市場調査レポート
商品コード
1279830
ウォッカセルツァーの世界市場規模調査&予測、タイプ別(ABV4.6%以上、ABV4.6%未満)、パッケージ別(ボトル、金属缶)、流通チャネル別(オントレード、オフトレード)、地域分析、2022-2029年Global Vodka Seltzer Market Size study & Forecast, by Type (ABV More Than 4.6%, ABV Less Than 4.6%), by Packaging (Bottles, Metal Cans), by Distribution Channel (On-trade, Off-trade) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ウォッカセルツァーの世界市場規模調査&予測、タイプ別(ABV4.6%以上、ABV4.6%未満)、パッケージ別(ボトル、金属缶)、流通チャネル別(オントレード、オフトレード)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月15日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のウォッカセルツァー市場は、2021年に約4億7,200万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には13%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ウォッカセルツァーは、低アルコールを含む飲料で、瓶や缶に詰められた風味のある炭酸水とウォッカが含まれています。ウォッカセルツァーは、他のアルコール飲料と比較してカロリーや糖分が少なく、アルコール濃度も低くなっています。
ウォッカセルツァー市場の成長は、主に都市化の進展と西洋文化の増加によってもたらされます。都市部の人々は健康に対する意識が高く、低糖質の飲料を好むため、ウォッカセルツァーの需要が高まっています。国連貿易開発会議(United Nations Conference on Trade and Development)によると、2021年の都市化率は2011年の52%から56.5%に増加するとされています。ウォッカセルツァー市場の成長を促進するもう一つの要因は、消費者の嗜好の調整の変化と、美味しくてアルコール度数の低い飲料に対する消費者の高い性向です。International Wine and Spirit Researchの消費者調査によると、58%の人が同じイベントで低アルコールとフルストレートのアルコール製品を選択または切り替えています。しかし、新興国の人々の間では、この製品に関する知識が不足しており、また、健康な歯を維持するための人々の意識が高まっており、これが市場にとって最大の抑制要因となっています。WHOの報告によると、世界人口の45%が口腔疾患に苦しんでおり、その中で人々は歯の安全性に関心を持っています。ウォッカセルツァー製造のために、国際的に様々なビール会社が大規模な投資を行っていることは、今後のウォッカセルツァー市場の成長機会を示しています。アルコール市場は、Statistaの統計によると、2023年から2027年にかけて毎年5.42%の成長が見込まれています。今日、消費者はすぐに飲める製品を好みますが、それは従来のものと比べて便利なオプションのようなもので、他の飲み物と混ぜる必要がなく、混ぜることさえせずに飲み物を楽しむことができるため、ウォッカ・セルター市場の大きな機会として機能しています。Economic Timesの調査によると、55%の人がReady-to-Drink製品を欲しがっているのは、アルコール度数が低いためで、あらゆるイベントに最適な飲み物となっています。
ウォッカセルツァーの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、低アルコール、低糖質、低カロリーなど、健康志向の高い人々に好まれ、北米の若年層を惹きつけていることから、収益面で市場を独占しています。NutrisystemとOne Pollが実施した世論調査によると、COVID-19の大流行後、アメリカ国民の70%以上が健康志向であることが判明しています。アジア太平洋は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。これは、西洋化が進み、人々が革新的なウォッカセルツァー製品をより好むようになり、多くのブランドがこの市場に参入し、ウォッカセルツァーの成長につながるといった要因によります。Mintel社の調査によると、インド人の約38%が低アルコールビールを好んで飲んでいます。つまり、人々は低アルコール飲料を求め、それがウォッカセルツァーの需要増につながると考えられます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Vodka Seltzer Market is valued at approximately USD 472 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13% over the forecast period 2022-2029.
Vodka Seltzer is a drink which contains low alcohol and it contains flavored seltzer water and vodka which are packed in bottles or cans. Vodka Seltzers contain fewer calories and sugar as compared to any other alcoholic beverages, and they do have less concentration of alcohol.
The growth of the Vodka Seltzer Market is mainly driven by growing urbanization an increase in Western culture. Urban people are usually more conscious about their and health and they prefer drinks with low sugar which increases the demand for vodka seltzer. As per United Nations Conference on Trade and Development, urbanization in 2021 has increased to 56.5% from 52% in 2011. Another factor that drives the growth of the vodka seltzer market is the changing adjustments in consumer tastes and their high propensity for tasty and less alcoholic beverages. According to International Wine and Spirit Research consumer research, 58% of people select or switch between low-alcoholic and full-strength alcohol products on the same event. However, there is a lack of knowledge about the product among the population of developing countries and there has been an increase in awareness among the people to maintain healthy teeth and this is the biggest restraint for the market. As per the reports WHO, 45% of the world's population suffers from oral diseases and of which people are concerned towards their tooth safety. Huge investments done by different brewery companies at the international level for vodka seltzer production show growth opportunities for the vodka seltzer market in future. The alcohol market is expected to grow by 5.42% annually from 2023-2027 as per the stats by Statista. Nowadays, consumers prefer ready-to-drink products because it is a sort of convenient option for them as compared to traditional ones and they don't have to mix it with other drinks, without even mixing they can enjoy the drink which acts as a big opportunity for Vodka Seltzer Market. According to a survey done by the Economic Times, 55% of people want Ready-to-Drink products because of their lower alcohol content which thus makes them the ideal drink for any event.
The key regions considered for the Global Vodka Seltzer Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the reasons such as low alcohol content, low sugar, and low calories which is actually wanted by the health-conscious people and it attracted the young population in North America. As per the poll conducted by Nutrisystem and One Poll, they found that over 70% of the American population is health conscious after the COVID-19 pandemic. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to the factors such as growing westernization and people here giving more preference to innovative vodka seltzers products and a lot of brands are coming into this market which will lead to the growth of Vodka Seltzers. According to research done by Mintel, around 38% of Indians prefer low-alcoholic beers. So, people want low-alcoholic drinks which will lead to an increase in the demand for Vodka Seltzers.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.