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市場調査レポート
商品コード
1454296
Z世代消費者を理解するUnderstanding Gen Z Consumers |
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| Z世代消費者を理解する |
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出版日: 2024年03月18日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
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- 概要
- 目次
概要
このIDC Market Perspectiveでは、Z世代消費者の特徴について、特にテクノロジーとの関わりをめぐるブランドセンチメントと行動に焦点を当てて考察しています。「Z世代消費者は、早期導入者であるにもかかわらず、新しいテクノロジーに批判的で、体験に満足しないことが多いです」と、IDCのFuture Consumer Agenda担当リサーチディレクターであるGreg Ireland氏は述べています。「Z世代消費者はまた、他の世代と比較して、ブランドに対する意見が極端であることが多いです。」
エグゼクティブスナップショット
新しい市場の発展とダイナミクス
- Z世代とは誰ですか?
- 主要な属性
- ミレニアル世代との違い
- ブランドセンチメント
- 課題
技術サプライヤーへのアドバイス
参考資料
- 関連調査
- 要約
目次
Product Code: US51660424
This IDC Market Perspective looks at the characteristics of Gen Z consumers with a specific focus on brand sentiment and behaviors around their engagement with technology."Despite being early adopters, Gen Z consumers are often critical of new technology and unsatisfied with experiences," said Greg Ireland, research director, Future Consumer Agenda at IDC. "Gen Z consumers are also often extreme in their opinions of brands relative to other generational cohorts."
Executive Snapshot
New Market Developments and Dynamics
- Who Is Gen Z?
- Key Attributes
- Differences with Millennials
- Brand Sentiment
- Challenges
Advice for the Technology Supplier
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- Related Research
- Synopsis


