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市場調査レポート
商品コード
1746803

米国の住宅および園芸市場

Home and Garden in the US


出版日
ページ情報
英文 50 Pages
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即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.08円
米国の住宅および園芸市場
出版日: 2025年06月04日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 50 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

2024年、米国の住宅および園芸は、ホームファニシング、ホームセンター、家庭用品の不振を反映し、全体として販売額が減少しました。金利の上昇とインフレの持続が消費者心理を冷え込ませ、大型の買い物やリフォーム・プロジェクトに必要な消費者金融へのアクセスを制限しました。米国の住宅市場も2024年には大幅に減速し、住宅販売は1995年以来の低水準に達しました。

Euromonitor Internationalの調査レポート「米国の住宅および園芸市場」は、全国レベルの市場需要の規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を促進するカテゴリーを特定することができます。また、主要企業とそのブランドを特定し、新製品開発、消費者のライフスタイル、市場開拓ルート、価格問題に至るまで、需要に影響を与える主な要因の戦略的分析も提供しています。2029年までの予測では、市場の需要が中期的にどのように変化するかを示しています。

対象製品:リフォームとガーデニング、ホームウェア、ホームファニシング

データ範囲:市場規模(実績と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ

このレポートを購入する理由

  • 住宅および園芸市場の詳細な把握
  • 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する
  • 競合環境、市場の主要参入企業、主要ブランドを理解する
  • 5年間の予測を用いて、市場の今後の予測を評価

Euromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において50年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、ベンガルール、サンパウロ、ソウル、香港、デュッセルドルフ、メキシコシティにオフィスを構え、100カ国にアナリストネットワークを持つ同社は、独自の能力と多様な市場を理解し、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発しています。

目次

目次と表の一覧

エグゼクティブサマリー

市場データ

免責事項

情報源

米国のガーデニング

主なデータ結果

2024年の発展

  • 健康と持続可能性が消費者をガーデニング製品に惹きつける
  • ブランドが消費者の持続可能なガーデニングソリューションのニーズに応え、イノベーションにより製品の魅力が高まる
  • 専門小売業者とeコマースがガーデニング分野の開発を支援

展望と機会

  • 都会生活と健康動向がガーデニングの成長を牽引
  • 園芸の開発を促進する室内植物
  • テクノロジーはスマートな機能で家庭菜園を変える

カテゴリーデータ

米国の家具

主なデータ結果

2024年の発展

  • 住宅市場の低迷と消費者の優先順位の変化により、家庭用家具の契約が減少
  • ブランドの適応とスマートなイノベーションが米国の家庭用家具の競争力を高める
  • チャネルシフトが米国のホームファニシング小売情勢を再定義

展望と機会

  • 経済的な圧力と住宅市場の低迷により、家庭用家具のさらなる下落が進む
  • 米国の輸入関税は国内家具業界に大きな課題を突きつける
  • AI主導のパーソナライゼーションがオンラインチャネルを変革する

カテゴリーデータ

米国の住宅リフォーム

主なデータ結果

2024年の発展

  • 高金利と住宅活動の低迷により住宅改修が減少
  • 戦略的イノベーションと競合の激化により住宅リフォームの提供形態が変化
  • オムニチャネルの強みとデジタルツールが米国での流通を牽引

展望と機会

  • 経済的な課題により住宅改修の減少が予測される
  • 3Dプリントは、費用対効果が高く持続可能な代替手段として住宅改修で勢いを増す

カテゴリーデータ

米国の家庭用品

主なデータ結果

2024年の発展

  • 米国の消費者支出の変化により家庭用品の売上が縮小
  • ホームウェアブランドはデザインと持続可能性で競争している
  • 食料品小売チェーンが優勢、家庭用品ではeコマースが勢力を拡大

展望と機会

  • 家庭用品が経済的な逆風と消費者の優先順位の変化に直面する中、食器は輝きを増す
  • Great Jones x Lamsonのナイフが家庭用品に色彩と職人技をもたらす

カテゴリーデータ

目次
Product Code: HOMEUS

In 2024, home and garden in the US recorded an overall decline in value sales, reflecting the weak performance of home furnishings, home improvement, and homewares. Elevated interest rates and persistent inflation dampened consumer confidence and restricted access to the consumer finance required for large purchases and renovation projects. The US housing market also slowed considerably in 2024, with home sales reaching a low not seen since 1995. As such, many home improvements were deferred or...

