市場調査レポート
商品コード
1321445

ランジェリーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測:2023年~2030年

Lingerie Market Size, Share & Trend Analysis Report By Product Type (Briefs, Bras, Shapewear, Others), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 80 Pages | 納期: 2~10営業日

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ランジェリーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測:2023年~2030年
出版日: 2023年07月28日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

ランジェリー市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のランジェリー市場規模は2030年までに1,418億1,000万米ドルに達し、2023年から2030年までのCAGRは6.1%で拡大する見込みです。

経済的に自立した女性人口の増加、スタイル指数と高級志向の高まり、ルームウェア、シェイプウェア、ニッカーズ、ショーツの人気の高まりが市場を牽引する要因です。さらに、マラソン、ジム、その他のスポーツを含むフィットネス関連活動に参加する女性の数が増加しているため、スポーツブラなどの製品に対する需要が急増し、市場の成長を促進すると予想されます。原材料やデザインにかかるコストが高いことが、市場の成長を妨げる可能性があります。

COVID-19パンデミックは市場にマイナスの影響を与えています。2020年には、アウトレットの閉鎖、急速な経済状況の悪化によるケチケチ感、ランジェリーの裁量的性格などが複合的に影響し、COVID-19パンデミックによって最も打撃を受けたアパレル・カテゴリーのひとつとなっています。さらに、世界に展開する製造拠点は二重の影響を受けた。COVID-19の大流行で生産がストップし、さらに海外の取引先からの注文キャンセルが増え、商品の販売や在庫ができなくなったのです。

2022年には、ブリーフ部門が55.0%以上の最大シェアを占めました。これは、ヒップスター、ショーツ、フルブリーフなどさまざまなスタイルでデザインされた、綿やナイロンを含む快適な生地で作られた複数の製品が利用可能であることに起因しています。さらに、様々な主要企業がジャカードやレースデザイン、VPLレーストリムなし、ハイウエストコントロールなど、快適さやその他の利点を提供する特殊なニッカーズを提供しており、これがこのセグメントの需要を牽引しています。

北米は2022年に第2位の収益シェアを占めました。これは、多数のランジェリー企業が存在すること、消費者がプレミアムランジェリーブランドに傾倒していること、この地域で清潔で快適なランジェリーの採用が拡大していることに起因しています。この地域で事業を展開するメーカーのほとんどは、多くの顧客に対応するために様々なランジェリー製品を発売しました。例えば、2018年にはVictoria's Secretがマイアミでランジェリーの新ラインを発売し、ブランドの製品ポートフォリオを拡大しました。

大手企業は、変化するファッショントレンドや消費者の動向に合わせて、革新的なランジェリー製品を発売することに注力しています。様々な企業がeコマースプラットフォームを活用し、プレミアム品質のブランドランジェリーを消費者に提供し、利便性を高めています。2021年4月、PVHコーポレーションのブランドであるカルバン・クラインは、持続可能な方法で調達された素材を使用して生産された新しい持続可能な下着と男女兼用ルームウェアのシリーズを発売し、リサイクル素材を通じてラウンドテキスタイル経済に貢献しました。

ランジェリー市場レポートハイライト

  • アジア太平洋地域は予測期間中最も速いCAGRで拡大すると予想されます。これは、同地域に多数のエンドユーザーが存在し、eコマースの普及拡大、可処分所得の増加、消費者の嗜好の変化によって増加しているためです。
  • シェイプウェア製品タイプは、予測期間中に最も速いCAGRで拡大する可能性が高いです。これは、ボディ・ポジティブの哲学による影響力が、購買者の商品購入を促しているためです。さらに、より魅力的で快適に見える柔軟性を備えたインティメートに対する需要の高まりが、予測期間にわたってこのセグメントを牽引すると予想されます。
  • オンライン流通チャネル・セグメントは、2023年から2030年にかけて最も速いCAGRで拡大するとみられます。これは、ブランド品だけでなく高級品の人気が高まっているためです。さらに、オンラインストアやウェブサイトはあらゆるタイプのランジェリー製品を提供しているため、このセグメントの成長に拍車をかけています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
  • 情報分析
  • 市場の形成とデータの視覚化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ランジェリー市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 原材料の見通し
    • 製造と技術の展望
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因の分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場の課題
  • 業界分析- ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口動態分析
  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者向け製品の採用
  • 主な観察と調査結果

第5章 ランジェリー市場:製品タイプ別の推定・動向分析

  • 変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • ブリーフ
  • ブラジャー
  • 補正下着
  • その他

