|
市場調査レポート
商品コード
1391862
計画的衝動買いが食品・飲料ブランドにもたらす機会What Opportunities do Planned Impulse Occasions Offer Food and Drinks Brands? |
||||||
カスタマイズ可能
適宜更新あり
|
計画的衝動買いが食品・飲料ブランドにもたらす機会 |
出版日: 2023年11月07日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 31 Pages
納期: 即納可能
![]() |
計画購買と衝動買いの共通部分に位置するのが「計画的衝動買い」であり、それには必要性に基づいた購買の要素や店頭での無計画な意思決定が反映されています。
当レポートでは、消費財業界について調査分析し、計画的衝動買いにおける機会と、食品・飲料ブランドと小売業者にとってのその意味を研究しています。
This report explores how impulse shopping is evolving in a digital shopping landscape.
Sitting at the intersection of planned and impulse shopping behaviors are "planned impulse" purchases, which reflect elements of need-based purchasing as well as unplanned decisions in-store. This report explores opportunities in planned impulse purchasing, and the implications for both food and drink brands and retailers.