Euromonitor International's Home and Garden in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of market demand at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the categories driving growth. It also identifies the leading companies and their brands, and offers strategic analysis of key factors influencing demand - from new product developments, consumer lifestyles, route to market and pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how market demand is expected to evolve in the medium-term

Product coverage: Home Improvement and Gardening, Homewares and Home Furnishings.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Home and Garden market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Home and garden in 2024: The big picture
  • 2024 key trends
  • Competitive landscape
  • Retail developments
  • What next for home and garden?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Home and Garden by Category: Value 2019-2024
  • Table 2 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 3 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2020-2024
  • Table 4 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2021-2024
  • Table 5 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2019-2024
  • Table 6 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2019-2024
  • Table 7 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2024
  • Table 8 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2024-2029
  • Table 9 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2024-2029

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

GARDENING IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Wellness and sustainability draws consumers towards gardening products
  • Innovation raises product appeal as brands align with consumers' need for sustainable gardening solutions
  • Specialised retailers and e-commerce aids development of gardening category

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Urban living and wellness trends to spearhead growth in gardening
  • Indoor plants to fuel development of horticulture
  • Technology is set to change home gardening with smart functionality

CATEGORY DATA

  • Table 10 Sales of Gardening by Category: Value 2019-2024
  • Table 11 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 12 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2020-2024
  • Table 13 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2021-2024
  • Table 14 Distribution of Gardening by Format: % Value 2019-2024
  • Table 15 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2024-2029
  • Table 16 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2024-2029

HOME FURNISHINGS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Home furnishings contracts amid housing slump and shifting consumer priorities
  • Brand adaptation and smart innovation raises the competitive stakes in US home furnishings
  • Channel shifts redefines the US Home Furnishings retail landscape

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Economic pressures and housing slump to drive further decline in home furnishings
  • US Import tariffs pose significant challenges for domestic home furnishings industry
  • AI-driven personalisation stands to reshape the online channel

CATEGORY DATA

  • Table 17 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2019-2024
  • Table 18 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 19 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2020-2024
  • Table 20 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2021-2024
  • Table 21 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2021-2024
  • Table 22 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2019-2024
  • Table 23 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2024-2029
  • Table 24 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2024-2029

HOME IMPROVEMENT IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Home improvement declines amid high interest rates and sluggish housing activity
  • Strategic innovation and rising competition reshapes home improvement offerings
  • Omnichannel strength and digital tools drive distribution in the US

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Projected decline in home improvement due to economic challenges
  • 3D Printing set to gain momentum in home improvement as a cost-effective and sustainable alternative

CATEGORY DATA

  • Table 25 Sales of Home Improvement by Category: Value 2019-2024
  • Table 26 Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 27 NBO Company Shares of Home Improvement: % Value 2020-2024
  • Table 28 LBN Brand Shares of Home Improvement: % Value 2021-2024
  • Table 29 Distribution of Home Improvement by Format: % Value 2019-2024
  • Table 30 Forecast Sales of Home Improvement by Category: Value 2024-2029
  • Table 31 Forecast Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2024-2029

HOMEWARES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Homewares sees contraction in sales amid shifts in US consumer spending
  • Homeware brands compete on design and sustainability
  • Grocery retail chains dominate while e-commerce gains ground in homewares

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Dinnerware set to shine as homewares faces economic headwinds and shifting consumer priorities
  • Great Jones x Lamson knives bring colour and craftsmanship to homewares

CATEGORY DATA

  • Table 32 Sales of Homewares by Category: Value 2019-2024
  • Table 33 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 34 Sales of Homewares by Material: % Value 2019-2024
  • Table 35 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2020-2024
  • Table 36 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2021-2024
  • Table 37 Distribution of Homewares by Format: % Value 2019-2024
  • Table 38 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2024-2029
  • Table 39 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2024-2029