第6章 ランジェリー市場:流通チャネル別の推定・動向分析

  • 変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • オンライン
  • オフライン

第7章 ランジェリー市場:地域別の推定・動向分析

  • 変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 北米
    • 市場推計・予測、2017~2030年
    • 製品タイプ別、2017~2030年
    • 流通チャネル別、2017~2030年
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 市場推計・予測、2017~2030年
    • 製品タイプ別、2017~2030年
    • 流通チャネル別、2017~2030年
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋地域
    • 市場推計・予測、2017~2030年
    • 製品タイプ別、2017~2030年
    • 流通チャネル別、2017~2030年
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • インドネシア
  • 中南米
    • 市場推計・予測、2017~2030年
    • 製品タイプ別、2017~2030年
    • 流通チャネル別、2017~2030年
    • ブラジル
  • 中東とアフリカ
    • 市場推計・予測、2017~2030年
    • 製品タイプ別、2017~2030年
    • 流通チャネル別、2017~2030年
    • 南アフリカ

第8章 競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業の分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 製品のベンチマーク
  • 企業の市場シェア分析、2022年(%)
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 主要企業のリスト
    • Jockey International Inc.
    • Victoria's Secret
    • Zivame
    • Gap, Inc.
    • Hanesbrands Inc.
    • Triumph International Ltd.
    • Hunkemoller
    • Bare Necessities
    • Calvin Klein
    • MAS Holdings
図表

List of Tables

  • Table 1 Lingerie Market - Key Market Driver Analysis
  • Table 2 Lingerie Market - Key Market Restraint Analysis
  • Table 3 Lingerie market estimates & forecast, by product type (USD Million)
  • Table 4 Lingerie market estimates & forecast, by seg 2 (USD Million)
  • Table 5 Lingerie market estimates & forecast, by distribution channel (USD Million)
  • Table 6 US macro - economic outlay
  • Table 7 Canada macro - economic outlay
  • Table 8 Mexico macro - economic outlay
  • Table 9 Germany macro - economic outlay
  • Table 10 UK macro - economic outlay
  • Table 11 France macro - economic outlay
  • Table 12 Italy macro - economic outlay
  • Table 13 Spain macro - economic outlay
  • Table 14 China macro - economic outlay
  • Table 15 India macro - economic outlay
  • Table 16 Japan macro - economic outlay
  • Table 17 Indonesia macro - economic outlay
  • Table 18 South Korea macro - economic outlay
  • Table 19 Brazil macro - economic outlay
  • Table 20 South Africa macro - economic outlay
  • Table 21 Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • Table 22 Company market share, 2022
  • Table 23 Company heat map analysis

List of Figures

  • Fig. 1 Lingerie market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Primary research approaches
  • Fig. 5 Primary research process
  • Fig. 6 Market snapshot
  • Fig. 7 Segment snapshot
  • Fig. 8 Competitive landscape Snapshot
  • Fig. 9 Global lingerie market size, 2017 to 2030 (USD Million)
  • Fig. 10 Lingerie market: Value chain analysis
  • Fig. 11 Lingerie market: Profit-margin analysis
  • Fig. 12 Lingerie market: Dynamics
  • Fig. 13 Lingerie market: Porter's five forces analysis
  • Fig. 14 Factors influencing buying decisions for lingerie
  • Fig. 15 Lingerie market, by product type: Key takeaways
  • Fig. 16 Lingerie market, by product type: Market share, 2022 & 2030
  • Fig. 17 Briefs market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 Bras market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 Shapewear market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 20 Other lingerie market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 Lingerie market, by distribution channel: Key takeaways
  • Fig. 22 Lingerie market, by distribution channel: Market share, 2022 & 2030
  • Fig. 23 Lingerie market estimates & forecasts, through offline channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 Lingerie market estimates & forecasts, through online channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 25 Lingerie market revenue, by region, 2022 & 2030 (USD Million)
  • Fig. 26 Regional marketplace: Key takeaways
  • Fig. 27 North America lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 US lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 29 Canada lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 30 Mexico lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 31 Europe lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 32 Germany lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 33 UK lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 34 France lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 35 Italy lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 36 Spain lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 37 Asia Pacific lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 38 China lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 39 India lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 40 Japan lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 41 South Korea lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 42 Indonesia lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 43 Middle East & Africa lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 44 South Africa lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 45 Central and South America lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 46 Brazil lingerie market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 47 Company market share analysis, 2022
  • Fig. 48 Strategic framework of lingerie market
目次
Product Code: GVR-2-68038-920-3

Lingerie Market Growth & Trends

The global lingerie market size is expected to reach USD 141.81 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., expanding at a CAGR of 6.1% from 2023 to 2030. The increasing economically independent women population, the rising focus on style quotient and luxury, and the swelling popularity of loungewear, shapewear, knickers, and panties are the factors that drive the market. Additionally, the growing number of women participating in fitness-related activities including marathons, gym, and other sports is further anticipated to surge the demand for products such as sports bras, thus fuelling the growth of the market. The high cost of raw materials and design may hamper the growth of the market.

