表紙:カスタマーエクスペリエンスサクセスに向けたVoE(従業員の声)分析における成長機会
市場調査レポート
商品コード
1289048

カスタマーエクスペリエンスサクセスに向けたVoE(従業員の声)分析における成長機会

Growth Opportunities in the Voice of Employee Analytics for Customer Experience Success

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 35 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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カスタマーエクスペリエンスサクセスに向けたVoE(従業員の声)分析における成長機会
出版日: 2023年05月19日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 35 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、世界のVoE(従業員の声)市場について調査分析し、上位3つの戦略的課題、VoEデータの収集に使用されるソリューション、EXとCXの相関関係、VoEの長年にわたる進化、2023年のEXとVoEに影響を与える側面、10大動向、成長促進要因、抑制要因、成長機会などの情報を提供しています。

目次

キーの定義

  • 関連する定義

戦略的必須要件

  • 成長がますます困難になっているのはなぜか
  • The Strategic Imperative 8(TM)
  • 世界のVoE業界に対する上位3つの戦略的必須要件の影響
  • 成長機会がGrowth Pipeline Engine(TM)を促進

VoEのイントロダクション

  • VoE(従業員の声)のイントロダクション
  • 従業員のライフサイクルの5つの段階
  • VoEデータを収集するソリューション
  • 従業員エクスペリエンスと顧客エクスペリエンスの相関
  • VoEの進化

注目すべき主なVoE動向

  • VoE市場に影響を与える10大動向
  • 2023年のEXとVoEに影響を与える側面

主な成長の促進要因と抑制要因

  • 成長促進要因
  • 成長抑制要因

VoE分析ソリューションプロバイダー情勢

  • VoE分析ソリューションプロバイダーの例

成長機会

  • 成長機会1 - パートナーシップと買収
  • 成長機会2 - 可視化・レポーティング機能の強化~
  • 成長機会3 - セキュリティとデータコンプライアンスの重視
  • 図表のリスト
  • 免責事項
目次
Product Code: PE48-76

Improving Employee Experience a Top Business Priority to Unlocking Future Growth Potential

VoE is the voice of the employee that is collected and analyzed systematically using a VoE analytics tool. Businesses use VoE tools to collect employee ideas, grievances, suggestions, and requirements about the workplace to measure employee experience (EX) and engagement. VoE data and insights are used to boost EX to increase employee retention, engagement, job satisfaction, and improve employee performance. EX is a top business priority because of the proven correlation between an engaged employee's experience and a better customer experience. Therefore, employee listening, and voice of the employee (VoE) analytics solutions have become crucial areas of investment for businesses as customer retention surges in priority.

This report discusses the top three strategic imperatives on the global VoE industry, solutions used to gather VoE data, EX and CX correlation, VoE evolution over the years, aspects impacting EX and VoE in 2023, top 10 trends, growth drivers, restraints, and growth opportunities in the VoE analytics market.

Table of Contents

Key Definitions

  • Relevant Definitions

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top Three Strategic Imperatives on the Global Voice of Employee Industry
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Introduction to Voice of the Employee

  • Introduction to Voice of Employee (VoE)
  • 5 Stages of the Employee Lifecycle
  • Solutions to Gather VoE Data
  • Employee Experience and Customer Experience Correlation
  • VoE Evolution

Top VoE Trends to Watch

  • Top 10 Trends Impacting the VoE Market
  • Aspects Impacting EX and VoE in 2023

Key Growth Drivers and Restraints

  • Growth Drivers
  • Growth Restraints

VoE Analytics Solutions Provider Landscape

  • VoE Analytics Solutions Provider Examples

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity 1-Partnerships and Acquisitions
  • Growth Opportunity 2-Enhancement of Visualization and Reporting Capabilities
  • Growth Opportunity 3-Emphasis on Security and Data Compliance
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer