![]() |
市場調査レポート
商品コード
1558631
パートナー・アドバイザリー・ボード・インサイト(第2四半期)Partner Advisory Board Insights (Q2) |
||||||
|
パートナー・アドバイザリー・ボード・インサイト(第2四半期) |
出版日: 2024年09月16日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
![]() |
このIDC Market Perspectiveは、2024年6月に開催されたIDC初の四半期北欧パートナー諮問委員会(PAB)に参加したパートナー間のディスカッションを要約したものです。このディスカッションでは、さまざまなベンダーを代表する北欧諸国のパートナーが、顧客の動向や購買行動に関する洞察や、今年のビジネス上の意思決定を促進する市場力学に関する洞察を共有しました。にもかかわらず、顧客はAIテクノロジーへの移行を加速させており、このような機会を捉えることができるパートナーには、新たな機会と収益源がもたらされる」とIDCのリサーチマネージャー、ジョシュ・バッド(Josh Budd)氏は述べています。
This IDC Market Perspective summarizes a discussion among partners that joined IDC's first quarterly Nordic Partner Advisory Board (PAB) that took place in June 2024. During the discussion, partners from the Nordic countries representing a variety of vendors shared insights into customer trends and buying behavior as well as what market dynamics will drive their business decisions this year."Similar to views expressed during our U.K. PAB sessions, Nordic partners see elongated customer buying journeys as a significant challenge to their businesses. Despite this, customers accelerating toward AI technologies presents new opportunities and revenue streams for partners that are able to capture those opportunities," said Josh Budd, research manager, IDC.