The COVID-19 pandemic has had a negative impact on the market. In 2020, the collective effect of outlet closings, stinginess resulting from the quickly declining economic situation, and the discretionary character of lingerie made it one of the worse hit apparel categories due to the COVID-19 pandemic. Additionally, the manufacturing hubs operating globally faced a double impact. Due to the COVID-19 pandemic, manufacturing operations came to a halt, followed by an increasing number of order cancellations from foreign clients unable to sell or stock merchandise.

The briefs segment accounted for the largest share of over 55.0% in 2022. This can be attributed to the availability of several products made of comfortable fabric including cotton and nylon, designed with different styles such as hipster, shorts, and full briefs. Moreover, various key players offer special kinds of knickers with jacquard and lace designs, no VPL lace trim, and high waist control to provide comfort and other benefits, which drive the demand for the segment.

North America held the second-largest revenue share in 2022. This is attributed to the presence of a large number of lingerie companies, consumers' inclination toward premium lingerie brands, and the growing adoption of clean and comfortable lingerie in this region. Most of the manufacturers operating in the region launched various lingerie products to cater to a large number of customers. For instance, in 2018, Victoria's Secret launched a new line of lingerie in Miami to expand its brand's product portfolio.

Major companies are focused on launching innovative lingerie products as per the changing fashion trend and consumer demands. Various companies are mostly utilizing e-commerce platforms to offer premium-quality branded lingerie to consumers with increased convenience. In April 2021, Calvin Klein, a PVH Corporation brand, launched its new, sustainable underwear and dual-gender loungewear range produced using sustainably sourced materials, which contributed to the round textile economy through recycled materials.

Lingerie Market Report Highlights

  • Asia Pacific is expected to expand at the fastest CAGR over the forecast period. This is attributed to the presence of a large number of end-users in the region, which is increasing by the expanding popularity of e-commerce, growing disposable incomes, and changing consumer preferences
  • The shapewear product type segment is likely to expand at the fastest CAGR over the forecast period. This is attributed to the influence made by the philosophy of body positivity, thus encouraging buyers to purchase products. Furthermore, the growing demand for intimates with the flexibility to appear more attractive and comfortable is expected to drive the segment over the forecast period
  • The online distribution channel segment is likely to expand at the fastest CAGR from 2023 to 2030. This is attributed to the growing popularity of branded as well as exclusive products. Additionally, online stores and websites offer all types of lingerie products, thus fueling the segment growth

Table of Contents

Chapter 1 Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Type Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook
  • 2.4. Regional Outlook
  • 2.5. Competition Outlook

Chapter 3 Lingerie Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Raw Material Outlook
    • 3.2.2. Manufacturing and Technology Outlook
    • 3.2.3. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4 Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographics Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Key Observations & Findings

Chapter 5 Lingerie Market: Product Type Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Type Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Briefs
    • 5.2.1. Briefs market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Bras
    • 5.3.1. Bras market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Shapewear
    • 5.4.1. Shapewear market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Others
    • 5.5.1. Others lingerie market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6 Lingerie Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Online
    • 6.2.1. Lingerie market estimates and forecast through online distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Offline
    • 6.3.1. Lingerie market estimates and forecast through offline distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7 Lingerie Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. U.S.
      • 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.5. Canada
      • 7.2.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.5.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.6. Mexico
      • 7.2.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.6.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. U.K.
      • 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. Germany
      • 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.6. France
      • 7.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.6.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.7. Italy
      • 7.3.7.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.7.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.8. Spain
      • 7.3.8.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.8.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. China
      • 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. Japan
      • 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.6. India
      • 7.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.6.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.7. South Korea
      • 7.4.7.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.7.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.8. Indonesia
      • 7.4.8.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.8.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Central & South America
    • 7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.4. Brazil
      • 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East & Africa
    • 7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.4. South Africa
      • 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8 Competitive Analysis

  • 8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Participant's Overview
  • 8.4. Financial Performance
  • 8.5. Product Benchmarking
  • 8.6. Company Market Share Analysis, 2022 (%)
  • 8.7. Company Heat Map Analysis
  • 8.8. Strategy Mapping
  • 8.9. List of key companies analyzed in this section include:
    • 8.9.1. Jockey International Inc.
    • 8.9.2. Victoria's Secret
    • 8.9.3. Zivame
    • 8.9.4. Gap, Inc.
    • 8.9.5. Hanesbrands Inc.
    • 8.9.6. Triumph International Ltd.
    • 8.9.7. Hunkemoller
    • 8.9.8. Bare Necessities
    • 8.9.9. Calvin Klein
    • 8.9.10. MAS Holdings