributed to the market growth. The growing urban class has been the most attracting factor for the market growth in the U.S. The rising popularity of sports in the country has a huge potential for promoting their brand and create a sense of recognition and loyalty among the customer.
The U.S. economy is undergoing a large-scale development. Due to this there is huge demand for these energies enhancing drinks since they improve the performance of the individuals and help them to deliver better results and impact positively to the growth of U.S. energy drinks market over the forecast period.