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市場調査レポート
商品コード
1354478
信頼・透明性 - Consumer TrendSights Analysis(2023年)Trust and Transparency - Consumer TrendSights Analysis, 2023 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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信頼・透明性 - Consumer TrendSights Analysis(2023年) |
出版日: 2023年08月23日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即納可能
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消費者とより正確で誠実な関係を築くことは、ブランドロイヤルティにとって極めて重要です。多くの消費者は、相反する情報に懐疑的で混乱しています。現代の消費者は、ブランドがさまざまな情報を提供することを期待しています。
信頼・透明性は、快適さ・不確実性のメガトレンドの一部です。規制強化、オルタナティブファクト、健康についての混乱を招くメッセージング、グリーンウォッシングが蔓延する現代社会において、信頼・透明性の動向を理解し活用することは、消費者の反発を避けるために重要です。
当レポートでは、信頼・透明性の消費者動向について調査分析し、今後の意思決定や製品開発に役立つ戦略的なヒントを提供しています。
Building more accurate and honest engagement with the consumer is crucial to brand loyalty. Many consumers are skeptical and confused by conflicting information. Modern consumers expect a variety of information to be made available by brands particularly around health and third-party validation.
Trust & Transparency is part of the Comfort & Uncertainty mega-trend. In a modern world of tightening regulation, alternative facts, confusing health messaging, and greenwashing, understanding and leveraging trust and transparency trends is important to avoiding consumer backlash.